Spotkanie w Białymstoku

1. Data: 2002-09-06 18:28:05

Temat: Spotkanie w Białymstoku
Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Larysa, gdzie jesteś? Czekałyśmy do 16.50. Nie wiedziałaś o którą fontannę
chodzi? Czy źle się umówiłyśmy?
Balbina

1. Data: 2002-09-06 20:16:52

Temat: Re: Spotkanie w Białymstoku
Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Balbina <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:alas05$q45$...@n...tpi.pl...
> Larysa, gdzie jesteś? Czekałyśmy do 16.50. Nie wiedziałaś o którą fontannę
> chodzi? Czy źle się umówiłyśmy?
> Balbina
>
> Nie zauważyłam, że jest juz termin podany,,,, buuuuu
A właśnie godzinę temu wróciałam z Białego NO NIE,,,,,
Starego wątku za bardzo nie śledziłam i nie przyuważyłam
Wyłączam się i idę poszlochać w samotności
mogę mieć pretensje tylko do siebie......
Larysa........................

1. Data: 2002-09-06 20:22:11

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz sprawdzilam ogłoszenia grupowe i nic nie widzę kiedy sie
umówilyście????
Ślepa jestem czy co? (od tego krzyżykowania !!!!)
Larysa

1. Data: 2002-09-07 09:47:39

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Larysa" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jeszcze raz sprawdzilam ogłoszenia grupowe i nic nie widzę kiedy sie
> umówilyście????
> Ślepa jestem czy co? (od tego krzyżykowania !!!!)
> Larysa

W wątku Spotkanie białostoczanek z 28.08 rozpoczętym przez Agus. I nawet raz
odpowiedziałaś, że piątek ci pasuje! To nic, następnym razem jak wyraźnie
nie potwierdzisz - będziemy pisać na priv.
Balbina

1. Data: 2002-09-08 09:55:31

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z góry dziekuję i napiszcie co z wyjazdem do Łodzi, jeśli to nie bedzie
oststni weeken miesiąca to mi pasuje, nawet szanowny małżonek, gdy
pogrążyłam sie w rozpaczy, że nie było mnie na spotkaniu stwierdził, że może
mnie zawieźć na pociąg i odebrać, gdyby wyjazd doszedł do skutku !!!
Larysa

1. Data: 2002-09-08 11:49:08

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z góry dziekuję i napiszcie co z wyjazdem do Łodzi, jeśli to nie bedzie
> oststni weeken miesiąca to mi pasuje,

Skontaktuj się z Justycją. Wybiera się z dziewczynami samochodem w
najbliższą sobotę. Ja wstępnie zgłosiłam swój akces, ale teraz złapało mnie
jakieś paskudne przeziębienie i nawet jeśli się wyleczę do soboty, to nie
pojadę. Więc chyba będzie jedno miejsce wolne.
Już zazdroszcząca wyjazdu
Balbina

koronki klockowe kurs
Do Wrocławianek