Spanie przy kaloryferze

11. Data: 2006-03-09 19:17:45

Temat: Re: Spanie przy kaloryferze
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Paweł W."" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
news:dup6bv$qfo$1@nemesis.news.tpi.pl...
> 1. Przegrzanie ->odwodnienie->zaburzenia wodno - elektrolitowe -> zgon
> 2. Poparzenia
> 3. gwałtowne wahania temperatury w dużym zakresie stwarzają większą
> podatność na infekcje.

dodałabym jeszcze problemy laryngologiczne - wysuszenie śluzówki górnych
dróg oddechowych, a potem różne stany zapalne gardła, krtani, nosa, zatok
itd.

Pozdrawiam
Gosia

12. Data: 2006-03-10 00:01:10

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł W. [###a...@s...pl.###] napisał:

> [...]
zgon
> 2. Poparzenia
> 3. gwałtowne wahania temperatury w dużym zakresie stwarzają większą

To ja bym jeszcze z bardziej moim zdaniem prawdopodobnych dodał
kłopoty dróg oddechowych wywołane zbyt suchym powietrzem lub
ewentualną alergią.

Natomiast zwarzywszy, że mowa o kaloryferze, a nie piecu martenowskim,
to koncepcję odwodnienia prowadzącego do zgonu raczej bym odrzucił.
Musiała by tam pewnie kilka dni bez picia pozostawać. Poparzenie
raczej również jest mało prawdopodobne.

13. Data: 2006-03-10 01:31:02

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> rozumiem ze jak kiedys dzieci spaly przy piecu na wsi, prowadzilo to
do
> niezliczonych zgonow, poparzen i zwiekszonej podatnosci na
infekcje...?

podasz zrodlo?

--
pozdro
ape

14. Data: 2006-03-10 12:37:27

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Tomasik napisał(a):

> Poparzenie
> raczej również jest mało prawdopodobne.

Ja raz spałem i się poparzyłem (jako dorosły człowiek). Podczas snu nie
czułem, że mnie gorący kaloryfer przypieka. Całe szczęście nic takiego
się nie stało. Tak więc z własnego doświadczenia nie zalecam spania w
bezpośrednim sąsiedztwie z urządzeniami grzejącymi.

--
_ _ _ _

Czerwone żyłki na twarzy
Thermal Pro
Nocny bezdech
naczynioworuchowy niezyt nosa,ktos mial to i wyleczyl?
Pieczenie w klatce piersiowej