Spotkanie we Wroclawiu

1. Data: 2003-12-15 08:33:49

Temat: Spotkanie we Wroclawiu
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim, ktorzy trzymali za mnie kciuki-dziekuje.Zyje. Tylko kawalek
pewnej czesci waznej dla kobiety ciala nie mam, ale nie jest zle.

Czy dyskusja o K7 jest jeszcze aktualna?
Pozdrawiam Hafsa-jeszcze obolala i oslabiona.
--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

2. Data: 2003-12-15 11:49:32

Temat: Re: Spotkanie we Wroclawiu
Od: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> wrote:
> Wszystkim, ktorzy trzymali za mnie kciuki-dziekuje.Zyje. Tylko kawalek
> pewnej czesci waznej dla kobiety ciala nie mam, ale nie jest zle.
>
> Czy dyskusja o K7 jest jeszcze aktualna?

Oczywiscie, przeciez musimy obsciskac Nasza Dzielna Dziewczynke =]

To co, ta sroda (pojutrze) wieczorkiem w K7? Ja cos kolo 18 koncze zajecia
przy Grunwaldzkim, w okolicy Rynku moge byc od 18:15 mniej-wiecej. Knajpka
jest czynna do 23, ale zwazywszy na to, ze w piatek mam kolokwium decydujace
o moim byc/niebyc na uczelni, to ja tak do 21 maksymalnie...

Pozdrawiam,
Karola (padasniegpadasniegajasieanalitykiuczepsiamac)

3. Data: 2003-12-15 12:56:57

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolina Matuszewska napisał:

> Oczywiscie, przeciez musimy obsciskac Nasza Dzielna Dziewczynke =]

Tylko nie za mocno, jeszcze conieco boli.

> [...]
> jest czynna do 23, ale zwazywszy na to, ze w piatek mam kolokwium decydujace
> o moim byc/niebyc na uczelni, to ja tak do 21 maksymalnie...

Ja moge=musze byc wczesniej o 17.I mam czas do 19 najdalej.
Hafsa
PS do IZy Radac.Dostalas moja wiadomosc na gg?

4. Data: 2003-12-15 15:12:23

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości
> Pozdrawiam Hafsa-jeszcze obolala i oslabiona.

> Tylko nie za mocno, jeszcze conieco boli.

Szybkiego powrotu do pełni sił :)

Pozdrawiam,
Adam

5. Data: 2003-12-15 15:50:54

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa w wiadomości news:brkacj$o4d$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Ja moge=musze byc wczesniej o 17.I mam czas do 19 najdalej.

No to mamy maly problem. Karola, moze zerwiesz sie z zajec? ;) (mnie
odpowiada kazda godzina)

6. Data: 2003-12-15 15:59:11

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> Szybkiego powrotu do pełni sił :)

Dzieki, mysle,ze odzyje, jak wynik przyjdzie dobry ;-) ot psychoterapia.
Hafsa

7. Data: 2003-12-15 16:55:19

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> wrote:

> No to mamy maly problem. Karola, moze zerwiesz sie z zajec? ;) (mnie
> odpowiada kazda godzina)

Nie dam rady =[ To ostatni termin przed swietami, kiedy moge zaliczyc
laborke, potem bedzie po ptokach... Najwyzej do Was dojde =]

Pozdrawiam,
Karola

8. Data: 2003-12-15 17:04:53

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska w wiadomości news:brkosf$kpd$1@SunSITE.icm.edu.pl
pisze:

> Nie dam rady =[ To ostatni termin przed swietami, kiedy moge zaliczyc
> laborke, potem bedzie po ptokach... Najwyzej do Was dojde =]

Wiec 17:00. Co na to Iza i Adamo? Moze ktos jeszcze jest chetny? Misiczka?

9. Data: 2003-12-15 18:41:50

Temat: Re: Spotkanie
Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał:

> Wiec 17:00. Co na to Iza i Adamo? Moze ktos jeszcze jest chetny? Misiczka?

Jeśli tylko nic nie stanie mi na drodze - stawię się na 17.00.
K7 - gdzie to jest?

I.

10. Data: 2003-12-15 19:10:01

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał:

> Ja moge=musze byc wczesniej o 17.I mam czas do 19 najdalej.

Ojej, to jak nie wyrobię sie na 17 to za wiele sobie nie pogadamy :-(

> PS do IZy Radac.Dostalas moja wiadomosc na gg?

Tak, dziękuję :)

> "Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
> tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

Kiedys w jakiejś książce o głodówkach autor napisał mniej więcej tak: "każdy
głupi potrafi przeprowadzić głodówkę, ale tylko mądrzy potrafią z niej
właściwie wyjść".
Ja bym jeszcze dodała : i po niej właściwie się odżywiać.

Otyłość a hormony...
Co sadzicie o moim odrzywianiu.
Po co komu dieta?
Sledzie