Prosba do krakowianek

1. Data: 2003-01-16 14:32:21

Temat: Prosba do krakowianek
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wiecie, mam strone z kursami (miedzy innymi), wydaje sie, ze jest
troszke popularna, bo dostaje listy od osob spoza grupki:) Najczesciej sa to
oczywiscie prosby o schematy, ale rownie czesto prosby o nauke np. na
drutach, do tej pory radzilam sobie korespondencyjnie, ale od kilku dni
zglasza sie dziewczyna, ktora bardzo chce sobie zrobic czapke na drutach
ponczoszniczych, ale nie bardzo umie:) Zapraszalam do nas na grupe, ale...,
a zatem, czy ktoras z Was ma chwile, duzo cierpliwosci i troche checi, zeby
pokazac dziewczynie (to studentka) jak zrobic czapke, pisze, ze zna oczka
prawe i lewe.
Prosze w imieniu dziewczyny z gola glowa:)

Elzbieta

1. Data: 2003-01-16 15:15:08

Temat: Re: Prosba do krakowianek
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> a zatem, czy ktoras z Was ma chwile, duzo cierpliwosci i troche checi,
zeby
> pokazac dziewczynie (to studentka) jak zrobic czapke, pisze, ze zna oczka
> prawe i lewe.

A moze planujecie spotkanie w najblizszym czasie? Przed koncem zimy:)

E.

1. Data: 2003-01-17 07:30:02

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Elżbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> zeby
>
> A moze planujecie spotkanie w najblizszym czasie? Przed koncem zimy:)
>
> E.

No własnie, może byśmy się spotkały?

Kasia
Kraków

1. Data: 2003-01-17 08:25:37

Temat: Re: Prosba do krakowianek - i powitanie
Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> No własnie, może byśmy się spotkały?

czesc - milo was poznac
jestem z krakowa, szydelko nie ma dla mnie tajemnic, a druty to .. no dobra
potrafie zrobic romb z szalika:-)

mam nadzieje ze pozostane tutaj z wami dluzej

-----------------------------------
ania
www.koncepcja.aem.pl
Krakuf
kompromis F650 CS

1. Data: 2003-01-17 14:37:46

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia A." wrote:

> No własnie, może byśmy się spotkały?

Jestem za :-))) Arleta

1. Data: 2003-01-20 12:59:28

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jestem za :-))) Arleta

Mam nadzieję, że tym razem mnie nie ominie. Byle nie początek lutego, bo wtedy
ferie moich maluchów. Pozdrawiam Ewa

1. Data: 2003-01-20 18:03:18

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...

> Mam nadzieję, że tym razem mnie nie ominie. Byle nie początek lutego, bo
wtedy
> ferie moich maluchów. Pozdrawiam Ewa

Tak, spotkajmy sie zanim nas zaleje nowa fala zimna :-)

Ilona

1. Data: 2003-01-21 10:13:26

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iloneska wrote:

> Tak, spotkajmy sie zanim nas zaleje nowa fala zimna :-)

A co powiecie na najblizszy piatek?

Pozdr. Arleta

1. Data: 2003-01-21 10:13:48

Temat: Spotkanie w Krakowie (bylo: Prosba do krakowianek)
Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-21 10:36:00

Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> A co powiecie na najblizszy piatek?

tylko - jako nowa - prosze o informacje gdzie wogole sie spotykacie?
chetnie dolacze!

ania
www.koncepcja.aem.pl
Krakuf