Re: Sposób na miękkie ręczniki?

1. Data: 2016-02-21 12:59:16

Temat: Re: Sposób na miękkie ręczniki?
Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 lutego 2016 19:05:49 UTC+1 użytkownik J.A. napisał:
> Nie udaje mi się mieć po kilku praniach miękkie ręczniki.
> Wiem, że zależy to zarówno od samego ręcznika (materiału)
> jak i sposobu prania.
> Czy ktoś mógłby doradzić z jakiego materiału ręczniki zachowują
> miękkość i w czym prać/płukać żeby nadal były miękkie?
> Moje przypominają papier ścierny. :-(

Oczywiście pierwsza odpowedź życzliwego to "płyn do płukania" :-\

Nie radzę. Do pewnego czasu stosowałam, bo się zachłysnęłam, jak wszyscy, tą
"zdobyczą technologiczną", ale jak się wczytać w skład i to, co o nim pisze się w
necie, a NIE pisze na opakowaniach, to... Jednym zdaniem - JUŻ NIE UŻYWAM.
Ręczniki LUBIĘ szorstkie. Od wilgoci na skórze i tak przecież natychmiast miękną. A
pachną, bo suszę je na dworze. No dobrze, ja akurat mam las za oknami...
Jeśli chcesz jednak koniecznie mieć miękkie (i pachnące) ręczniki, raczej kup
elektryczną suszarkę do prania, zamiast dodatkowej "chemii". Efekt murowany, będą
miękkie i przyjemnie pachnące - suszarka tak ma.

Polecam jeden z madrzejszych głosów:
http://greenspiracje.pl/do-skreslenia-z-listy-zakupo
w-plyn-do-plukania-tkanin/

2. Data: 2016-02-21 15:29:39

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2016 o 12:59, n...@g...com pisze:
zniki, raczej kup elektryczną suszarkę do prania, zamiast dodatkowej
"chemii". Efekt murowany, będą miękkie i przyjemnie pachnące - suszarka
> [...]

Co w tym "głosie" jest mądrego?
Kolejny artykulik nabazgrany bez wiedzy i bez sensu.

Pierzesz pewno bez detergentów, co? Tylko bali, tara i zimna woda ze
strumienia, który masz za oknem?

--
Kaczin

3. Data: 2016-02-21 17:50:09

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 lutego 2016 15:29:41 UTC+1 użytkownik Kaczin napisał:
> [...]
w-plyn-do-plukania-tkanin/

> Co w tym "głosie" jest mądrego?
> Kolejny artykulik nabazgrany bez wiedzy i bez sensu.

Sam g... wiesz.

> Pierzesz pewno bez detergentów, co?

Używasz pewnie antyperspirantów?

> Tylko bali, tara i zimna woda ze
> strumienia, który masz za oknem?

Dlaczego miałabym tak? Piorę w detergentach - tyle że od ZAWSZE i BEZ WYJĄTKU po
każdym praniu nastawiam dodatkowy program płukania. I to w ciepłej wodzie :->

4. Data: 2016-02-21 18:28:27

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2016 o 17:50, n...@g...com pisze:

> [...]
każdym praniu nastawiam dodatkowy program płukania. I to w ciepłej wodzie :->

Kolejne internetowe wcielenie grubej?
Chyba nie, bo wydajesz się jeszcze głupsza.

--
Kaczin

5. Data: 2016-02-21 19:05:45

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 lutego 2016 18:28:28 UTC+1 użytkownik Kaczin napisał:

w-plyn-do-plukania-tkanin/

każdym praniu nastawiam dodatkowy program płukania. I to w ciepłej wodzie :->

> Kolejne internetowe wcielenie grubej?
> Chyba nie, bo wydajesz się jeszcze głupsza.

Każdmu głupiemu - na pewno się taka wydaję.

6. Data: 2016-02-29 00:25:38

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Masz dobry nos... "nowegooglowe@gmail" to adres XL-ki.

7. Data: 2016-03-01 01:02:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Feb 2016 17:25:38 -0600, Pszemol napisał(a):

> (...)"nowegooglowe@gmail" to adres XL-ki.

Adres "nowegooglowe" tylko w Guglu mi funkcjonuje, a właśnie przed chwilą
wróciłam do Dialog'a i tu mam stary adres, "gazetowy" :-)

Re: Sposób na miękkie ręczniki?
Kosa spalinowa na 50 arów
Re: awaryjne zasilanie CO
Średnich rozmiarów wkrętarka Li-ion
Suszarka wywiewowa - zima - odprowadzenie pary przez ścianę?