Sposób na dzieci

1. Data: 2003-09-25 18:38:05

Temat: Re: Sposób na dzieci
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Taito" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
news:bkvarf$k4i$1@news.onet.pl...
> W jakim kraju żyjemy ?

W Polsce ... :)
Nasuwa to wiele pytań ...
Co jest przyczyną takich "zachowań"?
Co dzieje się w głowach takich rodziców że skłonni są do tekich rzeczy?
Dlaczego do tego dochodzi?
Być może w wielu przypadkach to choroba psychiczna ... ale czy we
wszystkich?
Jeśli nie we wszystkich to czemu tak się dzieje i to coraz częściej?
Jak wielkiej potrzeba desperacji by coś takiego uczynić i co ją powoduje, że
człowiek przestaje być człowiekiem?

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-09-25 18:42:38

Od: " Alonso Harris" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jakim kraju żyjemy ?

W kraju niewyedukowanym seksualnie, gdzie dzieci maja dzieci i nie wiedza że
to nie jest zabawka która można wyrzucić jak się znudzi...

A.H.

"...dla rodziców dziecko jest ostania zabawką, a dla dziadków wnuk jest
pierwszym dzieckiem..."

1. Data: 2003-09-25 19:02:34

Temat: Re: Sposób na dzieci - upgrade
Od: " Alonso Harris" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawy przykład:

Przedruk z Bravo Girl

Jak mozna sprawdzić czy chłopka jest gejem ?

Chodzę z Irkiem (17) od grudnia zeszłego roku. Nrazie tylko sie całujemy,
wiec zima i wiosna nie mialam okazji tego zauwazyc. Wszystko wydalo sie
latem, gdy zaczelismy razem bywac na basenie. Wtedy odkrylam ze Irek goli
sobie wlosy pod pachami i na klacie! nie wytrzymalam i zapytalam, dlaczego
to robi. "Mniej sie poce pod pachami i dezydorant lepiej dziala -
odpowiedzial. - No i nie lubie, gdy zza kolnierza wylaza mi wlosy, wiec gole
te na piersi". Zabranialam. Moj brat(21) jest owlosiony jak malpa, ale goli
sobie tylko zarost na twarzy! Doszlam do wniosku, ze Irek jest gejem(...)

nawet tego nie komentuje

Alonso H.

1. Data: 2003-09-25 19:08:24

Temat: Sposób na dzieci
Od: "Taito" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Były już beczki z kapustą i bez kapusty,
były dzieciaki mrożone,
zakopywane pod gruszą,

a teraz coś nowego :

"Zamknęłam córkę w klatce dla jej dobra"

Matka 6-letniej Marty, Małgorzata M., podkreśliła podczas czwartkowego
przesłuchania, że córkę zamknęła w skrzyni tylko jeden raz, dla jej
bezpieczeństwa.

http://info.onet.pl/804623,11,item.html

Taito

Ps.
W jakim kraju żyjemy ?

1. Data: 2003-09-25 19:43:53

Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Taito" <a...@a...pl> wrote in news:bkvarf$k4i$1@news.onet.pl:

> w skrzyni tylko jeden raz, dla jej
> bezpieczeństwa.

No jeden raz to chyba mozna?:)
Mnie kumple kiedys w bagazniku zamkneli i pijanego wozili po miescie.
Do dzisiaj sa na wolnosci!:)

1. Data: 2003-09-25 20:09:48

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Taito" w wiadomości news:bkvgqu$5vo$1@news.onet.pl napisal(a):

> Opiekujący się Martą lekarze nie mogli
> nawiązać z nią żadnego kontaktu."

Przypomnial mi sie film, do ktorego scenariusz napisalo zycie (o ile sie
nie myle). Byla pewna dziewczynka. Miala juz kilkanascie lat, ale... cale
zycie spedzila w zamknieciu (jedno pomieszczenie). Z powodu tego co
przezyla stala sie ciekawym "obiektem badan". Kobieta, ktora sie nia
zajmowala przywiazala sie jednak do dziewczynki i starala sie jej jakos
pomoc. Za nic w swiecie nie jestem w stanie oddac tego, w czym rzecz. A
jaki to byl kraj? Stany Zjednoczone o ile pamietam.

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-09-25 20:13:52

Od: " Alonso Harris" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytaj artukuł.
> Wyrwali 6-letniemu dziecku 2 lata z życia.
>
> "6-latkę przetrzymywaną w skrzyni - klatce o wymiarach 120 na 80 cm
> policjanci znaleźli w środę wieczorem w Starych Babicach pod Warszawą.
Wokół
> skrzyni panował bałagan, w środku było brudno, unosił się fetor. Rodzice
> wyjaśniali początkowo, że zamykanie dziecka było konieczne, ponieważ jest
> upośledzone. Dziewczynka była w stanie skrajnego wyczerpania, niedożywiona
> półnaga; trafiła do szpitala. Opiekujący się Martą lekarze nie mogli
> nawiązać z nią żadnego kontaktu."

