Sorki Krysiu :-(

11. Data: 2006-10-16 22:03:31

Temat: Re: Sorki Krysiu :-(
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:eh08um$rfl$1@polsl.pl...

> Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Niesmaczny był? :-))))))
>
> Pozdrawiam, Basia.
>
> P.S. Nic nie rozumiem:(

Ja też nic nie rozumiem :-)
Jak dotąd nigdy się z czymś takim nie spotałam na grupie.
Krystyny post był na czerwono, a jak jej odpowiedziałam, to zniknął i mój
zrobił się czerwony.
Jej kolejny jest też czerwony.
Jak zmieniłam wątek na "Sorki Krysiu", to ukazał się tak jak wszystkie inne,
na czarno.
W czym tkwi tajemnica czerwonego postu ?

Pozdrawiam - Jagoda

12. Data: 2006-10-16 22:21:47

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W czym tkwi tajemnica czerwonego postu ?

W zamierzchłych czasach zapewne....
Pozdrawiam :-))))))))))))))))))))))
Janusz

13. Data: 2006-10-17 02:27:47

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. A czy Jagoda pożarła Krychę? :-)

A może Krycha zjadła jagody? :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2006-10-17 02:32:11

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:

> [...]
> na czarno.
> W czym tkwi tajemnica czerwonego postu ?

Może w używaniu wyrobów Microsoftu?

Pozdrowienia,
Michał

15. Data: 2006-10-17 08:21:48

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:LgXYg.14230$OE1.2509@tornado.ohiordc.rr.com...

> Może w używaniu wyrobów Microsoftu?

Protestuję, w Microsofcie całość jest na czarno. Za to mnie zaćmiło i
zrobiłam z Krysi faceta. Krysiu, wybacz!!!!!;( ;( ;(

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

16. Data: 2006-10-17 11:25:43

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> A czemu akurat sowy ?
> Czy sowy mają w zwyczaju wypluwać/spluwać ?

Tak :) I to się własnie nazywa wypluwka.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

17. Data: 2006-10-17 11:31:00

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
(...)
> Protestuję, w Microsofcie całość jest na czarno. Za to mnie zaćmiło i
> zrobiłam z Krysi faceta. Krysiu, wybacz!!!!!;( ;( ;(

No tak, biednemu to zawsze wiatr w oczy - zeżarli mnie, moje posty
czerwienieją na jesień i jeszcze na dodatek zmiana płci ;)
Jagoda, a może masz zewnątrzpatrza ustawionego na nieprzeczytane w
kolorze czerwonym?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

18. Data: 2006-10-17 14:21:55

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Oct 2006 13:31:00 +0200, Krystyna Chiger napisał(a):

> No tak, biednemu to zawsze wiatr w oczy - zeżarli mnie, moje posty
> czerwienieją na jesień i jeszcze na dodatek zmiana płci ;)

Spokojnie:)
U mnie jesteś nadal kobietą, posty stają się czarne jesli nacisnę x i nie
mam zamairu niczego zżerać:)

Pozdrawiam,
Marta i Dialog...
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

19. Data: 2006-10-17 14:27:51

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Spokojnie:)
> U mnie jesteś nadal kobietą, posty stają się czarne jesli nacisnę x i nie
> mam zamairu niczego zżerać:)

Odetchnęłam :))
Zamówiłam na Allegro różową budleję. Istnieją takie naprawdę, czy dałam
się orżnąć?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

20. Data: 2006-10-17 14:53:52

Temat: Re: Sorki Krysiu ->budleje
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Zamówiłam na Allegro różową budleję. Istnieją takie naprawdę, czy dałam
> się orżnąć?

Istnieją, oczywiście:) Są nawet żółte, przy czym osobiście uważam, że różowe
ładniejsze.

Teraz będziesz sadzić??

Pozdrawiam, Basia.

--