Spotkanko w Krakowie i książka ze świecami

1. Data: 2004-01-19 20:25:25

Temat: Spotkanko w Krakowie i książka ze świecami
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Donoszę, że się odbyło, było całkiem miło :):):)
Ponieważ przyznaję, że nie ogarnęłam co było czyje, ale prace były
śliczne - mnei osobiście baaardzo podobał się wieniec owoców Arlety i babcia
z wierszykiem (przede wszystkim ten wierszyk :):):) ) Ewy, ale wszystko było
śliczne :):):)

A zainteresowanym książką o świecach donoszę, że została zakupiona w M1, na
stoisku z książkami takim "luźnym", pierwszym od wejścia przejściu :):)
Myślę, że znajdziecie :):):)

Pozdrówki
Aneczka

1. Data: 2004-01-19 21:49:13

Temat: Re: Spotkanko w Krakowie i książka ze świecami
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zainteresowanym książką o świecach donoszę, że została zakupiona w M1,
na
> stoisku z książkami takim "luźnym", pierwszym od wejścia przejściu :):)

Anczeko, co to za ksiazka ?!?! Bardzo mnie zaciekawila !
Gratuluje udanego spotkania :-)

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-01-19 21:54:24

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Anczeko, co to za ksiazka ?!?! Bardzo mnie zaciekawila !
> Gratuluje udanego spotkania :-)

Przyniosłam na spotkanko mój prezent świąteczny, czyli książkę o robieniu
świec i o zdobieniu nimi, którą sama się zachwyciłam. Jutro zeskanuję
okładkę i ją gdzieś wrzucę, to będzie ew. łatwiej wypatrzeć w księgarni :):)
Aneczka

1. Data: 2004-01-19 22:00:04

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyniosłam na spotkanko mój prezent świąteczny, czyli książkę o robieniu
> świec i o zdobieniu nimi, którą sama się zachwyciłam. Jutro zeskanuję
> okładkę i ją gdzieś wrzucę, to będzie ew. łatwiej wypatrzeć w księgarni
:):)

Super Aneczko !
Z gory dizekuje. A mozesz mi powiedziec, bo glownie mnie ciekawi temat
domowego wyrobu swiec, jak on jest podany ?
Czy sa jakeis realne do nabycia skladniki, czy moze to jakis przedruk z
zachodnich polek i produkty raczej do poogladania na obrazkach i konczy sie
na marzeniach ?

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-01-19 22:12:01

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy sa jakeis realne do nabycia skladniki, czy moze to jakis przedruk z
> zachodnich polek i produkty raczej do poogladania na obrazkach i konczy

To jest przedruk, ale opiera się na rzeczach, które praktycznie mamy pod
ręką - jedyne, co może ciężej dostać, to parafina (widziałam w zestawach, za
28 zł na jedną świeczkę), ale tę po prostu stopiłam ze zwykłych białych
świeczek i nadała się całkim nieźle :):) Reszta, czyli garnek, różne
akcesoria ozdobne (np. cynamon, resztki starych, kolorowych świec, czy
płatki kwiatów), oraz bawełniany knot + jakaś foremka jest do dostania lub
nawet mamy je pod ręką w domu :)'
I to jest chyba najfajniejsze w tej książce - że nie wymaga niesamowitych
poszukiwań jakiś zestawów, czy bardzo drogich akcesoriów :)
Pozdrówki
Aneczka

1. Data: 2004-01-19 22:15:17

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jedyne, co może ciężej dostać, to parafina (widziałam w zestawach, za
> 28 zł na jedną świeczkę), ale tę po prostu stopiłam ze zwykłych białych
> świeczek i nadała się całkim nieźle :):)

Robilam doslownie tak samo, ze wzgledu na parafine :D
Dobrze, to poczekam na skan okladki i... moze chociaz spisu tresci, co ? ;-)

Asia

1. Data: 2004-01-20 12:40:39

Temat: Zeskanowana okładka... Było: Spotkanko w Krakowie i książka ze świecami
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak obiecałam - zeskanowałam dziś okładkę i spis treści tej książki o
świecach. są pod adresami:
http://republika.pl/ann2003/okladka.jpg
http://republika.pl/ann2003/spis.jpg

Książka została wydana przez Wiedzę i Życie w 2001r... Niestety - na stronie
tego wydawnictwa jej nie ma :(, więc nie wiem czy druk jej został
zakończony, czy coś innego...

Pozdrawiam
Aneczka

1. Data: 2004-01-20 17:10:29

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

We Wrocławiu można było kupić ksiażkę na ul.Ruskiej i Szewskiej w sklepie z
tanią ksiażką, za 18 zł. Wiem bo mam.
Pozdrawiam
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2004-01-20 18:11:25

Od: Drozdzoweczka <d...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 19 Jan 2004 21:25:25 +0100, na pl.rec.robotki-reczne, Aneczka
napisał(a):

> [...]
> z wierszykiem (przede wszystkim ten wierszyk :):):) ) Ewy, ale wszystko było

Mnie rowniez wszystkie robotki sie podobaly, ale ja nie o tym :).

Znow po spotkaniu cos zostalo. Tym razem olowek automatyczny (niebieska
obudowa, na koncu jest dziura na koncowke z gumka). Mam niejasne
podejrzenia, ze to znowu Drzewko rozsiewa swoje mienie ;-), ale moze sie
myle.
Chetnie przekaze znalezione mienie w rece wlasciciela, tylko niech sie ten
wlasciciel ujawni :).

Drożdżóweczka (Kraków)

1. Data: 2004-01-21 17:16:59

Od: drzewko <d...@B...netTO> szukaj wiadomości tego autora

Drozdzoweczka wrote:

> [...]
> myle.
> Chetnie przekaze znalezione mienie w rece wlasciciela, tylko niech sie ten

Hejka!

Spotkanie bylo suuuper :)
Szkoda tylko, ze musialam tak wczesnie wyjsc, wiec nie zobaczylam babci
z wierszykiem :( Zadam i postuluje, aby ktos sie zlitowal i przyniosl
aparat cyfrowy na kolejne spotkanko, aby uwiecznic nasze piekne postacie
z jescze piekniejszymi dzielami.
Nastepne spotkanko niewatpliwie sie odbedzie i to niedlugo, bowiem znow
zostawilam cos - olowek :) Nie jestem jakos szczegolnie emocjonalnie z
nim zwiazana, ale chcialabym go odzyskac :)
W pierwszej chwili chcialam obiecac, ze nastepnym razem nie przyniose
nic, ale wyszlo mi, ze w takim wypadku musialabym zgubic siebie...

Sciskam wszystkie tworczynie z pieknymi dzielami, ktore mnie
nieodmmiennie wrazily (od robienia wrazenia :) )
drzewko

[xxx] problem ze sciagnieciem wzoru z meila
co to jest ?
[XXX] czy ktoś ma schemat tego obrazka
Sklep z włóczkami KRAKÓW
wielkanocne szydelkowanie