Spotkanie z psychologiem

1. Data: 2016-07-15 19:03:27

Temat: Spotkanie z psychologiem
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Całkiem serio.
Jak można umówić się z psychologiem, czy to dużo kosztuje, czy też
psychiatra może umówić taką wizytę aby była darmowa?
Jak często warto by spotykać się na rozmowę?
Czy są jacyś psycholodzy, którzy mają rozeznanie człowieka? czy trzeba
księdza lub zakonnika?

2. Data: 2016-07-15 20:24:42

Temat: Re: Spotkanie z psychologiem
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Jul 2016 19:03:27 +0200, pinokio napisał(a):

> Całkiem serio.
> Jak można umówić się z psychologiem,

Można.

> czy to dużo kosztuje, czy też
> psychiatra może umówić taką wizytę aby była darmowa?

Psychiatra może.

> Jak często warto by spotykać się na rozmowę?

Według zaleceń psychiatry.

> Czy są jacyś psycholodzy, którzy mają rozeznanie człowieka? czy trzeba
> księdza lub zakonnika?

Jedni i drudzy mogą zrobić więcej krzywdy niż pożytku. Ważne jest, aby po
prostu byli dobrymi psychologami, jednak rzadko tak jest, niestety, albo i
prawie wcale takich nie ma. Niemal wszyscy oni z WŁASNYMI problemami sobie
nie radzą, więc jak mieliby pomóc innemu człowiekowi? Czyli ilu tak
naprawdę jest DOBRYCH psychologów? Ja spotkałam się w życiu tylko z JEDNYM
- i on był zakonnikiem. Pisałam tu o nim. Dyplomowanych psychologów mam za
nic, generalnie :-/

3. Data: 2016-07-15 22:47:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.07.2016 o 19:03, pinokio pisze:
> Całkiem serio.
> Jak można umówić się z psychologiem, czy to dużo kosztuje, czy też
> psychiatra może umówić taką wizytę aby była darmowa?

Trollujesz, prawda? Przecież podobno bywasz u psychiatry. Nie wiesz
więc, jak jest?

Ewa

4. Data: 2016-07-16 07:50:27

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-07-15 19:03, obywatel pinokio uprzejmie donosi:
> [...]
> Jak często warto by spotykać się na rozmowę?
> Czy są jacyś psycholodzy, którzy mają rozeznanie człowieka? czy trzeba

Może pomogą połączone siły. Np.
www.marekdziewiecki.eu

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

5. Data: 2016-07-17 18:07:03

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio wrote:

> [...]
> Jak często warto by spotykać się na rozmowę?
> Czy są jacyś psycholodzy, którzy mają rozeznanie człowieka? czy trzeba

Całkiem serio.
Więcej sobie pomożesz czytając odpowiednie książki niż spotykając się z
psychologami, bo większość z nich nie ma wiedzy, którą zdobędziesz czytając
te książki.
Jeśli jesteś z Warszawy, to możesz iść do p. mgr Anny Bzdak z lecznicy
Naturmed w Ursusie-Gołąbkach. Mnie kilka razy przyjęła nawet za darmo.

6. Data: 2016-07-17 20:00:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Jul 2016 18:07:03 +0200, Jivanmukta napisał(a):

> Więcej sobie pomożesz czytając odpowiednie książki niż spotykając się z
> psychologami, bo większość z nich nie ma wiedzy, którą zdobędziesz czytając
> te książki.

Dokładnie, ale nie tylko wiedzy - przede wszytskim brak im CHĘCI i
myślenia. Spotkałam się z kilkoma, odpadali w przedbiegach, no po prostu
okręcałam ich sobie wokół paluszka, a oni nadal święcie wierzyli, że są
skuteczni. Ich rutyna mnie śmieszyła, ale i przerażała - rutyna i tylko
rutyna, zero myślenia, zero empatii.

7. Data: 2016-07-18 07:35:30

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jivanmukta wrote:

> [...]
> Jeśli jesteś z Warszawy, to możesz iść do p. mgr Anny Bzdak z lecznicy
> Naturmed w Ursusie-Gołąbkach. Mnie kilka razy przyjęła nawet za darmo.

Aha, i jeszcze ks. Tokarski z Caritas na Krakowskim Przedmieściu jest OK.

8. Data: 2016-07-18 18:05:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Jul 2016 20:00:01 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> okręcałam ich sobie wokół paluszka, a oni nadal święcie wierzyli, że są
> skuteczni. Ich rutyna mnie śmieszyła, ale i przerażała - rutyna i tylko

..nie mówię już nawet o tych, których kilkoro znam towarzysko, a którzy
mają tak wielkie kłopoty i ze sobą, i ze swymi związkami, i ze swymi
dziećmi. Pytam więc, JAK tacy ludzie mają pomóc innemu, skoro ze swymi
własnymi problemami w relacjach w rodzinie i w związku sobie nie radzą?
Patrząc na nich mam nieodparte wrażenie, że to ja im, a nie oni mnie,
potrafię i powinnam zaserwować terapię...

9. Data: 2016-07-20 13:20:29

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.07.2016 o 20:24, Ikselka pisze:
> naprawdę jest DOBRYCH psychologów? Ja spotkałam się w życiu tylko z JEDNYM
> - i on był zakonnikiem. Pisałam tu o nim. Dyplomowanych psychologów mam za
> nic, generalnie :-/

Czyli odradzasz? Trzeba by znaleźć tego blondyna z Łagiewnik?

10. Data: 2016-07-20 17:29:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jul 2016 13:20:29 +0200, pinokio napisał(a):

> Czyli odradzasz? Trzeba by znaleźć tego blondyna z Łagiewnik?

Raczej tak. Podejrzewam, że niekoniecznie akurat jego - w TAKIM miejscu
przypadkowych ludzi na pewno nie ma w konfesjonale.

Francja
Znowu zamach
Rozkradają kraj
Ballada o tym jak się Duda zaorał