Sosna zrzuca korę - jakaś zaraza?

11. Data: 2006-09-04 18:10:56

Temat: Re: Sosna zrzuca korę - jakaś zaraza?
Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> W wiadomości news:u4YKg.76409$u11.36781@tornado.ohiordc.rr.com Michal

> Hejka. W tym sezonie zastosowalismy pułapki feromonowe na owocówki:
> jabłkóweczkę i śliwkóweczkę oraz przeziernika porzeczkowego. Po raz
> pierwszy u nas jabłka na Closie nie były robaczywe. :-)
U mnie też Close w tym roku nie była robaczywa.
Nie stosowałem pułapek.
Za to rósł pod nią dorodny trętwian.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

12. Data: 2006-09-04 18:16:58

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> writes:

> [...]
> ma niszczyć. Część z nich istotnie niszczy, ale część dobiera się
> do swoich właściwych smakołyków. W ten sposób rezultat bywa odwrotny do

Coś w tym jest... Pułapka (niezupelnie feromonowa, bo taka z butelki z
czymś słodkim) na osy rzeczywiście działa jak piszesz. Ale może
wystarczy ją odsunąć gdzieś dalej?

MJ

13. Data: 2006-09-04 21:17:28

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@n...pl> wrote:

> Hejka. W tym sezonie zastosowalismy pułapki feromonowe na
> owocówki:
> jabłkóweczkę i śliwkóweczkę oraz przeziernika porzeczkowego.

Ponownie spytam: gdzie takich pułapek szukać?

J.

14. Data: 2006-09-04 21:28:42

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:

> Ponownie spytam: gdzie takich pułapek szukać?

U Dirka! :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

15. Data: 2006-09-04 21:59:13

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:edi5pi$24m$1@node5.news.atman.pl Jarek P.
<jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał(a):

> Ponownie spytam: gdzie takich pułapek szukać?

Hejka. A googli nie masz? :-) http://www.medchem.pl/pulapki.html
Pozdrawiam późno Ja...cki

16. Data: 2006-09-04 22:08:25

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. W tym sezonie zastosowalismy pułapki feromonowe na
przeziernika porzeczkowego. Po raz
> pierwszy u nas jabłka na Closie nie były robaczywe. :-)
> Pozdrawiam praktycznie Ja...cki

A przeziernika masz i tak. Tnij pięcioletnie badyle na 40 do 50 cm
a przekonasz się ile tego paskudy u Ciebie żeruje.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

17. Data: 2006-09-04 22:11:02

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma niszczyć. Część z nich istotnie niszczy, ale część dobiera się
> do swoich właściwych smakołyków. W ten sposób rezultat bywa odwrotny

Zatem bilans działania lub zaniechania działania wychodzi na zero.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

18. Data: 2006-09-04 22:12:43

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:eU0Lg.76461$u11.61542@tornado.ohiordc.rr.com...

> U Dirka! :-)

Ewentualnie w sklepach ogrodniczych
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

19. Data: 2006-09-04 22:14:44

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w
wiadomości news:2nwt8jlco5.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
Ale może
> wystarczy ją odsunąć gdzieś dalej?

Za płot do sąsiada cichaczem po zmroku i lekko zamaskować.
;-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

20. Data: 2006-09-04 23:04:18

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@n...pl> wrote:

> Hejka. A googli nie masz? :-)
> http://www.medchem.pl/pulapki.html
> Pozdrawiam późno Ja...cki

Mam, ale pułapek na korniki nie znalazłem.

J.

Jabłoń - szukam dobrej odmiany
jablka do identyfikacji - zdjecia brak
"trawy, turzyce, sity, kosmatki"