Spuchniete nogi

1. Data: 2006-10-25 22:16:18

Temat: Spuchniete nogi
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Od ok 2 tygodni mam problem z opuchlizna na stopach ,robilam badania
moczu i krwi (ktore jak twierdzi lekarz nie wykazaly zadnych
nieprawilowosci). Nie dostalam skierowania do zadnego specjalisty
...mam pojawic sie spowrotem u lekarza za 6 tygodni (do tego czasu moje
nogi beda wazyc wiecej niz ja). krotki opis sytuacji : mam 23 lata ,
jestem szczupla i wysoka, nie mam zadnych innych problemow zdrowotnych
, nie biore zadnych lekow, opuchlizna pojawiala sie okresowo podczas
upalow lub dlugich podrozy. w tym momencie opuchlizna pojawla sie jakby
"bez powodu" i utrzymuje sie bez zmian od 2 tygodni. nie mam zadnych
bolow w nogach , opuchlizna zawsze nabiera rozpedu pod wieczor.
zastanawiam sie nad prywatna wizyta u specjalisty (najwidoczniej nie
moge liczyc na publiczna sluzbe zdrowia) prosze jesli to mozliwe o
pomoc w znalezieniu odpowiedniego specjalisty na terenie krakowa. pisze
"specjalisty" poniewaz tak naprawde nie wiem do kogo powinnam sie udac.

moj email
k...@w...pl

2. Data: 2006-10-25 22:21:16

Temat: Re: Spuchniete nogi
Od: "Del_Rey" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nogi beda wazyc wiecej niz ja). krotki opis sytuacji : mam 23 lata ,
> jestem szczupla i wysoka, nie mam zadnych innych problemow zdrowotnych

prawie jak ogloszenie matry.. :-)

> [...]
> "bez powodu" i utrzymuje sie bez zmian od 2 tygodni. nie mam zadnych
> bolow w nogach , opuchlizna zawsze nabiera rozpedu pod wieczor.

Mialem podobnie. pod wieczór kostki i sródstopie "napompowane". zniknelo
samo i niespostrzezenie jak sie zaczelo.Tzn jeden dlugi weekend lezalem "do
gory tylkiem" nogi wypoczely i jak reka odjal. Moja teoria, przesilenie
zmeczenie.

3. Data: 2006-10-25 22:34:28

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji rozwiązywania tej zagadki warto odwiedzić ginekologa. Cysty
na jajnikach, mięśiaki macicy lubią czasem powodować takie rzeczy. To
oczywiście tylko luźna koncepcja.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2006-10-26 07:53:25

Od: "Jarek W." <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
> [...]
> pomoc w znalezieniu odpowiedniego specjalisty na terenie krakowa. pisze
> "specjalisty" poniewaz tak naprawde nie wiem do kogo powinnam sie udac.

Witaj,
u mojej znajomej w ten sposób objawiły się poważne schorzenie serca. Nie
bagatelizuj tego i spróbuj "wywalczyć" skierowanie do kardiologa. Może to być
faktycznie jakaś drobnostka, ale lepiej "dmuchać na zimne".
Pozdrawiam
Jarek W.

coś wbitego w stopie...
Feromony - czy warto?