Sprawa serwera ponownie.

21. Data: 2004-11-04 21:07:47

Temat: Re: Sprawa serwera ponownie.
Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 4 Nov 2004 21:50:53 +0100, na pl.soc.inwalidzi, Frank działając w
porozumeniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> No tak, kajakiem to kawal drogi... liczylem na samolot. Obawiam sie, ze sam
> nie dam rady. Tak wiec szukam towarzysza ktory pomoze mi w wioslowaniu --
> tak na zmiane. Jest jakis chetny? Oferty prosze na priv.
> Aha. Wioselko dla siebie znajde, towarzysz w swoim zakresie... ;-))

Szukaj szukaj... Kiedy już znajdziesz, też się zgłoszę i popłynę z Wami
(jako sternik rzecz jasna, na wiosłowanie jestem zbyt leniwy) ;-)

Pozdrawiam
marder

--
Feci, quod potui, faciant meliora potentes.

22. Data: 2004-11-04 21:53:07

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "max" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [......]

> ---
> Dzieki Ci Adamie za wspaniale info na temat GTW
> Qrka wodna ale sie narazilem ;-(
> *Wybaczcie*
> ale nie wiedzialem ze takie zwyczaje tu panuja

Ha ha ha

Adam to ujął w bardzo humorystyczny post :-D
A tak naprawdę nie ma GTW bo nie ma tu władzy :D

Co to imprez, to kiedyś był niestety taki wątek, gdzie niektórzy próbowali
wmówić niektórym tutaj (w tym i mnie), że próbujemy tę grupę terroryzować.
Adam w swoim jednym poście użył właśnie tego sformułowania nie chcą nikomu
nic złego powiedzieć.

Wątek był w sierpniu na temat zlotu IPON-u w Grotnikach.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

23. Data: 2004-11-04 21:57:12

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marder" <a...@d...ci> napisał w wiadomości
> Thu, 04 Nov 2004 11:24:05 +0100, na pl.soc.inwalidzi, Scalamanca działając
> w porozumeniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> Ups... No to już po mnie :-> Niestety, nie będzie mnie w Wawie. Scally,
> pozdrów ode mnie wszystkich (zwłaszcza Babę, Liwię i Słonko).

Odemnie też

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

24. Data: 2004-11-04 22:09:34

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze w news:cme8ve$d3m$1@nemesis.news.tpi.pl

> Odemnie też

Zapomnę kogo od kogo mam pozdrowić! Listę zróbcie! Ja jak to ON
- mam coś z głową. :P

--
Pozdrowieństwa,
Scally

25. Data: 2004-11-04 22:12:28

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> W czwartek 04-listopada-2004 o godzinie 10:45:09 max napisał/a

> Kompletny upadek obyczajów!

Ha ha ha

> GTW to Grupa Trzymająca Władzę, czyli ludzie, którzy na p.s.i. nie
> pozwalają uczestnikom dyskusji wyrażać swoich słusznych żali do losu,
> opowiadając wszem i wobec, że są zadowoleni z życia i że inni też
> powinni poszukać wokół siebie oznak tego, że życie jest fajne.

A nie jest tak ??

> Członkowie GTW spotykają się w luksusowych hotelach po całej Polsce a
> może i nawet za granicą, gdzie odbywają się zapewne pijaństwa i
> straszliwe orgie, o czym informują w obrzydliwy sposób przechwalając
> się tutaj na liście.

Zapomniałeś że czerpie z tego chorą satysfakcję. :-D

> Osobom, którzy do GTW nie należą skutecznie uniemożliwiają udział w
> tych imprezach na przykład nie podjeżdżając do nich pod dom w dniu
> wyjazdu i nie prosząc na kolanach, żeby z nimi pojechali, gdyż
> zafundują całość pobytu, a na dodatek dadzą kosztowny prezent.

Straszne chamy w tym GTW oj straszne :D

> Do GTW należą....
>
> Przepraszam! Nie zdradzę, bo GTW ma długie ręce (ci, którzy nie mają
> rąk, mają długie protezy) i z całą pewnością by mnie dopadli i
> zniszczyli, jak to skutecznie robią ze wszystkimi.

