Sprawozdanie do mianowania - czy ktos pisal lub pisze cos takiego?

1. Data: 2001-04-19 09:36:07

Temat: Sprawozdanie do mianowania - czy ktos pisal lub pisze cos takiego?
Od: Adam Bartkowski <a...@i...pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje jakiegos przykladowego sprawozdania z pracy, dorobku etc.,
ktore trzeba przedstawic do egzaminu na mianowanie. Jesli ktos pisal,
pisze lub wie, gdzie mozna znalezc wzor takowego, bede wdzieczny za
informacje.
Po zdrówko
AB
--
Adam Bartkowski (a...@i...pz.zgora.pl)

1. Data: 2001-04-19 21:00:37

Od: "Andrzej Paweł" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja takze -
Andrzej Pawel
Pozdrowienia

Użytkownik Adam Bartkowski <a...@i...pz.zgora.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:3...@i...pz.zgora.pl...

1. Data: 2001-04-20 06:00:53

Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze wziac swój plan rozwoju i opisace punkt po punkcie jego realizacje.
Jesli ktos tego nie potrafi zrobic samodzielnie - nigdy nie powinien sie
wazyc byc nauczcyielem.
AZ

1. Data: 2001-04-20 11:00:25

Od: a...@f...pl (Adrianna) szukaj wiadomości tego autora

Chyba dyrektor nie nauczyciel? I to nadgorliwy

Nie pozdrawiam
. . . . . . . .
a...@f...pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.edukacja

1. Data: 2001-04-20 13:35:28

Od: "Krzysztof Wieczór" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Bartkowski napisał(a) w wiadomości:

>Naprawde? A kto w takim razie uczylby dzieci?
>
>Nauczyciel to nie maszynka do produkowania sprawozdan, tym bardziej, jesli
>calym kraju wszyscy zaczynaja cos robic po raz pierwszy, a nikt (co widac
>powyzej) nie potrafi w sensowny sposob powiedziec, jak to cos ma byc
zrobione,
>z oslawionymi 'ekspertami' wlacznie.

Panie Adamie - prosze sie nie alterowac i swego imiennika AZ nie czynic
winnym bezs_en_s_om_, które zrodzil Joker ( byl taki Minister wiecznie
usmiechniety, co na koniec dostal Buziaka)

Pana pytanie "A kto w takim razie uczylby dzieci?" jest troche nie na
miejscu !
W tej reformie zaklada sie uczenie nauczycieli, a nie dzieci !
Dzieci maja tzw. nauke za darmo i to jest obciazenie budzetu.
Nauczyciele zas placa za swoja nauke sami ( od razu uprzedzam wszelkie
mendzenie o dofinansowaniu ) i to jest cool i to Joker wymyslil genialnie.
On to mial kiepele - szkoda, ze nie spozytkowal tego, aby Oswiata w Polsce
byla lepsza.
Ale ostatecznie, gdy inny jego funfel straci posade, to tez
sobie dorobi do budzetowej pensji profesora na doksztalcaniu belfrów !

Ze co?? Ze to moze niemoralne ?

Panie Adamie - a co to znaczy niemoralnie ??????????

KW

1. Data: 2001-04-20 14:05:37

Od: Adam Bartkowski <a...@i...pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nauczyciel wrote:

> [...]
> wazyc byc nauczcyielem.
> AZ

Naprawde? A kto w takim razie uczylby dzieci?

Nauczyciel to nie maszynka do produkowania sprawozdan, tym bardziej, jesli w
calym kraju wszyscy zaczynaja cos robic po raz pierwszy, a nikt (co widac
powyzej) nie potrafi w sensowny sposob powiedziec, jak to cos ma byc zrobione,
z oslawionymi 'ekspertami' wlacznie. Sadzac po tym, czego moja zona dowedziala
sie na kursie, w ktorym byly (mialy byc) poruszane m.in. te zagadnienia, nie
wiedza tego rowniez ci, ktorzy powinni nauczac ekspertow.

Pozdrawiam ozieble,
AB
--
Adam Bartkowski (a...@i...pz.zgora.pl)

1. Data: 2001-04-20 17:30:52

Od: "Tadeusz" <t...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Paweł" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja takze -
> [...]

Witam!
Jedno znalazłem na:
www.odn.pila.pl
Pozdrawiam
Tadeusz

1. Data: 2001-04-21 06:19:53

Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ano trzeba troche inteligencji - skoro od poczatku wiadomo, ze ten caly
awans to pic i fomontaz, ze opiera sie na kwitach - to takie kwity mozna
produkowac w duzych ilosciach bez wiekszego zaangazowania intelektualnego.
Kiedys w dodatku do "Zycia Warszawy" opublikowano bryk, jak pisac
przemówienia - podobnie mozna sie bawic z kwitami pod haslem "Awans
zawodowy". Ciekawe, dlaczego nikt nie wpadl na to, zeby i w innych zawodach
wprowadzic podobna procedure? Sukces w wyborach murowany - majacy prace
siedza w kwitack, bezrobotni z rozdziawionymi gebami sledza wartka akcje Big
Brothera - i jest swiety spokój.
AZ

1. Data: 2001-04-21 09:29:29

Od: "BEATA" <z...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przylaczam sie do prosby, bez komentarza potraktuje zlosliwosci, ludzie,
badzmy sobie zyczliwi!!! Beata

1. Data: 2001-04-21 11:11:16

Od: "Krzysztof Wieczór" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Bartkowski napisał(a) w wiadomości:
<3...@i...pz.zgora.pl>...

>Alez obywatelu!

Cóz alez ??
Bo nie wiem co odpisac !

>No tak, ktos te dziure w budzecie musi zalatac. Tylko dlaczego wlasnie
>cyklisci!!??

O to jest pytanie !

>Ja nie wiem tak do konca, o co Pan chodzi, ale tak na moj nos, to musi byc
>jakies meszuge.

Chodzi mi o to, ze obecny ksztalt reformy napedza pieniadze wszelkiego
rodzaju placówkom edukacyjnym uprawnionym do doksztalcania, doskonalenia
nauczycieli.
W tym sie oczywiscie plasuja na pierwszej pozycji wyzsze uczelnie wszelkiego
autoramentu, a co za tym idzie i jakosci uslug.
Ale skoro nadal papier jest wyznacznikiem tzw. "umiejetnosci", to trzeba go
"kupic".
Czy to jest meszuge ?
Jest !

KW