Sory....

1. Data: 2000-11-28 07:46:10

Temat: Sory....
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak tylko chciałem się wytłumaczyć, że mam zawał roboty, wyjazdy itd i co za
tym idzie pewnie bardzo rzadko będę się udzielał na grupach.. hlip, hlip
będę tęsknił ;)\

--
ostry

1. Data: 2000-11-28 09:53:47

Temat: Re: Sory....
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-11-28 09:58:07

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
za
> tym idzie pewnie bardzo rzadko będę się udzielał na grupach.. hlip, hlip

...będę tęsknił ... i co?
A jakieś deklaracje powrotu do normalności?:)))

Jak już gdzieś wyjeżdżasz...to chociaż załatwiaj jakieś nowe przepisy:)) no
i odzywaj się:)))
obowiązkowo coby grupa nie chlipała za Tobą Ostry..

Pa, trzym sie ciepło Jola

1. Data: 2000-11-28 12:32:20

Od: l...@v...com.pl (lusiek) szukaj wiadomości tego autora

taaa ale na pl.rec.gry.komputerowe to masz czas pisac ;-))

lusiek

l...@v...com.pl

[zapasowy] l...@p...com
UIN: 8508599

1. Data: 2000-11-28 21:57:44

Od: "sabazios" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
za
> tym idzie pewnie bardzo rzadko będę się udzielał na grupach.. hlip, hlip

tylko dojedź do W-wy przed 9 grudnia, bo inaczej Cię grupa zlinczuje ;-))))
Sabazios | IL PSS | ICQ 41326943
s...@p...net | http://sabazios.plsocseks.net
------

1. Data: 2000-11-28 22:24:10

Od: l...@v...com.pl (lusiek) szukaj wiadomości tego autora

>tylko dojedź do W-wy przed 9 grudnia, bo inaczej Cię grupa zlinczuje ;-))))

zwalicie sie do mnie, dokladnie przez ulice :)

lusiek

l...@v...com.pl

[zapasowy] l...@p...com
UIN: 8508599

1. Data: 2000-11-29 23:40:19

Od: "sabazios" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"lusiek" <l...@v...com.pl> wrote in message

> zwalicie sie do mnie, dokladnie przez ulice :)

Ty poważnie się zastanów, co mówisz, zdeklarowanych do przyjazdu mam około
20 osób + osoby towarzyszące + kilka osób, które nie są pewne, ale może
przyjada... i jak, dalej chcesz u siebie impre zrobic? ;-))))))))

1. Data: 2000-11-30 09:01:11

Od: l...@v...com.pl (lusiek) szukaj wiadomości tego autora

>Ty poważnie się zastanów, co mówisz, zdeklarowanych do przyjazdu mam około
>20 osób + osoby towarzyszące + kilka osób, które nie są pewne, ale może
>przyjada... i jak, dalej chcesz u siebie impre zrobic? ;-))))))))

eeee....
komputer schowam w szafie a wspollokatorowi powiem zeby nikogo nie
wpuszczal

lusiek

l...@v...com.pl

[zapasowy] l...@p...com
UIN: 8508599

1. Data: 2000-12-01 23:14:31

Od: "sabazios" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> eeee....
> komputer schowam w szafie a wspollokatorowi powiem zeby nikogo nie
> wpuszczal

I myślisz, że Cię nie znajdziemy? ;-)))))))

1. Data: 2000-12-04 09:48:53

Od: l...@v...com.pl (lusiek) szukaj wiadomości tego autora

>I myślisz, że Cię nie znajdziemy? ;-)))))))

to podam sie za niego a to malo imprezowy koles :)
-
Pozdrawiam

lusiek
l...@v...com.pl