Spotkanie PSP - ostateczne dane, mam nadzieję ;)

11. Data: 2005-12-11 22:21:20

Temat: Re: Spotkanie PSP - ostateczne dane, mam nadzieję ;)
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

na_poczta_onet_pl; <dnhuek$pg3$1@news.onet.pl> :

> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> I co, mocno wspomogliście wzrost PKB? Opowiadajcie, jak było?!

Dobrze. :)

Flyer

12. Data: 2005-12-11 22:23:54

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> Sun, 11 Dec 2005 21:21:44 +0100 "Przemysław Dębski" <p...@g...pl>
> wyśle <dni1ms$hug$1@inews.gazeta.pl> zawierający:

> nie serwowałem wiedzy, a wnioski, potrafisz wykazać że piwo
> jest jedynym napojem, spożycie którego powoduje wzrost pkb?

Musiałbym się wpierw wyluzować :)

Na post po zbju zaprosił
P.D.

13. Data: 2005-12-11 22:28:01

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze. :)

Kłamiesz ! :)

Na post po zboju zaprosił
P.D.

14. Data: 2005-12-11 23:03:14

Od: Marek Krużel <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 11 Dec 2005 23:23:54 +0100 "Przemysław Dębski" <p...@g...pl>
wyśle <dni8rp$md5$1@inews.gazeta.pl> zawierający:

> Musiałbym się wpierw wyluzować :)

mnie się nie śpieszy :)

--
KAPITALIZM - TAK, WYPACZENIA - NIE.

15. Data: 2005-12-12 05:14:29

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <dni92f$nbo$1@inews.gazeta.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Kłamiesz ! :)

Jak zawsze.;)

Flyer

16. Data: 2005-12-12 09:11:49

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dobrze. :)

a ja ciagle mam wątpliwości czy na pewno spotkałam się z tymi, z którymi
miałam się spotkać;)

Aska
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

17. Data: 2005-12-12 10:27:34

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbaskab" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> a ja ciagle mam wątpliwości czy na pewno spotkałam się z tymi, z którymi
> miałam się spotkać;)

To pikuś. Ja od pewnego momentu zacząłem mieć wątpliwości, czy jestem tym za
kogo się podaję. Przecież to nie mógł być przypadek, że zwracano się do mnie
conajmniej poprzez trzy różne imiona. ... I tak mi się ufarciło, że to
męskie imiona były :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

18. Data: 2005-12-12 17:37:20

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <dni92f$nbo$1@inews.gazeta.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Kłamiesz ! :)

No dobrze - było świetnie, ale nie w sensie fajerwerków, ale w sensie
pożytecznego spędzania czasu, no prawie pożytecznego. ;)

Flyer

19. Data: 2005-12-12 18:33:41

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przemysław Dębski; <dni92f$nbo$1@inews.gazeta.pl> :

> No dobrze - było świetnie, ale nie w sensie fajerwerków, ale w sensie
> pożytecznego spędzania czasu, no prawie pożytecznego. ;)

No dobra, już dobra :) Myślę, że Sławek wie już "jak było" :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S.
Sławku, a jak tam u Ciebie ? Też dobrze ? :)

20. Data: 2005-12-12 19:50:08

Od: "... z Gormenghast" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jbaskab" w news:05121210114964@polnews.pl...
/.../

> a ja ciagle mam wątpliwości czy na pewno spotkałam się z tymi, z którymi
> miałam się spotkać;)

To wskazywałoby na regułę, a nie przypadek.
Czyli - tradycji stało się zadość :).

A jak starcie z Amnezyjnym?
Remis? ;)

> Aska