HA HA HA ROTFL. A swoją drogą szklaneczka piwka lub pepsi przy pizzy w
dobrym towarzystwie nikomu jeszcze nie zaszkodziła :D

> A i tak się pewnie naraziłem straszliwie pisząc to, co napisałem, i
> zapewne już jest po mnie!

Oj strasznie Adama, strasznie. Na twoim miejscu bym zobaczył tą grupę
(część) na zlocie IPON-u :D Wiesz wroga trzeba poznać ;-)

> A więc na wszelki wypadek piszę: "ŻEGNAJ PIĘKNY ŚWIECIE"... tfu! nie
> PIĘKNY tylko "ŻEGNAJ ŚWIECIE!"

Dawno się tak nie ubawiłem tutaj, i znowu mnie skrzywia w szarlatańskie
pomysły GTW :D

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

26. Data: 2004-11-04 22:14:26

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:20041104230855.2FE6.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...
> Jacek Kruszniewski pisze w news:cme8ve$d3m$1@nemesis.news.tpi.pl

Scally,

> Zapomnę kogo od kogo mam pozdrowić! Listę zróbcie! Ja jak to ON
> - mam coś z głową. :P

Hi Hi
Przypomnę ci SMS-em :D
Na razie jest Frank, Marder, Ja (na iponie jako JacentyK)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

27. Data: 2004-11-05 07:22:44

Od: "Ono" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ups... No to już po mnie :-> Niestety, nie będzie mnie w Wawie. Scally,
> pozdrów ode mnie wszystkich (zwłaszcza Babę, Liwię i Słonko).

> [...]

Niestety mnie też nie będzie , "baluje" w Kowanówku - Miłowodach.
Pozdrówcie wszystkich odemnie ;-)))))
Bolku - jak będziesz cierpiał na nadmiar pracy lub wolnego (wybierz
odpowiednie)
to może poplotkujemy ;-)))
Tylu wolnych popołudni tak szybko nie będę miała ;-))))
Pozdrawiam -
IPON'kowe ONo
czyli
Maria T.
"gdy człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)))"

28. Data: 2004-11-05 07:29:12

Od: "Ono" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> PIĘKNY tylko "ŻEGNAJ ŚWIECIE!"

Dawno się tak nie ubawiłem tutaj, i znowu mnie skrzywia w szarlatańskie

Jacku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wroga??????????????????
Niech ja Ciebie dorwę tymi moimi protezami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Już ......żegnaj się z ta Pepsi ;-)))))
A na razie się rehabilituje, bym mogła lepiej Ciebie udusić, powieśić,
obić,.......
/ odpowiednie wybrać i dać znak co mam rehabilitować/
Tylko znajdź kogoś w zastpstwie za siebie do Ustronia, bo tam tez dotrę
;-)))))
Maria T.
"gdy człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)))"

Zapraszam na:
http://www.idn.org.pl/users/mariat/

29. Data: 2004-11-05 07:34:49

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ono pisze w news:cmf9o8$v5h$1@opal.icpnet.pl

> Niestety mnie też nie będzie , "baluje" w Kowanówku - Miłowodach.

Już miałam się obruszyć na to, że Cię nie będzie, ale jak
balujesz też, to jesteś usprawiedliwiona. Baw się dobrze. ;-***

> Pozdrówcie wszystkich odemnie ;-)))))

Taaaa, Jacek!!! Dawaj tego sms-a!

> Tylu wolnych popołudni tak szybko nie będę miała ;-))))

A do kiedy je będziesz miała? Bo może na czat wpadniesz (byle po
zlocie ;-)))).

--
Pozdrowieństwa,
Scally [pakuję się, pakuuuję się]

30. Data: 2004-11-05 07:35:32

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze w news:cme9pp$mco$1@atlantis.news.tpi.pl

> Przypomnę ci SMS-em :D
> Na razie jest Frank, Marder, Ja (na iponie jako JacentyK)

I Marysia. I kto jeszcze? I kogo od kogo ma pozdrawiać?
Najlepiej wszystkich od wszystkich naraz, to nikogo nie pominę.
:>

--

PFRON Student
Transport Warszawa Lublin