Sokrates i seks

21. Data: 2004-10-13 14:45:32

Temat: Re: Sokrates i seks
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
news:s3b3jduongn4.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov.
..
> Ja zaś ostatnio szukałem ulubionego swetra, którego Sowa pozbyła mnie trzy
> lata temu:-(

:-)))...to sprawdź, bo w międzyczasie mogła pozbyć się (Ciebie) koszulki i
wyjdzie to dopiero za trzy lata.

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

22. Data: 2004-10-13 14:47:59

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał w
wiadomości news:ckit8a$34$1@inews.gazeta.pl...
> w sumie jest to jakiś sposób na nową (pod)grupę Ukochanej Koszulki
> :))))))

Tak...dla odreagowania, można by "pokoszulkować" ;-)

> *Tashunko* - (@ work) , która jest mocno w tyle w czytaniu, nie mówiąc
> już o pisaniu w wątkach Sokratesa.

Nie mów mi nawet, ja od wczoraj czytam Sokratesa wyłącznie....a na obiad
mrożonki były ;-)

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

23. Data: 2004-10-13 19:28:06

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko uważaj, bo w akcie desperacji gotów się w nią jednak wystroić,
pomimo
> zmiany przeznaczenia;-)))

I myślisz, że nie zobaczy różnicy..? ;-)))

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

24. Data: 2004-10-14 05:49:40

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nudą powiewało, aż nagle napotkałam wirtualne osoby podpisującej się
*ulast* myśli nieuczesane:

| Tak...dla odreagowania, można by "pokoszulkować" ;-)

Wtedy byśmy się dopiero dowiedziały jakie to paskudy jesteśmy:))))))))
Powiem Wam na ucho,że rok temu wyrzuciłam ulubioną szwedzką bluzę
mojego męża - przez przypadek przy przeprowadzce, ale jednak..do dziś
się nie zorientował, więc ciiiiiiiiiii ;-) brow(J)arku zwłaszcza,
ciiiiiiiiiii:)))))))))) jakby przyszło co do czego:) albo kto do kogo
:)

| mówiąc
|
| Nie mów mi nawet, ja od wczoraj czytam Sokratesa wyłącznie....a na
| obiad mrożonki były ;-)

Hihihihi - ja teraz do domku pomykam autobusikiem i tramwajem, bo
****** stuknął mi autko i jak już zjadę to jakiś obiadek czeka, a mi
wszystko jedno jaki:) Wczoraj były mielone, dziś dostałam je też do
kanapki do pracy:)

--
Pozdrówka gorące!
*****Tashunko*****

25. Data: 2004-10-14 11:48:10

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mój TŻ do dziś mi wypomina taką zniszczoną w moim mniemaniu koszulkę!
> Wszystko, co ja bym już 100 razy wyrzuciła na śmietnik dla Niego jest
> wyjściowe, ale..widać nie on jeden tak ma ;-)

Ja też tak mam :) No, może nie wyjściowe, ale lubię stare rzeczy :)

Griszczuk

26. Data: 2004-10-14 12:36:10

Od: MiT <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-13 21:28, Użytkownik ulast napisał:

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> pomimo

> I myślisz, że nie zobaczy różnicy..? ;-)))
Roznica nie ma znaczenia. To tak jak z miloscia do kobiety. Zmienia sie
wyglad zewnetrzny a kochasz ciagle tak samo ;)

MiT

27. Data: 2004-10-14 13:42:46

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MiT" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Roznica nie ma znaczenia. To tak jak z miloscia do kobiety.
Zmienia sie
> wyglad zewnetrzny a kochasz ciagle tak samo ;)

I vice versa (dziś oglądałam zdjęcia męża, kiedy mu było 23 lata
;-)

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

28. Data: 2004-10-14 16:00:59

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ulast wrote:

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> pomimo
>
> I myślisz, że nie zobaczy różnicy..? ;-)))

Ja nie myślę, ja wiem;-))

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

DO ODDANIA 6 TYGODNIOWE KOCIAKI!!!!! WARSZAWA!!!!!
odejścia?
Co dziedziczymy?...
Ojcostwo po Sokratesowemu.[też długie]
Pomóżcie naszemu staremu znajomemu - kłopoty małżeńskie:( [bardzo długie]