Sos Worcester - jak zuzyc?

1. Data: 2004-09-20 18:20:55

Temat: Sos Worcester - jak zuzyc?
Od: "MiRo" <x...@y...zz> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zapytanie jak w temacie - zostala mi prawie cala buteleczka ktorej termin
przydatnosci wlasnie sie konczy. Zakupilem ja kiedys do jakiejs salaty i ...
tak zostalo.
PS. Google i archiwum chodzily, ale we wszystkich znalezionych
konfiguracjach dodawalo sie wzmiankowanego srednio pol lyzeczki na potrawe
:(
z gory dzieki za wytyczne
/Pzdr /M

1. Data: 2004-09-20 19:03:06

Temat: Re: Sos Worcester - jak zuzyc?
Od: "Clio" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MiRo" <x...@y...zz> napisał w wiadomości
> [...]
> PS. Google i archiwum chodzily, ale we wszystkich znalezionych
> konfiguracjach dodawalo sie wzmiankowanego srednio pol lyzeczki na potrawe

Do krwawej Mary:-) No, ale to tez po pare kropel...
Iza

1. Data: 2004-09-20 20:36:50

Od: "eM eL" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MiRo <x...@y...zz> napisał(a):

> [...]
> PS. Google i archiwum chodzily, ale we wszystkich znalezionych
> konfiguracjach dodawalo sie wzmiankowanego srednio pol lyzeczki na potrawe

Podawanie daty waznosci na sosie W. to troche tak jak podawanie daty
waznosci na kwasnej smietanie - co, bardziej skwasnieje po uplywie terminu
waznosci..?
:-))))
Zreszta co ma sie w sosie W. popsuc..? Wsadz go do lodowki i po ptakach -
uzywj do woli po pare kropli bo to taki sos wlasnie, w malych dawkach.
Z Zastosowan niekonwnecjonalnych - np. do salatki pomidorowej z octem i
oliwa dodac pare kropli sosu W. (ale nie za duzo...)

1. Data: 2004-09-21 07:51:59

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podawanie daty waznosci na sosie W. to troche tak jak podawanie daty
> waznosci na kwasnej smietanie - co, bardziej skwasnieje po uplywie terminu
> waznosci..?

skwaśnieje jak skwaśnieje, ale na pewno pokryje sie pleśnią, przeciez kwaśna
śmietana nie jest pakowana próżniowo ani w konserwy zeby miec wieloletnią
przydatnośc do spożycia.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-09-21 08:23:37

Od: "Iwona" <i...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nie wydaje mi sie, zeby tego typu sos mogl sie zepsuc zaraz w pare dni po
uplywie terminu waznosci.
Ja oprocz uzywania go do salaty to czesto wykorzystuje go do polewania
galaretki z nozek lub z kurczaka.
Smakuja sto razy lepiej niz z ocetem
pozdrawiam Iwona

1. Data: 2004-09-21 09:15:36

Od: Vefour <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> PS. Google i archiwum chodzily, ale we wszystkich znalezionych
> konfiguracjach dodawalo sie wzmiankowanego srednio pol lyzeczki na potrawe

marynata wołowiny
--
Vefour.pl

1. Data: 2004-09-21 13:06:10

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako przyprawę do kurczaka do duszenia lub pieczenia.

Natalia

1. Data: 2004-09-21 22:03:36

Od: "Mabu" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> PS. Google i archiwum chodzily, ale we wszystkich znalezionych
> konfiguracjach dodawalo sie wzmiankowanego srednio pol lyzeczki na potrawe

polecam jako jeden ze skladnikow do boeuf strogonof
Pzdr
Mariusz

1. Data: 2004-09-21 23:02:27

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 22 septembre 2004 ŕ 00:03:36, Mabu a écrit :

> polecam jako jeden ze skladnikow do boeuf strogonof

Ale numer, kwiknal Bloomer...

--
Niesz

1. Data: 2004-09-23 06:02:30

Od: emati <e...@w...pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

ciach ciach
a może ma ktos namiary na jakiś dobrty sklep internetowy gdzie ten sosik
mozna kupić.... bo patrzyłem w różnych sklepach i nie ma tego....

wykorzystanie białek
Gofrownica - podsumowanie:)
Regani-Grecja
zlota rybka ...
ogórki do mizerii - parzyć, czy nie parzyć?