Sprostowanie

1. Data: 2003-12-09 23:28:43

Temat: Sprostowanie
Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

NEVERMORE:
"ika zuzeloth
Veronika
remo

Dzięki Wam
czas, który tu spędziłam,
nie był kompletnie stracony."

All do NEVERMORE:
"Cieszę się, że Cie widzę, choć przyznaję zaskoczony jestem Twoim
trójgłowym nickiem.
Tak czy inaczej dziękuję
za pokazanie go."

All:
"...po tym jak Neverna przyznała się, że to ona była Veroniką i iką
zuzeloth
(co mnie w obu przypadkach zaskoczyło ale nie zdumiało, ponieważ nie
żywię
się myśleniem magicznym)..."

Paweł:
"A od kiedy to Nevermore i ika to jedna i ta sama osoba? Jakaś fuzja
mnie
ominęła?

EvaTM do Pawła:
"Ech, UUGD.. ;)
Czytaj od Początku to PSZECZKOLE.
No niestety ;)"

Paweł:
"Po przeczytaniu nadal nie bardzo rozumiem, ale może to nieważne :)"

NEVERMORE do Iki Zuzeloth:
"Kilka osób pytało mnie na priva:
Czy Ty to Ty, a ja czy to ja ...?
... psychole jakieś ..."

Od jakiegoś czasu już nie robię z siebie wariata na grupie
pl.sci.psychologia. To, że nie piszę, nie oznacza, że nie zaglądam.
Wydłubałam kilka cytatów i ponieważ nie mogę doczekać się sprostowania
od NEVERMORE sama spieszę z wyjaśnieniem. Nie jestem NEVERMORE.
NEVERMORE nie jest mną. NEVERMORE i Veronika (V-V) to dwie różne
osoby. NEVERMORE i Ika Zuzeloth to, jak sądzę, również różne osoby.
Bardzo mi przykro, że niektórzy w ten sposób zinterpretowali te
magiczne dyskusje między NEVERMORE, Allem, EvąTM i innymi. Przykro mi
również z tego powodu, że NEVERMORE nie sprostowała w/w rewelacji,
przypuszczam, że to z powodu przeoczenia.

Veronika (V-V)

1. Data: 2003-12-09 23:38:22

Temat: Re: Sprostowanie
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> NEVERMORE:
> "ika zuzeloth
> Veronika
> remo

Ciekawostka :-)))

Powiedz mi, nie czujesz się jakoś związana Newrą?
Coś gdzieś w dolku nie dźga, gdy czytasz jej posty?

pozdry

ett

1. Data: 2003-12-10 08:34:15

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ciekawostka :-)))
>
> Powiedz mi, nie czujesz się jakoś związana Newrą?
> Coś gdzieś w dolku nie dźga, gdy czytasz jej posty?

Na pewno nie dźgają mnie posty na grupie, ponieważ przeważnie wyglądają jak
walki kogutów, z tą różnicą, że nie leje się krew. No i dlatego, że często
prowadzą do nieporozumień (to najdelikatniejsze określenie).

Veronika (V-V)

1. Data: 2003-12-10 08:38:56

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" w news:br5lre$b2h$1@news.polbox.pl...
> [...]

> "Cieszę się, że Cie widzę, choć przyznaję zaskoczony jestem Twoim
> trójgłowym nickiem.
> Tak czy inaczej dziękuję za pokazanie go."

Witaj V-V !!:))

Ze mną nie jst tak jak z niektórymi paniami na grupie.
Nie przywiązuję się do teorii lub poszlak, tak jakby były faktami. Bez trudu
więc reaguję na dane zdarzenie zakładając, że _może być_ faktem, również,
a nawet przede wszystkim w celu jego weryfikacji. Uważam, że jednak
potwierdzenie lub zaprzeczenie wprost ma siłę dowodu - zakładam, że żyjemy
w świecie przestrzegającym norm - przysięga jest przysięgą (czy to nie przy
Tobie mówiłem kiedyś o wadze przysięgi w sądach o mówieniu "prawdy i tylko
prawdy:" ?).
W świecie, gdy mamy tylko strzepy informacji nie ma innej drogi, jak _słowo_
drugiego człowieka.
Dopóki go nie ma, nie ma mowy o pewnikach.
Dziś, to właśnie Twoje słowo, jest dla mnie czymś w rodzaju pewnika,
więc dopiero teraz mam okzaję postawić kropkę nad "i".

