Spozniona miesiaczka

1. Data: 2005-10-09 16:30:58

Temat: Spozniona miesiaczka
Od: Robert <r...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przepraszam z gory za laickie pytanie, ale jestem mlodym facetem i
nie jest bledem pytac. Do rzeczy: mojej dziewczynie spoznia sie piaty
dzien miesiaczka, ma lekkie (raz, dwa razy na dzien) bole brzucha,
mowi, ze to takie jak przy miesiaczce ale nie trwa to dluzej niz kilka
minut. Pare dni temu mielismy male przemeblowanie w domu no i nanosilismy
sie troche szpargalow. Moje pytanie: czy mam sie szykowac do roli ojca,
czy tez wlasnie ta praca fizyczna mogla opoznic krwawienie?

Dzieki za odpowiedz i wyrozumialosc,

Robert

2. Data: 2005-10-09 17:32:42

Temat: Re: Spozniona miesiaczka
Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@1...pl> napisał w wiadomości
> Do rzeczy: mojej dziewczynie spoznia sie piaty
> dzien miesiaczka,
>Moje pytanie: czy mam sie szykowac do roli ojca,

Na to pytanie sam musisz sobie odpowiedzieć - tzn. czy współżyjecie bez
zabezpieczeń?
Jeśli tak - zawsze powinieneś byc gotowy :)

> czy tez wlasnie ta praca fizyczna mogla opoznic krwawienie?

Kupcie po prostu w aptece test ciążowy, bo objawy napięcia
przedmiesiączkowego i objawy wczesnej ciąży są do siebie bardzo podobne.
Nikt zatem nie odpowie na Twoje pytanie.
O.

3. Data: 2005-10-09 21:43:11

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> minut. Pare dni temu mielismy male przemeblowanie w domu no i nanosilismy
> sie troche szpargalow. Moje pytanie: czy mam sie szykowac do roli ojca,

I za takie cos mozna dostac po uszach na grupie. Z tego co napisales nie
musisz sie szykowac do roli ojca, bo w koncu mieliscie tylko
przemeblowanie... A z drugiej strony jak najbardziej mozesz, wszystko stac
sie moglo :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

Najlepsza książka z zakresu endokrynologii??
Niedowaga :(((
Zmiany guzowate w wątrobie - prosze o info
Red Bull czy mozna podawac dziecia
Kręgosłup a nadwaga