Spotkanie na Woli Jagodowej

11. Data: 2004-07-02 08:41:09

Temat: Re: Spotkanie na Woli Jagodowej
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spotkanie dojdzie do skutku na pewno, bo ja już się zapowiedziałem i nie
pozwolę niczego odwołać :-)) Najwyżej będziemy tylko my a wtedy cały grill,
który szykuję będzie tylko dla nas, zwiedzanie Woli Jagodowej z osobistym
przewodnikiem będzie tylko dla nas, grochówka będzie tylko dla nas,
gospodarze będą tylko dla nas .... a potem pokażemy innym zdjęcia i powiemy
(skromnym) chórkiem: żałujcie, że was tam nie było! :-)

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

12. Data: 2004-07-02 13:00:53

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 Jul 2004 10:41:09 +0200, "Rafal Wolski"
<rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> wrote:

>Spotkanie dojdzie do skutku na pewno, bo ja już się zapowiedziałem i nie
>pozwolę niczego odwołać :-)) Najwyżej będziemy tylko my a wtedy cały grill,
>który szykuję będzie tylko dla nas, (...)

To może zostawcie odrobinkę dla Kowalskich? ;)
Również, nieśmiało, szykujemy się z wizytą, będzie nas sztuk od 1
do 2,5, doprecyzuje się bliżej daty.

Pozdrawiam,
Anka :)

13. Data: 2004-07-02 13:10:14

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To może zostawcie odrobinkę dla Kowalskich? ;)

:-) Ależ oczywiście!

14. Data: 2004-07-02 15:00:51

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
"Rafal Wolski"> > wrote:

> [...]

Może uda się jakoś osłodzić gorycz naszej samotności ;-)

> To może zostawcie odrobinkę dla Kowalskich? ;)
> Również, nieśmiało, szykujemy się z wizytą, będzie nas sztuk od 1
> do 2,5, doprecyzuje się bliżej daty.

Dobrze, przekażę sadźcowi, że kwitnięcie w donicy odpada :-)).
Jakby coś jeszcze komuś, to adresu nie zmieniłam i czasem nawet udaje mi się
przeczytać pocztę :-)).

Z pozdrowieniami, Maria

15. Data: 2004-07-02 19:53:24

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> writes:

> To może zostawcie odrobinkę dla Kowalskich? ;)

I to jest słuszny kierunek :-). Rafałowi mięsiwo z grila wychodzi
szczególnie udanie :-).

Pozdrawiam,
Grzesiek, zawczasu żałując nieobecności
--
Pewien niemiecki więzienny strażnik
Znany był wśród kolegów z bujnej wyobraźni

Siewki perukowca
Skrzypy
Arboretum w Rogowie
Jak sie tego pozbyc?