Spostrzeżenia

101. Data: 2002-05-27 10:57:44

Temat: Re: OT [jest OT]brudne skarpetki
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik (bylo: anyia)" <a...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:act1b0$o5h$1@news.tpi.pl...

> Ty też bys sie zlamal jakby Ci te wczorajsze skarpetki zwisaly z monitora
> ;-)))))) albo z lampki nad biurkiem.....
Tak myślisz? A nie pomyślałaś, że łatwiej je wtdedy walnąć pod biurko niż
odrywać się od kompa i iść z nimi do łazienki?Czemu miałbym sobie utrudniać
i tak skomplikowane życie?

> Jaaaasne, jak opieprzac, to na priva, a nabijać sie to ogolnie, tak????
> :-))))))
Wcale nie myślę o opieprzaniu, tylko o komplementach. Przypuszczam, że
gdybym
zrobił to na forum, to twoje wypieki nie wytrzymały presji i wizytę u
kosmetyczki
miałabyś murowaną:-)))))))
> A poza tym, ni wstyd Ci tak traktowac nowopoznanego kolege ? ;-)))))))
Podaj adres, to wyślę tobie piwko i chipsy na dobry poczatek.:-))
Darek

102. Data: 2002-05-27 10:59:47

Temat: Re: Re:[Bylo] Spostrzeżenia [jest OT]brudne skarpetki
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Świetne - dziękuję - A co to jest SKPG bo co to Gliwice to wiem
> (mieszkałem 12 lat)

Ano - taki klub turystyczny - Studenckie Koło Przewodników Górskich.
Ja już dawno skończyłam studia, ale w klubie ciągle jestem, bo mam tam
świetnych przyjaciół i ciągle coś wspólnie robimy.

Pozdrowienia.

Basia

103. Data: 2002-05-27 11:08:11

Temat: Odp: Spostrzeżenia
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8...@2...17.138.62...

> A co to komu przeszkadza?
> "Męska logika" :^/
>
> Współczuję
> Qwax

Bo to jest tylko jego:-))) i wara innym nawet od patrzenia.

Asia, kondolencji nie przyjmujaca, nie jest źle

104. Data: 2002-05-27 11:12:58

Temat: Re: Spostrzeżenia
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

> A przy mniejszym co, luzy na kierownicy? Moj TZ facet sluuusznego wzrostu
> postury mowi, ze 75A pasuje do reki jak ulal. Prosze bez dyskryminacji!
Żadna dyskryminacja, slowo harcerza. Pisalem tak od siebie i każdy lubi
trzymać
inaczej. Mnie odpowiada 75B, ponieważ.., atwój mąż 75A ponieważ.....
> Asia, czyzby oszukiwana, ale bez kompleksow

Na pewno nie oszukiwana, na pewno!
Darek

105. Data: 2002-05-27 11:16:33

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to jest tylko jego:-))) i wara innym nawet od patrzenia.
>
> Asia, kondolencji nie przyjmujaca, nie jest źle

Logika niewolnika !?

Pozdrawiam
Qwax

106. Data: 2002-05-27 11:20:12

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Sunnta <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:acsjss$8vt$...@n...onet.pl...
>
> Tak tylko kobieta musi zawsze przed nim udawać,że jest głupsza od niego
> ;-)))
> Sandra

nie musze a jak zacznę to nie uwierzy :)))))

107. Data: 2002-05-27 11:21:41

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Madzik (bylo: anyia)"
>
> Hehe, a mój położyłby to obok siebie, na podłodze koło krzesła :-)
> --
> Pozdrawiam
> Asia Słocka
No a nie mówiłem, Madzik:-))))!!!
Najpierw trzeba poznać naturę męską a dopiero potem brać się
za efektywne rozkladanie skarpetek.
Najbardziej efektywnym byłoby zaniesienie ich wprost do brudów.
Darek

108. Data: 2002-05-27 11:40:32

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@2...17.138.62...

> Logika niewolnika !?

Co ta logika przyczepila sie dzis do Ciebie, podobnie jak lisc do glowy
goscia z piosenki Kuby Sienkiewicza:-)))
Asia

109. Data: 2002-05-27 12:24:12

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oleńka <o...@b...wroc.pl> napisał(a):
> [ciach]

> Pffff... Ja też jestem filologiem, a zarabiam więcej od TŻ zajmującego się
> handlem w branży IT. ;->>

No to ja jestem mało-zarabiającym-filologiem ;-)
O.

110. Data: 2002-05-27 13:24:28

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Co ta logika przyczepila sie dzis do Ciebie, podobnie jak lisc do
glowy
> goscia z piosenki Kuby Sienkiewicza:-)))
===========
Słownik języka polskiego:

logika
[ciach]

2. <poprawne myślenie, właściwe rozumowanie, zdrowy rozsądek>
Postępować zgodnie z logiką. -

Pozdrawiam
Qwax

wakacje?