Spotkanie we Wroclawiu

11. Data: 2003-12-15 19:43:06

Temat: Re: Spotkanie
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Radac'" <i...@i...org> napisał w wiadomości
news:brkull$jp9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
Misiczka?

> Jeśli tylko nic nie stanie mi na drodze - stawię się na 17.00.
> K7 - gdzie to jest?

ul. Kiełbaśnicza 2
Ja niestety przed nowym rokiem w rozsądnych godzinach więcej niż 20 minut
wolnego czasu nie mam :(

Pozdrawiam,
Adam

12. Data: 2003-12-15 19:57:00

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. w wiadomości news:brl30s$f1s$1@opal.futuro.pl pisze:

> ul. Kiełbaśnicza 2

Od strony pl. Solnego doslownie 3 kroki.

Adamo, wiec przyjdziesz choc na te 20 minut?

13. Data: 2003-12-15 20:51:01

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał,

> Ja niestety przed nowym rokiem w rozsądnych godzinach więcej niż 20 minut
> wolnego czasu nie mam :(

To może przełóżmy to spotkanie na termin po Nowym Roku, skoro większości się
śpieszy lub nie pasi ?
Mnie osobiscie bardziej "leży" styczeń, bo w grudniu, jak co roku, mam
urwanie jajek ;)

I.

14. Data: 2003-12-15 20:54:37

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> śpieszy lub nie pasi ?
> Mnie osobiscie bardziej "leży" styczeń, bo w grudniu, jak co roku, mam

Ale też nie jest pewne, że w styczniu komuś innemu nie będzie pasowało;)
A może i grudzień i styczeń;)))

Pozdrawiam,
Adam

15. Data: 2003-12-15 20:55:13

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:brl3ih$99o$1@inews.gazeta.pl...

> Adamo, wiec przyjdziesz choc na te 20 minut?

Nie wykluczone ale i nie pewne;)))

Pozdrawiam,
Adam

16. Data: 2003-12-15 22:30:43

Temat: Re: Spotkanie we Wroclawiu
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:brkpfq$rf8$1@inews.gazeta.pl...

> Misiczka?

Chętna to ja jestem (proszę, bez skojarzeń), ale nie wiem, czy praca mi
pozwoli o takiej godzinie. Jeśli będę mogła to "wpadnę". Czy to chodzi o
"Siedem Kotów"?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Nie stawiaj sprawy na ostrzu noża, bo możesz ją zarżnąć
http://www.misiczka.com

17. Data: 2003-12-16 08:50:57

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza Radac' napisał:

> Ojej, to jak nie wyrobię sie na 17 to za wiele sobie nie pogadamy :-(

Zawsze jest obawa,ze nie bedzie o czym ;-)))
Lub pozostanie niedosyt i zacheta do nastepnego razu.
Pozdraiwam Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

18. Data: 2003-12-16 14:33:33

Od: "Gogo" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze jest obawa,ze nie bedzie o czym ;-)))
> Lub pozostanie niedosyt i zacheta do nastepnego razu.
> Pozdraiwam Hafsa

Czy można się dołączyć do spotkania?

GOGO

19. Data: 2003-12-16 15:26:29

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gogo napisał:

> Czy można się dołączyć do spotkania?
>
> GOGO

No pewnie, to nie grupa wzajemnej adoracji ;-) wszyscy mile widziani.

Ale mam watpliwosc-jak my sie poznamy? Nie bede latac od osoby do osoby
i pytac: Marcin, to ty? Iza, to ty? Tylko Misiczke znam...Hafsa

20. Data: 2003-12-16 16:23:37

Od: "Gogo" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ale mam watpliwosc-jak my sie poznamy? Nie bede latac od osoby do osoby
> i pytac: Marcin, to ty? Iza, to ty? Tylko Misiczke znam...Hafsa

A ile osób wogóle będzie?
No i jak się poznamy?
No i na 17 -tą?
GOGO