Sprawdz-czy-jestes-psychopata-Zbadaj-sie-online...

11. Data: 2013-09-30 09:56:33

Temat: Re: Sprawdz-czy-jestes-psychopata-Zbadaj-sie-online...
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:52492b4d$0$2229$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Zasugerowales, ze pytanie o cudza opinie jest dla Ciebie tym samym co
> nieumiejetnosc wyrobienia wlasnej, dlaczego cos takiego napisales?
Ty nie pytasz o moją opinię- pytasz dopiero poniżej. Chcesz, żebym określił,
czy to dobre czy złe. To jednak ZUPEŁNIE co innego, prawda?

> Nie potrafisz na _zadne_ pytanie odpowiedziec, bez krecania?
>
> Pytanie jest bardzo proste - lopatologicznie: czy uwazasz, ze taka
> metodologia tworzenia testow jest twoim zdaniem poprawna?
To jest pytanie. Zgoda. Jak pytasz, tak Ci odpowiadam. Pytasz czy cos jest
dobre czy złe- no to Ci odpowiadam: nie wszystko trzeba cechować w ten
sposób. Pytasz, czy taka metoda jest poprawna? Uważam, że w połączeniu z
innymi badaniami- może rzeczywiście wyselekcjonować odpowiednich (z danego
punktu widzenia) ludzi. Konkretnie był to test, ktory miał wychwycić
osobowości introwertyczne. Wytypowano studentów- których uznano za
introwertyków- takich "typowych". Potem dano im do rozwiązania szereg
różnych testów. Poszukano zadań, które były rozwiązane w ten sam (bardzo
podobny) sposób- i z nih utworzono osobny test. Następnie wytypowano grupę
losową studentów, którym dano ten test żeby się przekonać, czy rzeczywiście
wychwytuje on introwertyków. Błąd podstawowy- to IMO ilość badanych (prace
prowadzone za kasę Uniwersytetu Łódzkiego). Myślę, ze powinno się początkowe
testy dać np 1000 ludzi uznanych za introwertyków, a potem wylosować 1000
dowolnych osób żeby rozwiązały ten test- i sprawdzić zgodność. Nie
dysponowali takim budżetem:-).
Uważam, że gdyby po przetestowaniu na takiej liczbie osób okazało się, że
zbieżności rozwiązania testów rzeczywiście wskazały na osoby introwertyczne-
to taki test w połączeniu z innymi można by stosować do poszukiwania osób
introwertycznych. Oczywiście- na koniec powinna być jeszcze rozmowa z taką
osobą.

> Manipulowanie oczywistym w tym konteksice zakresem znaczeniowym slowa
> "dobrze" (tutaj:poprawnie), poprzez calkowicie bez zwiazku przenoszenie
> kontekstu (dobro/zlo), to jakas ko(s)miczna manipulacja.
> Juz zaczynam miec 100% pewnosc, ty sie zwyczajnie boisz odpowiadaic
> tak-tak, nie-nie.
>
> Pytanie - dlaczego?

Postaraj się konkretnie zadawać pytania. Zauważ, że literalnie rzecz
ujmując- tu jest problem. Zadałeś nieporawnie- to przeredaguje. To nie jest
czepianie sięsłów. Po prostu- jak nie będziesz sieprecyzyjnie wyrażał- to
nie licz na zrozumiennie. To dotyczy każdego. Owszem- ktoś, kto Cię zna-
może zakładać, że Ty miałeś na myśli to czy tamto. No ale pozostali?

--

Chiron

12. Data: 2013-09-30 10:11:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 09:18:18 +0200, Chiron napisał(a):

> No właśnie. A bez tego, żeby Ci ktoś określił, co jest dobre a co złe- nie
> dasz rady?

Bingo!

13. Data: 2013-09-30 11:22:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zadałeś nieporawnie- to przeredaguje. To nie jest czepianie sięsłów.

Jest. Rzniesz glupa jak malo kto.

14. Data: 2013-09-30 15:13:42

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Jest. Rzniesz glupa jak malo kto.

Ghost- ja się po prostu poddaję. Odowiedziałem Ci jak potrafiłem najlepiej.
Uważam, że wyczerpująco. I z całą pewnością- na temat. Wyciąłeś wszystko- i
wypisujesz znów jakieś swoje wymysły. Naprawdę, próbowałem. Czuję się
fatalnie po próbie nawiązania relacji z Tobą. Musze się zregenerować.
Znaczy- wracasz do KF- i proponuję Ci mnie umieścić w swoim.

--

Chiron

15. Data: 2013-09-30 16:38:53

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ghost- ja się po prostu poddaję.

Cale szczescie, bo juz myslalem, ze bedziesz nadal dowodzil, ze gdy ciebie
pytam "A to dobrze czy zle?", to nie pytam ciebie tylko oczekuje podania
prawdy objawionej, w ktora pragne uwierzyc i, ze w goole pytanie kogokolwiek
o cokolwiek nie jest pytaniem o jego wiedze/opinie na dany temat tylko cos
innego. A takze, ze odpowiedzi i opinie wyglaszane przez poszczegolne osoby
sa prawdami natchnionymi, a nie ich opiniami.

Dlaczego nie dziwi mnie taki, a nie inny oglad "rzeczywistosci", jaki
prezentujesz?

BTW: Idioto.

16. Data: 2013-09-30 16:57:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 16:38:53 +0200, Ghost napisał(a):

> BTW: Idioto.

Daj tego więcej!

17. Data: 2013-09-30 18:13:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 30 września 2013 16:57:01 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Daj tego więcej!

Namawiasz do czynów karalnych.
Na to też są paragrafy...

18. Data: 2013-09-30 20:52:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 09:13:53 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Namawiasz do czynów karalnych.
> Na to też są paragrafy...

Chyba Cie pogięło. czytaj wątek :->

19. Data: 2013-10-01 08:34:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 29 września 2013 22:53:33 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

ps.com...

> [...]
ps.com...

> Bingo! ;)
>

> Wniosek:
>
> psychopata nigdy nie zdezawuuje sam siebie publicznie
>
> samodiagnozę wykorzysta zaś do udoskonalenia maski:
>

> http://quantumfuture.net/pl/psyhopath.html
>
> http://quantumfuture.net/pl/psychopath_2.html

> Ależ to już dawno wiadomo- testy się układa w taki sposób tylko w
>
> czasopismach dla pensjonarek:-)

Ot metoda na szerzenie swiadomosci -nie tylko w temacie psychopatii-
wśród grupy docelowej najwyższego ryzyka (stania się ofiarami psychopatów) czyli w
srodowisku -za przeproszeniem- "blond-kretynek" ;)

20. Data: 2013-10-01 08:36:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 30 września 2013 20:52:33 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Chyba Cie pogięło. czytaj wątek :->

j.w:

"-Rzniesz glupa
-BTW: Idioto.