Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)

161. Data: 2007-04-17 18:00:45

Temat: Re: Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)
Od: "! AXXXID ! ÓÓÓ !" <M...@p...ooooonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sukin.Kot napisał:

> Zeby dorosly facet pierdolil takie glupoty to az wstyd.

pierdoli głupoty ? znaczy sie swoje 2 głupie siostry ?

--

! PRÓZÓDÓNT ! REPÓBLÓKI ! ÓPD !
! GÓRILLA ! ADMIN ! PÓLESKIGO ! INTERNETÓ !

162. Data: 2007-04-17 19:30:13

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" napisał:

> ??? ;)

W ASCII może być ;)

> A co z nią masz nie tak?

Popatrz na godzinę wysłania tamtego posta. Nadmiar światła mi
szkodzi - spać nie mogę. Na szczęście dziś już po deszczyku :)

--
Pozdrawiam - Aicha

163. Data: 2007-04-17 19:46:27

Od: "Eleonor" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to akurat kołem się toczy...raz na raz pod [wozem],
> więc nie przywiązywałbym do tego większej [po]wagi... ;)

to przepraszam, na czym stanęło? ;)

164. Data: 2007-04-17 19:53:28

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> W ASCII może być ;)

Skompiluj dla mnie jakąś...choć wolałbym słoneczko... ;P

> Popatrz na godzinę wysłania tamtego posta. Nadmiar światła mi
> szkodzi - spać nie mogę. Na szczęście dziś już po deszczyku :)

To chodź spać z kurami! ;)
[czyli wyłączaj zaraz po zmroku wszystkie żarówy i monitor też!
...wtedy szyszyna melatonię ci wydzieli i znormalizujesz rytm...
jeśli ci na tym zalezy... ;)]
Aleć tak miło tworzyć w nocnej ciszy...co? ;)))

165. Data: 2007-04-17 20:49:20

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Eleonor napisał(a):

> to przepraszam, na czym stanęło? ;)

Na niczym. Tu mowa o wierności ;-)
Wierność to właśnie odrzucanie okazji... aby na czymkolwiek stanęło ;-)
(Tym samym skorzystałam z okazji, aby wypróbować serwer news.tpi.pl -
wreszcie!!!)
XL

166. Data: 2007-04-17 20:59:52

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> Na niczym. Tu mowa o wierności ;-)
> Wierność to właśnie odrzucanie okazji... aby na czymkolwiek stanęło ;-)

Widać jeszcze nie miałaś prawdziwej "okazji"... ;P

> (Tym samym skorzystałam z okazji, aby wypróbować serwer news.tpi.pl -
> wreszcie!!!)
> XL

To nie będę miał juz 'okazji' wstawiać ci chmurek w ASCII... ;)

167. Data: 2007-04-17 21:01:37

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eleonor" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> to przepraszam, na czym stanęło? ;)

raczej gdzie utknęło... ;P

168. Data: 2007-04-17 21:40:48

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> Widać jeszcze nie miałaś prawdziwej "okazji"... ;P

Być może ta, którą uważałam za prawdziwą, wcale taka nie była. Może masz
rację... Może ja nie mam pojęcia, co to jest prawdziwa okazja. To chyba
jednak nie chcę mieć tego pojęcia ;-)

XL wiosenna :-)
"Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono."
W.Szymborska

169. Data: 2007-04-17 22:46:57

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Być może ta, którą uważałam za prawdziwą, wcale taka nie była. Może masz
> rację... Może ja nie mam pojęcia, co to jest prawdziwa okazja. To chyba
> jednak nie chcę mieć tego pojęcia ;-)

Wierz mi...CHCESZ!!! ;P

Tylko się
krygujesz... ;)))

> XL wiosenna :-)
> "Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono."
> W.Szymborska

"Bóg nikogo nie sprawdza...bo i na co mu to?!"
"Sprawdzanie innych...najperfidniejszą formą sadyzmu"
"Sprawdzać się" -oto zadanie dla Syzyfa..."
Sky
;)

170. Data: 2007-04-17 22:48:01

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" napisał:

> Skompiluj dla mnie jakąś...choć wolałbym słoneczko... ;P

Nieumim ;P A chmurki są 'very scenic' ;)

> To chodź spać z kurami! ;)
> [czyli wyłączaj zaraz po zmroku wszystkie żarówy i monitor też!

Tia... do 24 _muszę_ być na stanowisku (przy kompie). Dziecko też po
ciemku nie chce jeść kolacji ;) A to raczej chodzi o silne
nasłonecznienie. Żarówki mają "ciut" słabsze światło :D

> ...wtedy szyszyna melatonię ci wydzieli i znormalizujesz rytm...
> jeśli ci na tym zalezy... ;)]

Zwykle zasypiam natychmiast, więc to kwestia sezonowa. Może zacznę
brać w tabsach?

> Aleć tak miło tworzyć w nocnej ciszy...co? ;)))

Ba! Żeby tylko nie trzeba było wstawać bladym świtem... :/

--
Pozdrawiam - Aicha

Help!!!
US Army werbuje internautów. Gry Wojenne w realu?
Dlaczego woda płynie z góry na dół ?
jestem strasznie nerwowa ;/ !
kto zechciałby mi pomóc w badaniu do pracy magisterskiej???