Spotkanie Wrocławianek

1. Data: 2007-03-06 19:45:33

Temat: Spotkanie Wrocławianek
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Tak na wszelki wypadek przypominam o naszym spotkaniu. Jak zwykle kawiarnia
Tutti Frutti przy ul. Swidnickiej o godzinie 15

--

Pozdrawiam Ula, Wrocław

2. Data: 2007-03-07 07:42:05

Temat: Re: Spotkanie Wrocławianek
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-03-2007 o 20:45:33 Ula Głuszek <u...@g...pl> napisał:

> Witam
> Tak na wszelki wypadek przypominam o naszym spotkaniu. Jak zwykle
> kawiarnia
> Tutti Frutti przy ul. Swidnickiej o godzinie 15

Bede na pewno!!! i przyprowadze goscia z Olsztyna - Ole kroowke :))))

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: http://www.wroclawianki.art.pl/

3. Data: 2007-03-07 09:14:14

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bede na pewno!!! i przyprowadze goscia z Olsztyna - Ole kroowke :))))

Gość melduje, że z największą przyjemnością zostanie przyprowadzony hihi
Pozdrówki i do soboty :)

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

4. Data: 2007-03-07 15:22:58

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gość melduje, że z największą przyjemnością zostanie przyprowadzony hihi
> Pozdrówki i do soboty :)
, ,
> ()'.".'() Olcia - kroowka
> ((o o)) Olsztyn
> (..)^ (..) www.kroowka.prv.pl
> ('")__('")

No to blagam!! trzymaj za mnie kciuki(jestem chora), zebym nie stracila
przyjemnosci poznania Ciebie osobiscie

--

Pozdrawiam Ula, Wrocław

5. Data: 2007-03-07 18:07:42

Od: "sarenka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

:(((
zapowiada się wspaniałe spotkanie, a mnie znowu nie będzie (zjazd w szkole)

Pozdrawiam Was cieplutko Wrocławskie (i nie tylko) robótkowiczki

Sarenka

Ps: Ula, wracaj szybko do zdrowia. Nas też dopadł jakiś wirus, ale mamy już za
sobą..

6. Data: 2007-03-08 08:13:19

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Głuszek napisał(a):

> No to blagam!! trzymaj za mnie kciuki(jestem chora), zebym nie stracila
> przyjemnosci poznania Ciebie osobiscie

Trzymam mocno :) Kuruj się szybciutko :)
..a ja już spakowałam wagon robótek ;)

, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..)^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('")

7. Data: 2007-03-08 13:38:27

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-03-2007 o 09:13:19 kroowka <k...@w...pl> napisał:

> Trzymam mocno :) Kuruj się szybciutko :)
> ..a ja już spakowałam wagon robótek ;)
> Pozdrawiam

mialy byc 2 wagony hihi ;)))

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: http://wroclawianki.art.pl

8. Data: 2007-03-10 19:30:41

Od: "stynka" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bede na pewno!!! i przyprowadze goscia z Olsztyna - Ole kroowke :))))

Zazdrosc mnie ogarnia! Ostatnio dzien w dzien wisze na stronie kroowki i
zachwycam sie jej pracami...

Dorotko, a czy ja dobrze pamietam, ze kiedys podawalas linka do swojej
wlasnej strony? Czy ona chodzi??? Jesli tak, to poprosze raz jeszcze o linke.

Pozdrawiam,
stynka (szydelkujaca ostatnio wrecz histerycznie, co powoduje ogolnym
zaniedbaniem wszystkiego wokol)

9. Data: 2007-03-10 19:54:24

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stynka" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Zazdrosc mnie ogarnia! Ostatnio dzien w dzien wisze na stronie kroowki i
> zachwycam sie jej pracami...

Kroowka miala doslownie wagon cudnosci, az mnie skrecalo z zazdrosci

--

Pozdrawiam Ula, Wrocław

10. Data: 2007-03-10 21:34:39

Od: "stynka" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kroowka miala doslownie wagon cudnosci, az mnie skrecalo z zazdrosci

Czekam na fotki!

st.

xxx - kolory do schematu
(haft Rico)
haft wstążeczkami
[OT] krakowskie spotkanie w marcu
Mam mulinę Ariadny za 0,76 zł/motek (200 kolorów)