Sprawa serwera ponownie.

31. Data: 2004-11-05 07:46:25

Temat: Re: Sprawa serwera ponownie.
Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ono pisze w news:cmfa4c$vkc$1@opal.icpnet.pl

> A na razie się rehabilituje, bym mogła lepiej Ciebie udusić, powie?ić,
> obić,.......

O, to, to! Monia nas wyszkoli w kwestii duszenia. Panowie mogą
się już czuć zagrożeni.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

32. Data: 2004-11-05 08:42:01

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:20041105083453.58ED.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...
> Jacek Kruszniewski pisze w news:cme9pp$mco$1@atlantis.news.tpi.pl

> I Marysia. I kto jeszcze? I kogo od kogo ma pozdrawiać?
> Najlepiej wszystkich od wszystkich naraz, to nikogo nie pominę.
> :>

No chyba tak :-D

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

33. Data: 2004-11-05 08:45:17

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ono" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> (część) na zlocie IPON-u :D Wiesz wroga trzeba poznać ;-)

> Dawno się tak nie ubawiłem tutaj, i znowu mnie skrzywia w szarlatańskie
> pomysły GTW :D
> Z pozdrowieniami

> Jacku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> Wroga??????????????????

Nie wiesz, żęGTW to wróg ?? :D

> Niech ja Ciebie dorwę tymi moimi protezami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> Już ......żegnaj się z ta Pepsi ;-)))))

Marder - raaaaatuj
hmmm - marne wołanie - pyry trzymają z sobą :D

> A na razie się rehabilituje, bym mogła lepiej Ciebie udusić, powieśić,
> obić,.......

Wiesz że same grożby pobicia mogą być karalne ?? :D

> / odpowiednie wybrać i dać znak co mam rehabilitować/
> Tylko znajdź kogoś w zastpstwie za siebie do Ustronia, bo tam tez dotrę
> ;-)))))

No w końcu !!!
Ileś to lat nie byłaś tam ??

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

34. Data: 2004-11-05 08:46:09

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:20041105084531.58F6.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...
> Ono pisze w news:cmfa4c$vkc$1@opal.icpnet.pl

> O, to, to! Monia nas wyszkoli w kwestii duszenia. Panowie mogą
> się już czuć zagrożeni.

Czy GTW to Grupa Torturująca Towarzyszy ??

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

35. Data: 2004-11-05 18:05:35

Temat: wiosło i amfibia ;-)))
Od: "Ono" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ROTFL
> No tak, kajakiem to kawal drogi... liczylem na samolot. Obawiam sie, ze
sam
> nie dam rady. Tak wiec szukam towarzysza ktory pomoze mi w wioslowaniu --
> tak na zmiane. Jest jakis chetny? Oferty prosze na priv.
> Aha. Wioselko dla siebie znajde, towarzysz w swoim zakresie... ;-))

> Pozdrawiam
> Frank

Zgłaszam się ;-)))
Wiosełko załatwię, za to krypy nie mam ;-)))]
Bolku, a może tak jakąś amfibie z Biedruska?
Ostatnio jestem tam częstym gościem ;-)))
i mam chody ;-))) Dobre, miłe i sympatyczne ;-)))) W ramach pomocy ON chyba
wojo nam tego nie odmówi, ale czy mają???
Chyba, że Frankowi nie pasuje twarzystwo mieszane ?
Jacuś - dołączysz?

--
Maria T.
"gdy człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)))"

Zapraszam na:
http://www.ono.ipon.pl

36. Data: 2004-11-05 19:01:47

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 5 Nov 2004 09:46:09 +0100, na pl.soc.inwalidzi, Jacek Kruszniewski
działając w porozumeniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg
znaków:

> Czy GTW to Grupa Torturująca Towarzyszy ??

Nie Jacku. To Grupa Torturująca Wszystkich ;-)))

Pozdrawiam
marder
--
Ventum seminabunt et turbinem metent.

37. Data: 2004-11-05 19:04:29

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 5 Nov 2004 08:22:44 +0100, na pl.soc.inwalidzi, Ono działając w
porozumeniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> Bolku - jak będziesz cierpiał na nadmiar pracy lub wolnego (wybierz
> odpowiednie)
> to może poplotkujemy ;-)))
> Tylu wolnych popołudni tak szybko nie będę miała ;-))))
Nie widzę przeciwwskazań ;-))
Może w przyszłym tygodniu wpadłbym do Ciebie?

Pozdrawiam
marder

--
Malum est in necessitate vivere, sed in necessitate vivere necessitas
nulla est.

38. Data: 2004-11-05 19:47:19

Od: "Ono" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie widzę przeciwwskazań ;-))
> Może w przyszłym tygodniu wpadłbym do Ciebie?
>
> Pozdrawiam
> marder

Ok. Mój adres Miłowody 2
1 przystanek za Kowanówkiem ;-))))
--

http://www.idn.org.pl/users/mariat/

39. Data: 2004-11-05 20:44:45

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 5 Nov 2004 20:47:19 +0100, na pl.soc.inwalidzi, Ono działając w
porozumeniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> Ok. Mój adres Miłowody 2
> 1 przystanek za Kowanówkiem ;-))))

A gdzie to jest? Jakiś dokładniejszy namiar?
Bo póki co, to widzę że klikasz z domu :-))
Pozdrawiam
marder
--
ZUS z pewnością jest grupą przestępczą, ale na pewno nie zorganizowaną.

40. Data: 2004-11-05 21:03:12

Od: "Ono" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie to jest? Jakiś dokładniejszy namiar?
> Bo póki co, to widzę że klikasz z domu :-))
> Pozdrawiam
> marder
Witaj Bolku
Miłowody od wtorku 9.11. do.....???? Jak mnie nie ściągną do roboty to może
2- 3 tygodnie
http://milowody.oborniki.info/kontakt.htm
http://milowody.oborniki.info

Jak się dobrze depnie po pedałach to jakieś 20 - 25 min

> Fri, 5 Nov 2004 20:47:19 +0100, na pl.soc.inwalidzi, Ono działając w
> porozumeniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

PFRON Student
Transport Warszawa Lublin
pytanie o organizacje
Braill