Sos czosnkowy do pizzy?

1. Data: 2004-02-25 19:12:20

Temat: Sos czosnkowy do pizzy?
Od: "Maga" <v...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejeczka. Znacie taką sieć pizzerii da Grasso? Mają super tanie pizze i
boski sos czosnkowy. Mój brat ma w sobotę urodziny i mój tata będzie robił
pizzę, robi jeszcze lepszą niż Da Grasso, tylko tego sosiku brak. Może ktoś
się orientuje z czego to? A jak nie, to jakikolwiek przepis, byle dobre
było.
Dzięki z góry.
Maga

1. Data: 2004-02-25 21:46:29

Temat: Re: Sos czosnkowy do pizzy?
Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ktoś
> się orientuje z czego to? A jak nie, to jakikolwiek przepis, byle dobre

wlasnie niedawno kupilam sos czosnkowy Develey (czy cos takiego-robia tez
musztardy) i powiem ze bardzo dobry i nie drogi bo 2,35zl ale smak naprawde
bardzo goodi :))
niestety przepisu na wlasnej roboty taki sos nie mam, ale mysle ze w
ostatecznosci mozna zastapic takim kupczym ;)

pozdrawiam smacznie
--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2004-02-25 22:39:01

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@u...pl> napisał w wiadomości
> Hejeczka. Znacie taką sieć pizzerii da Grasso?

nie

> [...]
ktoś
> się orientuje z czego to? A jak nie, to jakikolwiek przepis, byle dobre

robiłam do taco (meksykańsie danie), do kapusty pekińskiej świetnie pasuje,
a robi sie mniej więcej tak:
czosnek rozgniata się ( 2-3 ząbki), mieszam z jogurtem naturalnym i
majonezem, nie pamiętam proporcji, ale może tak 3/4 jogurtu, 1/4 majonezu.
Wychodzi OK

Pozdr. B.

1. Data: 2004-02-26 07:42:52

Od: "Buźka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a robi sie mniej więcej tak:
> czosnek rozgniata się ( 2-3 ząbki), mieszam z jogurtem naturalnym i
> majonezem, nie pamiętam proporcji, ale może tak 3/4 jogurtu, 1/4 majonezu.
> Wychodzi OK

Można jeszcze dorzucić posiekaną natkę pietruszki

Buźka

Biały ser, jakie przepisy?
ubogie menu swiadczy o dobrej restauracji?
rodzynki w galaretce
Many fears are born of fatigue and loneliness.
beaujolais nuveau