Spotkanie PSP - ostateczne dane, mam nadzieję ;)

21. Data: 2005-12-12 20:30:44

Temat: Re: Spotkanie PSP - ostateczne dane, mam nadzieję ;)
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab; <0...@p...pl> :

> a ja ciagle mam wątpliwości czy na pewno spotkałam się z tymi, z którymi
> miałam się spotkać;)

Spotkałaś się z cbnet'em, Sławkiem i Amnezem - a nie tak miało być? ;))

Flyer

22. Data: 2005-12-12 20:30:48

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <dnjjat$83u$1@inews.gazeta.pl> :

> To pikuś. Ja od pewnego momentu zacząłem mieć wątpliwości, czy jestem tym za
> kogo się podaję. Przecież to nie mógł być przypadek, że zwracano się do mnie
> conajmniej poprzez trzy różne imiona. ... I tak mi się ufarciło, że to
> męskie imiona były :)

Przemek, Paweł, Sławek - te dwa pierwsze zaczynają się na P, dwa skrajne
to imiona użytkowników grupy - czyli jakaś korelacja istniała. :)
Wybacz, ale w realu trochę czasu mi zabiera poprawna identyfikacja
imienna człowieka, a spotkanie w realu to zupełnie co innego niż w
wirtualu, no chyba, że to drugie jest "przedłużeniem" tego pierwszego, a
nie na odwrót.

Flyer

23. Data: 2005-12-12 21:03:21

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <dnkmq4$c0l$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Przemysław Dębski; <dnjjat$83u$1@inews.gazeta.pl> :

> Przemek, Paweł, Sławek - te dwa pierwsze zaczynają się na P, dwa skrajne
> to imiona użytkowników grupy - czyli jakaś korelacja istniała. :)

No babol jak nic - oczywiście Paweł, to także użytkownik grupy, więc PD
powinieneś czuć się reprezentatntem ich wszystkich, a Ty miałeś jakieś
pretensje. :)

Flyer

24. Data: 2005-12-12 21:18:18

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No babol jak nic - oczywiście Paweł, to także użytkownik grupy, więc PD
> powinieneś czuć się reprezentatntem ich wszystkich, a Ty miałeś jakieś
> pretensje. :)

Jakie znowu pretensje ... przede mną tylko jeden był taki, co go postrzegali
w trzech osobach :)) Wreszcie czuję się doceniony :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

25. Data: 2005-12-13 13:02:48

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta_onet_pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Flyer":
>
> No dobra, już dobra :) Myślę, że Sławek wie już "jak było" :)

Mniej więcej. Był jeszcze ktoś oprócz czterech osób, które
się ujawniły? O ile to nie jest jakaś tajemnica.

> Sławku, a jak tam u Ciebie ? Też dobrze ? :)

U mnie, nawet jak jest niedobrze, to też jest dobrze.
Zwyczajny stres przedurazowy: czasu mało, materia
oporna.

--
Sławek

26. Data: 2005-12-13 16:03:20

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A jak starcie z Amnezyjnym?
>Remis? ;)

Nie, walkower;)

Aska
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

27. Data: 2005-12-13 16:13:46

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Spotkałaś się z cbnet'em, Sławkiem i Amnezem - a nie tak miało być? ;))

a po którym piwie?;)

28. Data: 2005-12-13 16:54:09

Od: "Bluzgacz" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jbaskab" <j...@o...pl> wrote in message news:05121317134642@polnews.pl...

> a po którym piwie?;)

Przestancie pierdolic tylko pokazcie foty.
Mialem kurwa przyjechac i sie wkurwilem, bo cos mnie zatrzymalo i nie moglem
jechac do tej pierdolonej stolicy.
Drugi raz juz mi nie pasowalo kurwa mac.
--

Bluzgacz
GG:5015

29. Data: 2005-12-13 17:40:44

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab; <0...@p...pl> :

> a po którym piwie?;)

Ja tam nic nie wiem - mnie w każdym razie na żadnym spotkaniu nie było -
wydelegowałem dla zmyłki cbnet'a, a Przemek Sławka. :)

Flyer

30. Data: 2005-12-13 17:40:47

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz; <dnmuk9$32t$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Przestancie pierdolic tylko pokazcie foty.

Chyba jest jeden, mały problem - na spotkaniach [nie zlotach], na
których bywałem nikt nie robił fotek, oprócz Pyzola, ale ona prywatnie,
dla siebie. Czyli - fotek nie ma, bo nie ma ich w zwyczaju.

Flyer

[OT] Czy was też przygnębiają święta?
Lekcje odwagi
Warto przeczytac