Specjalizacja - stare i nowe zasady

1. Data: 2004-04-18 21:44:35

Temat: Specjalizacja - stare i nowe zasady
Od: "h&p" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem tymczasem lekarzem medycyny i robię specjalizację z neurologii 1 st..
Dla utrudnienia dodam, że jakiś czas to trwa, z uwagi na 2 następujące po
sobie urlopy macierzyńskie. I treaz stanęłam przed dylematem czy kontynuowac
specjalizację wg starego trybu i szybko ją kończyć, czy może odpuścić i
rozpocząć specjalizację wg nowego trybu (już bezstopniowego, czyli raz a
dobrze).

Ciekawe co sądzicie na ten temat.

Może ktoś jeszcze podpowie gdzie warto robić specjalizację na oddziale
neurologii w Warszawie. Tymczasem odmówiono mi w paru szpitalach, chociaż
byłabym zatrudniona na wolontariacie z pełną odpowiedzialnością za
pacjentów. Niestety znalezienie odpłatnej pracy na oddziale neurologicznym
graniczy z cudem, a ostatnio nawet zadarmo nie bardzo chcą widzieć
człowieka.

Prosze o opinię - "h&p"

2. Data: 2004-04-20 18:58:13

Temat: Re: Specjalizacja - stare i nowe zasady
Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "h&p" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> specjalizację wg starego trybu i szybko ją kończyć, czy może odpuścić i
> rozpocząć specjalizację wg nowego trybu (już bezstopniowego, czyli raz a

zalezy ile masz juz za soba

Oprogramowanie dla klinik, ZOZ-ów i gabinetów
"kaszka" na twarzy
Soczewki a zapalenie spojówek
spuchnieta kostka
Łuszczyca