Spojrzenie Boga

11. Data: 2009-05-28 09:15:08

Temat: Re: Spojrzenie Boga
Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

środa, 27 maja 2009 19:11. carbon entity 'Redart' <r...@t...op.pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> A mnie podchodzi mało poetycki agnostycyzm buddyjski:
>
> Nieprawda, że jest
> Nieprawda, że nie ma
> Nieprawda, że i jest i nie ma
> Nieprawda, że ani jest, ani nie ma.

Bingo chłopie! Gdzieś ty Nagardżunę czytał?

12. Data: 2009-05-28 22:09:31

Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:gvlkdg$1ve$2@news.onet.pl...
> środa, 27 maja 2009 19:11. carbon entity 'Redart'
> <r...@t...op.pl>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Bingo chłopie! Gdzieś ty Nagardżunę czytał?

Nie czytał, ale od lat siedzi w buddyzmie.
Albo 'w kiblu', jak woli Saulo ;)
A nazwisko mam tatarskie - już się kiedyś w usenecie
spotkaliśmy, tylko pewnie nie kojarzysz ;)

13. Data: 2009-05-28 22:17:56

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Redart <r...@t...op.pl>

[...]
> Nie czytał, ale od lat siedzi w buddyzmie.
> Albo 'w kiblu', jak woli Saulo ;)

Nadinterpretacja, Temudżynie.
Forma pytania JAKa wydała mi się podatna na żart kuziemny i tyle :)
[...]

Saulo, na nos padający i niniejszym spadający

14. Data: 2009-05-28 22:20:30

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 29 maja 2009 00:09. carbon entity 'Redart' <r...@t...op.pl>
> [...]

> Albo 'w kiblu', jak woli Saulo ;)
> A nazwisko mam tatarskie - już się kiedyś w usenecie
> spotkaliśmy, tylko pewnie nie kojarzysz ;)

A wiem, kim jesteś... pisujesz pewnie jeszcze na medytacja.buddyzm.cośtam i
byłeś w Indiach --- respect!

NA TROPIE...
Samobójcy-szantażyści uważajcie
Plac Z(a)bawiciela - zbrodnia to niesłychana
Polacy wspólnikami Hitlera
Psychologia i antypsycholgia