Sprzedam Alfa 146

1. Data: 2005-07-04 08:24:20

Temat: Sprzedam Alfa 146
Od: "146" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

mam do sprzedania Alfa Romeo 146.
wrzesien 1996, silnik 1.6, 103 KM, 166000 km
CZERWONA
wyposazenie: ABS, wspomaganie, regulowana kierownica,
2 poduszki powietrzne, halogeny, centralny zamek, 6 glosnikow.
Cena do uzgodnienia.
WROCŁAW
tel. 607 301 764, mail: 1...@k...pl

2. Data: 2005-07-04 09:16:00

Temat: Re: Sprzedam Alfa 146
Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Pewnie 3 razy bity, kilometry przekrecone i przywieziony z niemiec.

Nie wiem czy zwrocil Pan uwage na to ze to nie to forum!

3. Data: 2005-07-04 10:53:56

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy zwrocil Pan uwage na to ze to nie to forum!

.. A może samochodzik jest szydełkowy, tylko zastanawiam się jak w
szydełkowym wozie zainstalowac ABS i wspomaganie, o poduszkach powietrznych
nie wspomnę :)))))))))))
Pozdr. Moolinea

4. Data: 2005-07-04 12:20:01

Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> .. A może samochodzik jest szydełkowy, tylko zastanawiam się jak w
> szydełkowym wozie zainstalowac ABS i wspomaganie, o poduszkach powietrznych
> nie wspomnę :)))))))))))

może krzyżykami go zrobiono na poduszce ....... do spania?

5. Data: 2005-07-04 12:25:55

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

I pewnie bezwypadkowy... Szczegolnie jak ten tutaj:
http://www.joemonster.org/article.php?sid=4840&mode=
thread&order=0
To tak dla ostrzezenia i smiechu...
Pozdrawiam
Agnieszka Młynarczyk

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

6. Data: 2005-07-05 11:18:04

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

Z zadziwiającym uporem oburzacie się w tym wątku albo kpicie z ogłoszenia,
ale zapominacie je wyciąć. Myślę, że autor anonsu jest wam wszystkim
bezgranicznie wdzięczny.
Jandulka

7. Data: 2005-07-05 20:14:02

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ktos na genealogi zaproponowal, zeby odpowiedziec mu prywatnie, ze nie
jestesmy zaiteresowanie kupnem ... ja wyslalam :)

pozdrawiam
sekutnica na wylocie

8. Data: 2005-07-07 14:52:28

Od: "stynka" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> .. A może samochodzik jest szydełkowy, tylko zastanawiam się jak w
> szydełkowym wozie zainstalowac ABS i wspomaganie, o poduszkach
> [...]

Może to poduszki szydełkarki??? ;-)))
stynka

Sprzedam ARomeo 146
torba - szycie (poldlugie)