Spotkanie na Woli, byliśmy !

21. Data: 2004-07-27 10:52:54

Temat: RE: Spotkanie na Woli, byliśmy !
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Anna Kowalska

(...)
> Od razu wiedziałam, że wpadnie Ci w oko. Gdybyś potrzebował
> jeszcze czystego gatunku, nie "Variegata", daj znać, dla Ciebie
> zdobędę, mimo, że w tej chwili u mnie nie występuje.
>
> Pozdrawiam radośnie, żeś znowu na grupie,
> Anka :)

Nie chcę Ciebie dodatkowo fatygować, i tak moja radość ze zdobycia tej
roślinki jest ogromna, tylko nie wiem czym mogę się Tobie zrewanzować :-)
:-) Bogusław

22. Data: 2004-07-27 12:28:51

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Jul 2004 12:52:54 +0200, r...@t...net.pl (Bogusław
Radzimierski) wrote:

> Nie chcę Ciebie dodatkowo fatygować, i tak moja radość ze zdobycia tej
>roślinki jest ogromna, tylko nie wiem czym mogę się Tobie zrewanzować :-)

E, nie wspominajmy, niech ten drobny szczepiony Koster załatwi
sprawę :)))

Pozdrawiam,
Anka :)
z poczuciem dobrze zrobionego interesu, choć raz w życiu...

23. Data: 2004-07-27 13:56:31

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEGEGDAA.radzimierski@toya.
net.pl...
> Behalf Of Anna Kowalska

> Nie chcę Ciebie dodatkowo fatygować, i tak moja radość ze zdobycia tej
> roślinki jest ogromna, tylko nie wiem czym mogę się Tobie zrewanzować :-)
> :-) Bogusław

Hmm, hmm....co to za roslinka można wiedzieć :)

Pozdrawiam bardzo ciekawsko
Kaśka

24. Data: 2004-07-27 14:17:27

Temat: Re: Spotkanie na Woli, byli?my !
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Jul 2004 15:56:31 +0200, "Katarzyna Tkaczyk"
<k...@e...com.pl> wrote:

>Hmm, hmm....co to za roslinka można wiedzieć :)

Eee, jakby tu.... Glechoma hederacea "Variegata" jest przy tym
okazie baaardzo wyrafinowaną roślinką...
A może Bogusław nie ma również G.h. "V"? Nie pomyślałam o tym...

Pozdrawiam,
Anka :)

25. Data: 2004-07-27 14:29:54

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Eee, jakby tu.... Glechoma hederacea "Variegata" jest przy tym
> okazie baaardzo wyrafinowaną roślinką...
> A może Bogusław nie ma również G.h. "V"? Nie pomyślałam o tym...

Czy ja po tym mam odgadnąć co to jest? Bo nadal nie kojarzę ;)))
Sądzę, ze Bogusław Glechomy nie posiada, nie pamietam, zeby gdzieś rosła :)

Pozdrawiam
Kaśka

26. Data: 2004-07-27 18:25:17

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk
(...)
> Czy ja po tym mam odgadnąć co to jest? Bo nadal nie kojarzę ;)))
> Sądzę, ze Bogusław Glechomy nie posiada, nie pamietam, zeby
> [...]

Rosnie, rosnie w wielu miejscach, Ty zwracałaś uwagę na inne rosliny :-)
:-) Bogusław

27. Data: 2004-07-27 18:25:18

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

(....)
> Hmm, hmm....co to za roslinka można wiedzieć :)
>
> Pozdrawiam bardzo ciekawsko
> Kaśka

Ania miała zapisaną nazwę na nadgarsku, podobno 100 Euro zapłaciła :-))
:-) Bogusław

28. Data: 2004-07-27 18:55:28

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEGEGLGDAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> Ania miała zapisaną nazwę na nadgarsku, podobno 100 Euro zapłaciła :-))
> :-) Bogusław

Wrrrr..... ;)))) Powiedzcie, bo skręcam się z ciekawości :)

Pozdrawiam
Kaśka

29. Data: 2004-07-27 19:27:31

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
net.pl...

> Ania miała zapisaną nazwę na nadgarsku, podobno 100 Euro zapłaciła :-))

Za napis czy za nadgarstek????
:-)))

Pozdrawiam
skryba

30. Data: 2004-07-27 19:57:55

Od: "rednecki" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEELGDAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> Podziekowania za gościnę gospodarzom, miło było zobaczyć 'starych
znajomych'
> i pogawędzic o naszych pasjach.
> Dziekuje za prezenty, już posadzone :-))
> Jagoda i Sylwek jak zwykle gościnni i wyrozumiali.
> Ducha z zamku zabraliśmy, ale uciekł nam po drodze. :-)

BUAHAHAHAHA ... a myślałeś że pojadę do Was ???
Zrobiłem sobie z Wami wycieczkę i wróciłem na swoje stare śmiecie, bo tu
moje miejsce .
Jestem kontent że Was poznałem.
Do uwidzeeeeniaaaa ...

Skąd się wzięły rybki?