Spotkanie "pólnocy"

1. Data: 2004-06-13 19:54:03

Temat: Spotkanie "pólnocy"
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja odnośnie spotkania, czy jest ono aktualne?Jakieś szczegoly sa juz znane?

Gosia

2. Data: 2004-06-14 09:57:39

Temat: Re: Spotkanie "pólnocy"
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja odnośnie spotkania, czy jest ono aktualne?Jakieś szczegoly sa juz
znane?

Proponuje, zeby pomyslodawaca sie odezwal, ja jestem za. :))

Pozdrawiam
Kaska

3. Data: 2004-06-14 09:59:20

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Proponuje, zeby pomyslodawaca sie odezwal, ja jestem za. :))

Ja i koleżanka też.

Gosia

4. Data: 2004-06-14 10:35:17

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja odnośnie spotkania, czy jest ono aktualne?Jakieś szczegoly sa juz znane?

Po weekendowym "niebycie" w okolicach komputera proponuję zapisywanie się na
listę!!!
Termin: 19 czerwiec (sobota)
Miejsce: Starogard Gdański, punkt sprzedaży ul. Lubichowska 9 (mapka:
http://www.pesta.pl/strony/mapka.php )
Czas: 10.00 (szkółka otwarta w sobotę od 8-14, ale z uwagi na dojeżdżających
nie proponuję harakiri przy wstawaniu)
Do chwili obecnej zainteresowanie wyrazili:
-Jerzy Wierzchnicki
-Katarzyna Tkaczyk
-Gosia Plitnik
-magda(?)
Znak rozpoznawczy: pięciolistkowa zielona koniczynka w lewej klapie ;-))))
Pozdrowienia Jurek

5. Data: 2004-06-14 10:57:09

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:04c1.0000071a.40cd7f64@newsgate.onet.pl...

> Znak rozpoznawczy: pięciolistkowa zielona koniczynka w lewej klapie ;-))))
> Pozdrowienia Jurek

Rozumiem, ze chcesz weliminować konkurencję do zakupów z tą 5 listną
koniczynką:-)

Gosia

6. Data: 2004-06-14 11:34:29

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości

>Do chwili obecnej zainteresowanie wyrazili:
> -magda(?)

Niezmiernie mi przykro, ale jutro rano wyjezdzam daleko, daleko i nie bedzie
mnie jakis czas, wie na spotkanie niestety przybyc nie moge :-((
Magda

7. Data: 2004-06-14 18:52:47

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał w wiadomości news:04c1.0000071a.40cd7f64@newsgate.onet.pl...

> Po weekendowym "niebycie" w okolicach komputera proponuję zapisywanie się

Po moim lykendowym niebycie bylo 600 postow do przeczytania plus 250
niepobranych, bo za stare dla mojego Outlooka :((

> Czas: 10.00 (szkółka otwarta w sobotę od 8-14, ale z uwagi na
dojeżdżających
> nie proponuję harakiri przy wstawaniu)

Dla mnie to jest harakiri, w sobote o osmej rano wstac...., to dosc
wczesnie..., ale niech bedzie, dostosujemy sie:)

> Znak rozpoznawczy: pięciolistkowa zielona koniczynka w lewej klapie ;-))))

Proze o cos bardziej realnego, bo sie nie znjdziemy szczegolnie z Gosia:))

pozdrawiam
kaska

8. Data: 2004-06-14 19:17:20

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" napisała:
> Dla mnie to jest harakiri, w sobote o osmej rano wstac...., to dosc
> wczesnie..., ale niech bedzie, dostosujemy sie:)

I to mówi "wiejska dziewczyna"? ;-))

> Proze o cos bardziej realnego, bo sie nie znjdziemy szczegolnie z Gosia:))

Koniczynę z zielonego papieru dla siebie zrobię specjalnie dla Gosi :-)
Na wszelki wypadek (bo może padać) podaję tel.kom. 601 99 41 64
Ponadto cechy charakterystyczne:
-Kasia-ruda czarnulka ;-)
-ja-przyprószony siwizną szatyn ;-)
Pozdr. Jurek

9. Data: 2004-06-14 19:35:24

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki napisał <
> [...]
dojeżdżających
>nie proponuję harakiri przy wstawaniu)
>Do chwili obecnej zainteresowanie wyrazili:

Ja niestety nie, okazuje sie, ze w tym dniu jest wystawa storczykow w
Szczecinie i poniewaz nie moglam w tym roku pojechac do Warszawy to jade do
Szczecina. A Wam zycze udanych zakupow i przede wszystkim dobrej pogody.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

10. Data: 2004-06-14 19:36:51

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:caktp8

Gosia:))
> Koniczynę z zielonego papieru dla siebie zrobię specjalnie dla Gosi :-)

WOW :-)

> Na wszelki wypadek (bo może padać) podaję tel.kom. 601 99 41 64
> Ponadto cechy charakterystyczne:
> -Kasia-ruda czarnulka ;-)
> -ja-przyprószony siwizną szatyn ;-)

Ja, kasztanowe włosy z kolezanką blond :-)Nie zapytałam, mogę z
kolezanką?Tez fanka ogrodów:-)
Komórke podaję na priv

Gosia

Pnie (karpy) na działce leśnej