Spotkanie Koła w Lublinie

1. Data: 2003-04-17 07:47:51

Temat: Spotkanie Koła w Lublinie
Od: "jimi" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam na spotkanie w Lublinie wszystkich zainteresowanych robótkami
ręcznymi .Spotkanie odbędzie się 26.04.2003 w sobotę godzina 12 w Ratuszu
Proszę o przyniesienie kilku swoich dotychcas wykonanych prac .

Pozdrawiam
Dariusz Jedlina

1. Data: 2003-04-17 08:03:47

Temat: Re: Spotkanie Koła w Lublinie
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jimi" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> Zapraszam na spotkanie w Lublinie wszystkich zainteresowanych robótkami
> ręcznymi .Spotkanie odbędzie się 26.04.2003 w sobotę godzina 12 w Ratuszu
> Proszę o przyniesienie kilku swoich dotychcas wykonanych prac .

Hmmm, nie jestem z Lublina,
więc nie powinno mnie to obchodzić,
ale jak to przeczytałam, to nie wytrzymałam ;-))).

Prima aprilis chyba już był,
bo jak inaczej można traktowac propozycję takiego spotkania
w Wielką Sobotę w południe, kiedy powinno się iść "święcić pokarmy"
tudzież kończyć mieszanie w garach.

No bo jeżeli to ma być spędzenie osób do lania wodą, to to o dwa dni za
wcześnie ;-)))

Jeśli niesłusznie kogoś o głupi dowcip posądzam , to sorki ;-)))

ROTFL

Krysia ( Gliwice )

1. Data: 2003-04-17 08:11:08

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Prima aprilis chyba już był,
> bo jak inaczej można traktowac propozycję takiego spotkania

Tia, no to się popisałam ;-(((
Nie spojrzałam na kalendarz, pewna, że to ta sobota ;-)))

OJ, tak to jest, jak się siedzi w pracy i myśli tylko o świątecznym
wolnym....

Jeszcze raz przepraszam "osoby zainteresowane"

Krysia ( Gliwice )

1. Data: 2003-04-17 08:11:52

Od: "Bozena Holband" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Święta są o pare dni wcześniej. Pozdrawiam. Bożena
> [...]
> wcześnie ;-)))
>
> Jeśli niesłusznie kogoś o głupi dowcip posądzam , to sorki ;-)))

windowcolor
chyba cos do patchworkow
Frywolitki - schematy
Poszukuje fajnych wzorkow z Kubusiem Puchatkiem.
Prosba