Fikcja filmowa staje sie rzeczywistoscia
Skad sie biora takie p....y ? Co ich tworzy ? Po co Ci ludzie decyduja się
na dzieci ? a najstraszniejsze jest to ze oni byli, sa i beda i nie mamy na
ta zadnego wplywu.

Piordole taki świat

Alonso Harris

1. Data: 2003-09-25 20:30:25

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przypomnial mi sie film, do ktorego scenariusz napisalo zycie (o ile sie
> nie myle).

Nie mylisz się - film emitowali na TVN - seria "Prawdziwe historie"

> Byla pewna dziewczynka. Miala juz kilkanascie lat, ale... cale
> zycie spedzila w zamknieciu (jedno pomieszczenie).

Ona była na etapie niemowlęctwa kiedy ją odnaleziono
9-cioletnie niemowle - nie mówiła nie chodziła (bo była przywiązana do
łóżka)

> Z powodu tego co
> przezyla stala sie ciekawym "obiektem badan".

Konkretnie chodziło o udowodnienie że jeśli dziewczynka do pierwszej
menstruacji nie nauczy się mówić to już później
nie ma na to szans. No i teze potwierdzono - właśnie na jej przykładzie.

też sobie przypomniałam ten film :(
to się w pale nie mieści :(((

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-09-25 20:50:34

Od: "Taito" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

wyjaśniali początkowo, że zamykanie dziecka było konieczne, ponieważ jest
upośledzone. Dziewczynka była w stanie skrajnego wyczerpania, niedożywiona i
półnaga; trafiła do szpitala. Opiekujący się Martą lekarze nie mogli
nawiązać z nią żadnego kontaktu."

(...)

Ci, którzy widzieli kiedyś Martę, wspominają, że jest ładną, normalną, choć
bardzo drobną dziewczynką. "Matka tłumaczyła, że ma skazę białkową. Ojciec
mówił o niej pieszczotliwie +nasza księżniczka+" - opowiadała jedna z
sąsiadek. Przypomina sobie jednak, że dziewczynki nie widziała "od jakichś
dwóch lat".

1. Data: 2003-09-25 21:09:44

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" w wiadomości news:bkvjai$qi8$1@atlantis.news.tpi.pl napisal(a):

> Ona była na etapie niemowlęctwa kiedy ją odnaleziono
> 9-cioletnie niemowle - nie mówiła nie chodziła (bo była
> przywiązana do łóżka)

Bingo - wlasnie o ten przypadek mi chodzilo.

> Konkretnie chodziło o udowodnienie że jeśli dziewczynka
> do pierwszej menstruacji nie nauczy się mówić to już później
> nie ma na to szans. No i teze potwierdzono - właśnie na jej
> przykładzie.

Ale jakos ze swoja opiekunka sie komunikowala, prawda? Nie pamietam juz...
glownie jezyk migowy? Z mowa tez byly postepy - problem stanowila
gramatyka. Wszystko chyba w leb wzielo gdy trafila do rodziny zastepczej
(tez niezbyt jej sie poszczescilo). Nie pamietam tez jak sie ta historia
zakonczyla.

> też sobie przypomniałam ten film :( to się w pale
> nie mieści :(((

To prawda. Chcialem jednak zwrocic uwage, ze to nie jest problem XX i XXI
wieku. W sredniowieczu "produkowano" blaznow krolewskich. Male dzieci byly
zamykane w "naczyniach", w ktorych wzrastaly. Oczywiscie "naczynie" nie
roslo, wiec cialo rozrastalo sie tak jak moglo - powstawaly cudaki ku
uciesze gawiedzi. Ale wrocmy do czasow nam wspolczesnych. Wspomnialas, ze
takie przypadki sa coraz czestsze. Czy aby na pewno? Mamy cos, czego nie
bylo kiedys - media. Te zas bazuja na ludzkiej tragedii, maja coraz lepsze
srodki aby docierac dalej i przekazywac informacje szybciej. Media maja
rowniez moc kreowania rzeczywistosci. Kazdego dnia na swiecie ma miejsce
cala masa roznych zdarzen. Media wybiora tylko te podobne do siebie i
czlowiek juz odnosci wrazenie, ze takie zdarzenia dominuja. Jesli jakis
temat poruszy, to dobrze jest zwrocic uwage na te tematyke i znalezc inny
przyklad - wszystko utrzymuje sie na fali. W sumie nie jest to zle, tak jak
na przyklad w tym przypadku. Zwraca sie uwage na problem, opinia publiczna
wymusza aby cos z ta sprawa zrobic i chocby sie dzieki temu jednego
podobnego przypadku uniknelo to juz super. Jednak za jakis czas temat sie
znudzi, media zaczna gonic za innymi tematami, a takie zdarzenia w dalszym
ciagu beda miec miejsce.

Studia Psychologii
Test Matryc Ravena - jak analizowac?
Oblicza Mediów