No i podstawowe pytanie - dlaczego Kasia Nevermore tego nie sprostowała
publicznie?
Ale to oczywiście nie do Ciebie.
Krótką wymnianę zdań między iką a Nevermore można było w tym świetle
potraktować jako zabawę z All'em... ;))
Ale All, nie jest do zabawy, wbrew pozorom.

> Od jakiegoś czasu już nie robię z siebie wariata na grupie
> pl.sci.psychologia. To, że nie piszę, nie oznacza, że nie zaglądam.

Szkoda. Robienie z siebie wariata jest bardzo inspirujące.

> Wydłubałam kilka cytatów i ponieważ nie mogę doczekać się sprostowania
> od NEVERMORE sama spieszę z wyjaśnieniem.

Otóż to.
Dzięki że to napisałaś.

Ikę zuzeloth zna wielu.
Ja cenię ja za twórcze podejście do życia. Choćby w formie buntu (do czasu).
W moim ostatnim dialogu z Neverną, z pewnością coś zostało poplątane
między adresatami...

Pozdrawiam Veroniko - Veroniko

All

1. Data: 2003-12-10 22:07:48

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <v...@o...pl> wrote in message
Nie jestem NEVERMORE.
> NEVERMORE nie jest mną. NEVERMORE i Veronika (V-V) to dwie różne
> osoby. NEVERMORE i Ika Zuzeloth to, jak sądzę, również różne osoby.

Nie przejmuj sie, sa tacy, ktorzy zrozumieli,

:)
Kaska

1. Data: 2003-12-14 11:30:34

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika"

> Przykro mi
> również z tego powodu, że NEVERMORE nie sprostowała w/w rewelacji,
> przypuszczam, że to z powodu przeoczenia.

Veroniko,
ja tu zaglądam baaardzo rzadko.
Nie mam czasu i ochoty.
Zdecydowanie wolę "real", w którym tyle pięknej muzyki, ciekawych książek,
cudownych chwil spędzanych z kochaną osobą.
Uwolniłam się wreszcie od przeszłości i teraz TWORZĘ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ.

Powodzenia! :-)
Kasia

1. Data: 2003-12-14 11:43:44

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"... z Gormenghast"

> [...]
> potraktować jako zabawę z All'em... ;))
> Ale All, nie jest do zabawy, wbrew pozorom.

Pierdolisz trzy po trzy, All.
Ale podejrzewam, na co Ty się tu psychoanalizujesz,
więc potrafię wiele Ci wybaczyć ;)

1. Data: 2003-12-14 11:45:55

Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

NEVERMORE:

>Ale podejrzewam, na co Ty się tu psychoanalizujesz,
>więc potrafię wiele Ci wybaczyć ;)

I na co on się tutaj psychonalizuje zgodnie z Twoimi podejrzeniami?

P.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-12-14 11:57:07

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl>
> Użytkownik "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl>

> I na co on się tutaj psychonalizuje zgodnie z Twoimi
> podejrzeniami?
> P.

Przepraszam bo mi się rozmył tekst na ekranie a pytanie mnie
bardzo zaciekawiło :o)
Czy chodzi tu o psycho-analizę czy o psycho-onanizm??
\|/ re:

1. Data: 2003-12-14 13:45:27

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"NEVERMORE" w news:brhi9h$gjl$2@news.onet.pl...

/.../
> Ale podejrzewam, na co Ty się tu psychoanalizujesz,
> więc potrafię wiele Ci wybaczyć ;)

Dzięki!!:)
A jak wiele?

All