Sos do rolad wołowych?

1. Data: 2006-05-27 13:26:36

Temat: Sos do rolad wołowych?
Od: Zamboni <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobić samemu sos do rolad wołowych?

Co poleciacie?

2. Data: 2006-05-27 13:32:23

Temat: Re: Sos do rolad wołowych?
Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Zamboni schrieb:
> Jak zrobić samemu sos do rolad wołowych?
>
> Co poleciacie?
??

nie za bardzo rozumiem? Polecam sos, który "sam" się robi. Doprawiam
tylko śmietaną, a jak za rzadkie, to trochę skrobii i sos gotowy.

Waldek

3. Data: 2006-05-28 08:30:11

Od: "kasia maruda" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" <w...@i...de> napisał w wiadomości

> ??
>
> nie za bardzo rozumiem? Polecam sos, który "sam" się robi. Doprawiam
> tylko śmietaną, a jak za rzadkie, to trochę skrobii i sos gotowy.

Zgadzam się z przedpiszcą ;o) Ew. możesz wrzucić do rondla z roladami cebulę
w piórka, a dalej jak wyżej. IMO z cebulką jest lepszy.

- -
pzdr
kasia maruda

4. Data: 2006-05-28 09:19:59

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

kasia maruda schrieb:
> Użytkownik "Waldemar" <w...@i...de> napisał w wiadomości

> Zgadzam się z przedpiszcą ;o) Ew. możesz wrzucić do rondla z roladami cebulę
> w piórka, a dalej jak wyżej. IMO z cebulką jest lepszy.

cebula u mnie jest w roladach. Do rondla też na ogół daję.

Waldek

5. Data: 2006-05-28 10:32:46

Od: "kasia maruda" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cebula u mnie jest w roladach. Do rondla też na ogół daję.

No to robimy dokładnie tak samo. A rolady wiążesz, kłujesz wykałaczkami czy
zamykasz w takich sprężynkach?

- -
pzdr
kasia maruda

6. Data: 2006-05-28 10:34:09

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

kasia maruda schrieb:
> Użytkownik "Waldemar" <w...@i...de> napisał w wiadomości

> No to robimy dokładnie tak samo. A rolady wiążesz, kłujesz wykałaczkami czy
> zamykasz w takich sprężynkach?

co pod ręką. Po pierwsze: spinam szpilkami do rolad. Jak się skończą, to
sprężynki, jak te się skończą to sznurkiem. Czasem zdarza mi się robić
30 rolad za jednym zamachem ;-)

Waldek

7. Data: 2006-05-29 22:19:44

Od: "kasia maruda" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" <w...@i...de> napisał w wiadomości
[...]

Czasem zdarza mi się robić
> 30 rolad za jednym zamachem ;-)

Chylę czoła, mój rekord to sztuk 2, słownie: dwie :)

- -
pzdr
kasia maruda

Ciemny chleb