Spódnice na szydełku

11. Data: 2007-06-29 08:14:14

Temat: Re: Spódnice na szydełku
Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Ruebenbauer napisał(a):
> [...]
ecOutrasIdInt=250&gReceitaIdInt=32

> lancuszek zawsze sciaga robotke, szczegolnie gdy jest "podstawą",
> dlatego nie robie wogole lancuszkow jako pierwsze rzedy, a z tego wzoru
> "pingwinowego" zrobilam juz sukienke. uklada sie dobrze z tego wzgledu,
> ze dol sukienki robilam od góry, czyli od pod biustem... na biodrach
> odpowiednio poszerzylam i nic mi sie nie ciagnie, nie wybrzusza i nie
> sciaga :)
>

> --Dorota Ruebenbauer
> Wrocław

..a my z Foczką-Ju chciałyśmy Dorotce zabrać tą sukienkę hihi Broniła
jak lwica ;) więc ja w przyszłym tygodniu zaczynam dziergać swoją wersję
:D i Justynka na pewno niedługo też :D

PS. Tutaj mam album na temat sukienki
http://show.7ya.ru/private.aspx?Rubrid=158120&ob=0
może przyda się poskładany do kupy schemat górny sukienki :)
http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=158
120&PhotoID=1370807&ob=0

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

12. Data: 2007-06-29 08:59:39

Temat: kasujcie posty
Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny kasujcie poprzednie posty, bo tego wątku nie da się czytac!!!
Sama kilka razy dostałam za to ochrzan i słusznie:)

pozdrawiam/paprocia

13. Data: 2007-06-29 09:01:48

Temat: Re: kasujcie posty
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

paprocia pisze:
> Dziewczyny kasujcie poprzednie posty, bo tego wątku nie da się czytac!!!
> Sama kilka razy dostałam za to ochrzan i słusznie:)

Ale osso chozi?

th

14. Data: 2007-06-29 09:17:55

Od: Mono <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Cze, 23:37, "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> wrote:

> lancuszek zawsze sciaga robotke, szczegolnie gdy jest "podstawą", dlatego
> nie robie wogole lancuszkow jako pierwsze rzedy,
> Dorota Ruebenbauer
> Wrocław

Jeśli nie łańcuszek , to co? Wszystkiego nie da się postawić na
głowie :-). Jeśli spódnicę robię od góry, to musi coś być na początek.
No i zaczynam od łańcuszka, choć potem przeciskam się przez owy ubiór.
Nie chcę - ale muszę. Większa ilość oczek spowoduje, że miast spódnicy
dopasowanej wychodzi fmarszczona w pasie, podtrzymywana troczkiem
(czego nienawidzę), spadająca z siedzenia. Oczywiście można
wykombinować zapięcie, ale wychodzę z założenia, że im mniej detali
tym lepiej.
Pozdrawiam Mono

15. Data: 2007-06-29 10:57:32

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-06-2007 o 11:17:55 Mono <m...@w...pl> napisał:

> [...]
> (czego nienawidzę), spadająca z siedzenia. Oczywiście można
> wykombinować zapięcie, ale wychodzę z założenia, że im mniej detali

w prawie kazdej robotce zamiast lancuszka robie tzw. lezki, czyli:
4 oczka lanuszka i slupek w pierwsze oczko l., potem 3 o.l. i slupek w
poprzedni slupek i znowu 3 o.l. i slupek....
wychodzi to duzo dluzsze niz zwykly lancuszek, ale gdy potem wdziergam w
to wzor a w przypdku spodnicy jeszcze a drugiej strony wrobie polsupkami w
gumke, to nie ma bata abym nia nie wlazla , pomimo ze nigdy nie robie
spodnic na prosto, tylko raczej dopasowane :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: http://wroclawianki.art.pl

16. Data: 2007-06-29 11:56:00

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale osso chozi?
>
> th

Wydaje mi się, że chodzi o poprawne cytowanie :)
Cięcie postów
Skracanie wypowiedzi poprzedniczek

Jak zawał tak zwał.

Dziunia

17. Data: 2007-06-29 15:38:46

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nie łańcuszek , to co? Wszystkiego nie da się postawić na
głowie :-). Jeśli spódnicę robię od góry, to musi coś być na początek.

Bardzo dobrym rozwiązaniem dla spódnic (już trzykrotnie popełnionym przeze
mnie) jest zrobienie łańcuszka początkowego z gumki kapeluszowej. W miarę
potrzeby można dalej wrabiać tę gumkę razem z następnymi rzędami tak, aby
dobrze się trzymało na biodrach. Kupuję najtańszą gumkę na szpulce w
hurtowni pasmanteryjnej. Są w różnych kolorach. Działa znakomicie.

Joe

18. Data: 2007-06-29 16:16:07

Temat: Wielkie dzięki :))))
Od: "AgnieszkaK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu się podpinam na końcu :)))
Serdecznie Wam dziękuję, jesteście kochane :)
Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz)

19. Data: 2007-06-29 17:55:40

Od: Mono <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Cze, 17:38, "Joe" <j...@k...pl> wrote:
.

> Bardzo dobrym rozwiązaniem dla spódnic (już trzykrotnie popełnionym przeze
> mnie) jest zrobienie łańcuszka początkowego z gumki kapeluszowej.
> Joe

Hmmm, pewnie zajrzę w fachowe podręczniki - czuję awersję do gumek, a
metoda Doroty chyba zbyt pracochłonna i jakoś tego nie widzę. Te łezki
to jakies ogromne muszą być :-), bo cztery oczka i słupek... Ale
popróbuję tych metod. Gumka w dole bluzki chyba odpada. Wiem, że
marudzę :-))) ale taka moja natura, szczególnie dziś, bo czeka mnie
przeogromne pakowanie - zestaw ciuchów, książek, płyt, robótek,
akcesoriów dla dwóch kotów.. i Bóg jeden wie czego jeszcze. I kto to
śpiewał: chcę wyjechać na wieś!? Pozdrawiam i serdecznie za rady
dziękuję Mono

[OT] z pogranicza sztuki i podwieczornej kawy ;)
[szydelko] kamizelka
[xxx]koty Calico
sweterek dla 6-letniego chłopca
xxx Paula Vaughan poszukiwana