Sorbus aucuparia Edulis

11. Data: 2006-04-30 05:05:26

Temat: Re: Sorbus aucuparia Edulis
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> osoba od ktorej nabylem tego Edulisa
> skuszony jadalnoscia jego owocow
> uprawia kilkanascie roznych Sorbusow
> w tym rowniez S.domestica

Czy on sprzedaje te drzewka?
Pozdrawiam.Mirzan

12. Data: 2006-04-30 05:55:50

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

mirzan schrieb:
>>osoba od ktorej nabylem tego Edulisa
>>skuszony jadalnoscia jego owocow
>>uprawia kilkanascie roznych Sorbusow
>>w tym rowniez S.domestica
>

> Czy on sprzedaje te drzewka?
> Pozdrawiam.Mirzan

Caly czas szukam dla Ciebie takich jadalnych cudakow. Milosnik dereni
podeslal mi kiedys adres w Bawarii a tam znalazlem te odmiany
jarzebiny:'Golden Wonder', 'TItan', 'Likiornaja' i 'Edulis'. Cena 26
Euro za rosline 150-175cm. Niestety bardzo wysokie koszty wysylki. Ale
do kupy bedzie taniej a kolega jezdzacy po Niemczech obiecal tam
zajechac jesli bedzie mu po drodze. Niestety ich strona kiepsko dziala.
Dlatego zamowilem liste rarytasow na pismie do zamowienia. Maja ponoc
tego wiecej ale tylko na zyczenie.

Irek

13. Data: 2006-04-30 06:25:38

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zajechac jesli bedzie mu po drodze. Niestety ich strona kiepsko dziala.
> Dlatego zamowilem liste rarytasow na pismie do zamowienia. Maja ponoc

Obawim się już tych poniemieckich wynalazków.Tarnina była dwa razy
szczepiona,nie wiem po co.Zmarzła jej dolna część, czyli korzeń
z kawałkiem pnia.Reszta żyje i jest w trakcie zasychania.
Pozdrawiam.Mirzan

14. Data: 2006-04-30 07:37:18

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zajechac jesli bedzie mu po drodze. Niestety ich strona kiepsko dziala.
> Dlatego zamowilem liste rarytasow na pismie do zamowienia. Maja ponoc
:)
czesc z tych wynalazkow byc moze wlasnie z tej szkolki
ten Pan nastawia sie na produkcje sadzonek z golym korzeniem
ktore potem jada na zachod do Niemiec i Hollandi
:)
cenowo jestem znacznie tanszy
za tej wielkosci sadzonki nawet w zlotych nie biore tyle co tam w Euro
:)
koszt wysylki niestety tez jest dosc duzy
ale taka sadzonka w C7 ma swoja wage i wielkosc
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

15. Data: 2006-04-30 07:55:36

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2006-04-30 07:57:22

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

mirzan schrieb:

> [...]
> szczepiona,nie wiem po co.Zmarzła jej dolna część, czyli korzeń
> z kawałkiem pnia.Reszta żyje i jest w trakcie zasychania.

Bardzo mi przykro. Moja wysoko obsypalem ziemia kompostowa i jeszcze
dodatkowo ocieplilem na ta pierwsza zime. I teraz pieknie mi zakwitla.
Juz nigdy nie bede wybieral tych lepiej wygladajacych egzemplarzy.
Zawsze kiedy kupuje cos dla kogos, zostawiam sobie gorszy(?) egzemplarz
na wszelki wypadek. Mam nadzieje, ze u Sapijaszkow i Michaliny wszystko
przezylo lub przezyje.

Irek

17. Data: 2006-04-30 07:59:40

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal schrieb:

> [...]
> nie biore tyle co tam w Euro :)
> koszt wysylki niestety tez jest dosc duzy ale taka sadzonka w C7 ma
No to daj, prosze, namiary, bo mnie Zona na juz na rozach zrujnowala. Do
tej Wielkopolski gotow jestem nawet sie potelepac z Wrocka.

Irek

18. Data: 2006-04-30 08:55:23

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo mi przykro. Moja wysoko obsypalem ziemia kompostowa i jeszcze
> dodatkowo ocieplilem na ta pierwsza zime. I teraz pieknie mi zakwitla.

Drobna sprawa, w pobliżu mam zarośla tarninowe, jak będę w potrzebie
nazbieram owoców.Wino z tarniny wspaniałe, nalewki jeszcze nie robiłem.
Pozdrawiam.Mirzan

19. Data: 2006-04-30 09:07:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2006-04-30 09:12:52

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cenowo jestem znacznie tanszy
> za tej wielkosci sadzonki nawet w zlotych nie biore tyle co tam w Euro

Czy masz jakieś jarzębiny w sprzedaży?
Pozdrawiam.Mirzan

Inspiracje - swietne zrodlo!
Gdzie kupić rośliny?