Re: Spody do malych babeczek

From: "Monika Bacinska-Wojewódka" <m...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Spody do malych babeczek
Date: Tue, 31 Jul 2001 13:19:14 +0200

Użytkownik "Agnieszka Kutowska" <A...@a...pl> napisał w wiadomości
news:3B66804B.CDED9F3D@alcatel.pl...
> Gdzie w W-wie mozna kupic male spody (takie jak do tarty tylko male)
> (najlepiej z ciasta kruchego) zeby zrobic takie oto cudo: na gore duzo
> pysznego budyniu, na to duzo jajod i galaretka.

Poki jeszcze moge melduje, ze moja Tesciowa kupuje takie pyszne spody gdzies w
pawilonach
kolo Uniwersamu na Grochowie. Dokladnego miejsca nie znam, ale spody sa super, wiec
moze
warto poszukac.

:-) Monika

PS Przy okazji baaaaardzo dziekuje za wszystkie zyczenia. Jeszcze sie trzymam, a ze
Male
urodzi sie lakomczuchem, to nie ulega watpliwosci, bo dziedziczy po obojgu rodzicach
(i
po dziadkach.....). Za to na pewno nie moze liczyc na talent muzyczny ;-)