Re: Spustoszenie moralne...

1. Data: 2014-01-19 22:59:52

Temat: Re: Spustoszenie moralne...
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" lbfecl$tmc$...@n...news.atman.pl

> Skład orzekający:

> Jerzy Andrzej Wojnar przewodniczący składu orzekającego
> Maria Górska członek składu orzekającego

> Trudno jednak zgadnąć, kim są ci ludzie poza tym, że orzekają.
> Na pieczęciach i podpisach brak informacji o tym, jakimi są
> lekarzami, i czy w ogóle są lekarzami, czy może jedynie
> znachorami pobierającymi nauki u Goździkowej z TV...

Kto szuka -- nie błądzi! Pierwszy lepszy link -- i już... Afera..

Dodano: śr., 16/01/2013 - 08:15 <-- rok temu

http://www.czasbialegostoku.pl/artykul/afera-o-niepe
lnosprawnych-prezes-zarzuca-korupcje-i-nepotyzm-w-um
-szczegoly

Nie milkną echa publikacji Czasu Białegostoku dotyczącej konkursu
na realizację zadań publicznych z zakresu spraw społecznych. Prezes
stowarzyszenia AKTYWNI, Ludmiła Bogalska zastanawia się nad złożeniem
zawiadomienia do CBA.

- Jest wiele czynników, przez które jestem pewna, że wynik został ustalony
jeszcze przed oficjalnym konkursem - tłumaczy Bogalska. - Pierwszą
podejrzaną sprawą jest fakt, że nasi podopieczni mieli otrzymywać
telefony z informacją, że nasza fundacja nie będzie się nimi już
więcej zajmować. Telefony te były jeszcze przed wyłonieniem stowarzyszenia.

Prezes "AKTYWNI" zarzuca także bliską zażyłość między Tobiaszem Górskim
(wiceprezes fundacji IMPULS - tej, która konkurs wygrała), a pracownikami
Urzędu Miejskiego.

- Przecież matka tego pana, Maria Górska pracuje w Miejskim Zespole
ds. Orzekania - tłumaczy. - Dodatkowo, nie bezpośrednio, podległa
jest Barbarze Suszczyńskiej, która to miała wpłynąć na wynik konkursu.

Według Bogalskiej pani Suszczyńska i Górska to bliskie przyjaciółki.
Dodatkowo stwierdziła, że Tobiasz Górski pracował w Departamencie
Spraw Społecznych (to ten organ odpowiada za realizację zadania).

- Dostałyśmy także telefon od Anny Pawłowskiej (zasiadająca w komisji
wybierającej stowarzyszenie), która miała stwierdzić, że nie zostały
nawet przeczytane inne oferty. W dobrej wierze miano wybrać ofertę IMPULSU.

Bogalska twierdzi także, że już po konkursie, prezes IMPULSU prosił ją
o podjęcie lokalu, w którym do tej pory zajmowały się swoimi klientami.

- Czy to znaczy, że Stowarzyszenie nie miało nawet lokalu? - pyta.

Wszystkie te zarzuty odpiera Edyta Mozyrska, zastępca dyrektora
Departamentu Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Białymstoku.

- Pani Maria Górska powołana jest w skład Miejskiego Zespołu
ds. Orzekania o Niepełnosprawności, jako pedagog, doradca
zawodowy (umowa zlecenia). Pracą tego Zespołu kieruje
Przewodnicząca Zespołu - pani Marzena Andrzejewska. Pani
Barbara Suszczyńska ani nie nadzoruje ani nie kieruje
pracą tego zespołu.

I wszystko jasne. Pani pedagog orzeka o niepełnosprawności związanej
z uszkodzeniem kręgosłupa. Nie neurolog, nie osoba, która zna się na
rzeczy, ale (zamieszana w jakąś aferę) pani pedagog, która być może
o kręgoslupie słyszała jedyie w TV -- od Goździkowej właśnie...

Z tego też powodu nie chwali się swoim wykształceniem -- równie
dobrym do orzekania, co moje.

-=-

A może ja czegoś nie rozumiem? Może to jedynie brutalny atak na Kościół?

Czy Jerzy Andrzej Wojnar także zamieszany jest w jakąś aferę?...

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'