Spotkanie Wroclaw CD..

1. Data: 2004-09-04 14:30:29

Temat: Spotkanie Wroclaw CD..
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny ja jednak proponuje Tutti Frutti jesli nie pasuje nam sobota
11.09, to moze niedziela 12.09. Tam mozemy omowic szczegoly i wtedy za
pozwoleniem Ivy zorganizujemy wystawe. Jest to moja propozycja, piszczie co
wy na to??.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-09-04 22:20:34

Temat: Re: Spotkanie Wroclaw CD..
Od: "stynka" <justyna WYTNIJTO @stynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może niedługo dołączę do Was, wrocławianki :-)
W 3. tygodniu września (tuż po Waszym spotkaniu niestety...) przyjeżdżam do
Wrocławia kontynuować moje rozmowy w sprawie pracy i jak dobrze pójdzie
uciekam z Warszawy i przeprowadzam się do Was! Przygarniecie mnie?

Pozdrawiam,
stynka

1. Data: 2004-09-05 03:17:30

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zcałą pewnością.
Czekamy
pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)>

1. Data: 2004-09-05 12:06:26

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stynka" <justyna WYTNIJTO @stynka.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wrocławia kontynuować moje rozmowy w sprawie pracy i jak dobrze pójdzie
> uciekam z Warszawy i przeprowadzam się do Was! Przygarniecie mnie?

czekamy z otawrtymi ramonami, co do spotkania to na razie nie ma chetnych,
moze bedzie ono w pozniejszym terminie. A gdzie bedziesz mieszkala??, moze
bedziemy sasiadkami?/

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-09-05 14:05:30

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

co do spotkania (mojego pierwszego) to nie pasuje mi tylko weekend 18-19. a 11
lub 12 to raczej bede:) w Tutti Frutti.
pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-09-05 15:05:07

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to nie pasuje mi tylko weekend 18-19. a 11
> lub 12 to raczej bede:) w Tutti Frutti.
> pozdrawiam
>
> Dorota Ruebenbauer
> Wrocław

Wobec tego kto chetny na spotkanie 12 IX w Tutti Frutti, proszę sie
wpisywać.
Ja będe, wiem, ze jeszcze kilka osób było chętnych.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2004-09-05 19:43:06

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wpisywać.
> Ja będe, wiem, ze jeszcze kilka osób było chętnych.

ja rowniez jestem chetna

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-09-06 05:30:17

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)
No w końcu się dorwałam do kompa, z któego mogę napisać na grupę :) ja też
jestem chętna na 12 :)
Elen

---

1. Data: 2004-09-06 08:19:42

Od: "Anna S." <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mira Zmysłowska <m...@w...pl> napisał(a):

"(...) Wobec tego kto chętny na spotkanie 12 IX w Tutti Frutti, proszę sie
> wpisywać."

JA BĘDE NA PEWNO. DZIEWCZYNY WPISUJECIE SIĘ, PRZYJDZCIE, PRZECIEŻ
WROCŁAWIANKI TEŻ POTRAFIĄ SIĘ ZORGANIZOWAĆ...

1. Data: 2004-09-07 11:15:22

Od: "Asia " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo żałuję, ale tym razem nie mogę być z Wami :((
serdecznie pozdrawiam

Aśka z Oławy

mulina - przechowywanie
spotkanie śląskie
xxx poszukuję schematów
Czy moge komus podrzucic ruski wzorek na sweter do tlumaczenia?
[szydełko] gwiazdkowa strona