Spaghetti tuńczykowe

1. Data: 2001-01-26 11:34:21

Temat: Spaghetti tuńczykowe
Od: "Adam Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Otrzymałem ten przepis od znajomej i trochę opornie do niego
podchodziłem, no bo jak tak spagetti z sosem z tuńczyka? Bueee... Ale
cóż, do odważnych świat należy, zrobiłem co trzeba było zrobić
i.....nooo nieeee efekt zniewalający! Nie chcę się zbytnio rozczulać,
ale było naprawdę super.
A oto przepis:
* Ugotować dłuuugi makaron z łyżką Vegety i łyżką oliwy

1. Data: 2001-01-26 12:12:42

Temat: Re: Spaghetti tuńczykowe
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Rolbiecki wrote:

> [...]
> ale było naprawdę super.
> A oto przepis:
> * Ugotować dłuuugi makaron z łyżką Vegety i łyżką oliwy

dosyć prosty przepis
tylko gdzie ten tuńczyk :))

sadyl

1. Data: 2001-01-26 12:24:06

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Rolbiecki wystukał w wiadomości <94ro4k$ngs$1@news.tpi.pl>:

> [...]
> ale było naprawdę super.
> A oto przepis:
> * Ugotować dłuuugi makaron z łyżką Vegety i łyżką oliwy

_Tyle_ to "w temacie spagetti" potrafię wymyślić sama. :P

Interesuje mnie raczej ten sos z tuńczyka. :)

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-01-26 13:53:50

Od: Marek Drabik <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Rolbiecki wrote:

> A oto przepis:
> * Ugotować dłuuugi makaron z łyżką Vegety i łyżką oliwy

ROTFL - A co pierwsze wrzucic do wody ? :)))))
Pozdr, MDR

Nie mam za bardzo czasu, ale za tydzien, jak wroce z kraju Heidera, dam
wam przepis na wysmienite spaghetti z sosem tunczykowym autorstwa mojej
zony!

Pozdr, MDR

1. Data: 2001-01-26 17:19:21

Temat: Re: Spaghetti tu?czykowe
Od: "Art (Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Jan 2001 14:53:50 +0100, Marek Drabik <m...@e...pl>
wrote:

> [...]
>
>Nie mam za bardzo czasu, ale za tydzien, jak wroce z kraju Heidera, dam
>wam przepis na wysmienite spaghetti z sosem tunczykowym autorstwa mojej

Ta potrawa czysci nie przerywajac snu...( biedaczek nie wytrzymal i
musial leciec...;-) )
Zapiekanka z makaronu z tunczykiem.
Ugotuj makaron al dente , odlej wode , ostudz odrobinke , wluz (?) do
zaroodpornego naczynia. Puszke tunczyka odcedz ( daj sos kotu )
wymieszaj z makaronem , dodaj przyprawy do smaku ( sol , pieprz ,
herbs de provance w moim wypadku) dodaj troche mleka wymieszj i wstaw
do dobrze nagrzanego piekarnika az sie makaron na wierzchu ladnie
zarumieni.

Art.(Gruby)
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours."

1. Data: 2001-01-28 01:36:01

Temat: Odp: Spaghetti tuńczykowe
Od: "Świstak" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam Rolbiecki <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94ro4k$ngs$...@n...tpi.pl...
> Witam.
> A oto przepis:
> * Ugotować dłuuugi makaron z łyżką Vegety i łyżką oliwy

a Asia robila to tak:
1 makaron
2 sloiczki koncentratu pomidorowego
6 zabkow czosnku
1 puszka tunczyka w oleju
3 lyzki oleju
Olej rozgrzac, dodac czosnek, przyrumienic, podem dodac koncentrat i
poddusic razem. Na koniec dodac odsaczonego tunczyka.
Chwile razem potrzymac na ogniu i .....sos gotowy. Ugotowac makaron itd.

pycha

1. Data: 2001-01-28 09:10:20

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Adam Rolbiecki <a...@g...pl> wrote:

> Witam.
> Otrzyma"em ten przepis od znajomej i trochę opornie do niego
> podchodzi"em, no bo jak tak spagetti z sosem z tuńczyka? Bueee... Ale
> cóż, do odważnych świat należy, zrobi"em co trzeba by"o zrobić
> i.....nooo nieeee efekt zniewalający! Nie chcę się zbytnio rozczulać,
> ale by"o naprawdę super.
> A oto przepis:
> * Ugotować d"uuugi makaron z "yżką Vegety i "yżką oliwy

W 4 lyzkach oliwy podsmazamy 2 zabki czosnku, uwazajac zeby nie
przypalic. Wyjmujemy czosnek, wkladamy 2 fileciki z sardeli (anchois) i
delikatnie podgrzewajac rozcieramy je w tluszczu. Podlewamy 1/2 szklanki
bialego wytrawnego wina, gotujemy az wino odparuje. Dodajemy 1/4 kg
pomidorow, obranych ze skorki i bez pestek, dusimy, az sos zgestnieje.
Dodajemy 100 g. rozdrobnionego puszkowego tunczyka w oliwie. Solimmy i
obficie pieprzymy. Przyprawiamy lebiodka (oregano)
i tymiankiem.
Wladyslaw

1. Data: 2001-01-29 20:15:23

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:1enxv8s.19oe1kvh0ody4N%w...@t...com.pl...
[...]
> obficie pieprzymy. Przyprawiamy lebiodka (oregano)
> i tymiankiem.
az mi slina poleciala, to jest przepis!
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-01-30 15:25:35

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na oliwie podsmażyć dwie drobno pokrojone cebule, do tego wgniatamy dwa (ja
daję trzy :-) ząbki czosnku. Do tego wrzucam puszkę tuńczyka. Chwilę duszę z
cebulą dodaję mały koncentrat pomidorowy, pół puszki groszku zielonego. Sól,
piepprz, przypraw "do spagetti" Kamisa.

Łączyć z makaronem i posypać żółtym serem :-)

Re: Dzis premierek oglosil...
Re: Żołądki drobiowe
Żołądki drobiowe
RE: Reduce Fat Fast