Spotkanie-constitutum

21. Data: 2003-03-17 22:07:50

Temat: Re: Spotkanie-constitutum
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Behalf Of b...@o...pl
> .Ja odpuszczę łowienie

> Tadeusz jak zobaczy pl.rec.ogrodniczki, to zapomni o łowieniu ;-) łowieniu
> ryb;-)
> :-) Bogusław
>
> --
> Rzeczywiście, zapomniałem,że to jego drugi(może drugi) konik:)))

Pozdrawia boletus

22. Data: 2003-03-17 22:08:11

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1fzplby4y.fsf@sapijaszko.net...

Grzesiu,

Ania Dudek,
Moja Lepsza Połowa na pewno nie byłaby zadowolona, oj nie:)))

pozdr
Ania

23. Data: 2003-03-17 23:50:19

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> No, KaOwiec jak na razie zebrał:

/............../

> Jeśli kogoś pominąłem/przegapiłem przepraszam...

Będę.
Jerry

24. Data: 2003-03-18 01:04:06

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

25. Data: 2003-03-18 01:04:06

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Tadeusz jak zobaczy pl.rec.ogrodniczki, to zapomni o łowieniu ;-)
łowieniu
> ryb;-)
> :-) Bogusław
hehe
na wszelki wiec wypadek przywioze ryby z soba
:))))

26. Data: 2003-03-18 07:28:36

Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> /............../

> Będę.
> Jerry

Jeśli mogę nieśmiało się wprosić samojedna i samotrzeć tzn. samochodem.
Spyża do uzgodnienia.
Gabi

27. Data: 2003-03-18 07:38:00

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Mar 2003 19:32:40 +0100, Sunnie
<a...@n...net> wrote:

>Ja się wybieram, ale na 100% nie wiem czy się wybiorę :).

I ja podobnie, też z Warszawy :-)
Anka Kowalska z mężem i przychówkiem lat 6/7 szt. 1
Wtedy 1 miejsce wolne w samochodzie :-)

Pozdrawiam
Anula

28. Data: 2003-03-18 08:53:05

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>  Rafał Wolski (skrzydełka, kiełbaski, węgiel, pieczywo i coś do picia)
>  Joanna (j...@w...pl)
>  Magda (aira) + druga połowa
>  Majka + Wiesia (Szczecin, Koszalin), samochodem pożyczonym :)
>  Słoneczko (Sunnie) + piernik
>  Kasia Tkaczyk + druga połowa
>  Jagoda
>  oraz z Wrocławia: Ania Duda (ania@onet) z 2 dzieci + auto
>  Ewa Szczęśniak (z Maćkiem?) (w niedzielę?)
>  oraz Inka z KaOwcem i dwoma chłopakami + auto
>
>  Boguś z Wieśkiem nie wypowiadali się (chyba) jeszcze.
>
> Jeśli kogoś pominąłem/przegapiłem przepraszam...

też się pojawię

boletus4

29. Data: 2003-03-18 13:23:46

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

30. Data: 2003-03-18 14:23:57

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:
> Behalf Of Sunnie

> Typowo po kobiecemu :-)

Ależ oczywiście ;), zwłaszcza, że mam absolutnie nieprzewidywalną drugą
połowę :) i właśnie od niej zależy czy będę czy nie :)
--
Pozdrówki,
Słońce

"Nie wierzę w ojcowskie obietnice, rajstopy bez oczek i odwracanie hełmu
na druga stronę"
(kompilacja własna)

Colchicum hungaricum.
Jakie drzewo przy tarasie