Srebro koloidalne a gronkowiec

11. Data: 2007-10-11 16:13:29

Temat: Re: Srebro koloidalne a gronkowiec
Od: "e<>n" <o...@0...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darked" <d...@g...com> napisał w wiadomości
news:1192103924.466289.198470@d55g2000hsg.googlegrou
ps.com...
>Kretynstwo:
http://www.quackwatch.org/01QuackeryRelatedTopics/Ph
onyAds/silverad.html

Bakteriobójcza skuteczność jonów srebra została wielokrotnie potwierdzona
naukowo i jest z powodzeniem wykorzystywana w leczeniu zewnętrznym (link
poniżej). Nie znaczy to, że jony srebra można pić jak coca-colę. Jeśli chodzi o
płukanie gardła tym srebrem, to jest to środek, który powinien pomóc, problem
tylko w tym, że tak małe dziecko nie potrafi płukać gardła...

http://www.zakazenia.org.pl/index.php?okno=7&id=136&
art_type=14

12. Data: 2007-10-11 16:33:27

Od: darked <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 11, 5:13 pm, "e<>n" <o...@0...com> wrote:
> [...]
> płukanie gardła tym srebrem, to jest to środek, który powinien pomóc, problem
> tylko w tym, że tak małe dziecko nie potrafi płukać gardła...

Wiem o bakteriobojczych wlasnosciach srebra koloidalnego. KIlka pytan:

1. piszac "srebro koloidalne" ktos tutaj wspominal do tej pory o
_miejscowym_ dzialaniu tegoz? Zdecydowanie nie. Ergo: ja komentowalem
doustne przyjmowanie tegoz i jest to dalej niewatpliwa bzdura.

2. Nawet jak jestes dorosly to plukaniem gardla nie sprawisz ze
wypluczesz sobie migdalki. Pisze niestety z glowy (==nie mam na to
linku) ale gulgotaniem plynu w jamie ustnej nie przekroczysz
pierwszego luku podniebiennego. Byc moze gdyby kogos znieczulic i
zaintubowac to wtedy daloby sie byc moze wykapac migdalki w plynie
odkazajacym, srebrnym czy innym. Nawet wtedy wymagalo by to
dokladniejszej roboty: migdalki czesto maja ropne czopy bakteryjne.

3. Gronkowiec jako taki nie siedzi sobie u dziecka w jamie ustnej
tylko jak u innych nosicieli kolonizuje inne sluzowki. Nosiciele dosc
czesto maja go w jamie nosowej:
http://www.pubmedcentral.nih.gov/articlerender.fcgi?
tool=pubmed&pubmedid=10488166
Chocbys jame ustna miotaczem wypalil to o ile nie zostanie ona
natychmiast skolonizowana przez nie-patologiczna flore zapobiegajaca
osiedleniu sie gronkowca to i tak nasz dzielny Staphylococcus aureus
przejdzie z jamy nosowej do gardla.

Pzdr

13. Data: 2007-10-11 16:54:23

Od: Jakub Wędrowycz <a_v_t_a_n_d_i_l@_g_a_z_w_y_b.p_l> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mama" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie

Witaj!
Nie wiem co prawda, czy zadziała to u tak małego dziecka, ale...ja się
pozbyłem tego cholerstwa dzięki autoszczepionce...2 lata w nosie nosiłem i
regularnie nawracał co 2 tygodnie, wiadomo - opuchlizna, ból itd. Obecnie
już ponad pół roku się nie pojawia, więc chyba można to uznać za sukces...A
odporny był na prawie wszystkie antybiotyki.. Może nawet jeśli teraz się nie
da zastosować, uda się zaszczepić dziecię za jakiś czas?
Pozdrawiam!

Jakub

14. Data: 2007-10-11 20:58:40

Od: "mama" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> natychmiast skolonizowana przez nie-patologiczna flore zapobiegajaca
> osiedleniu sie gronkowca to i tak nasz dzielny Staphylococcus aureus

no to super... ;-/ moja córka miała robiony wymaz tylko z gardła - podobno z
nosa nie było takiej potrzeby... ;-/

jasny szlag, ile będę jeszcze zmieniać pediatrów?! kiedy znajdę porządnego, z
prawdziwego zdarzenia lekarza?!

15. Data: 2007-10-11 21:08:20

Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nosa nie było takiej potrzeby... ;-/
>
> jasny szlag, ile będę jeszcze zmieniać pediatrów?! kiedy znajdę porządnego, z

Ja testowałem kilkunastu, w trzech miastach. Pediatrów, chirurgów,
dermatologów. W tym jeden profesor i dwóch doktorów.

Czterech mi powiedziało wprost, że oni wyczerpali wszystkie możliwości
leczenia, których się nie bali podjąć. Nic więcej robić nie będą, gdyż
ryzyko jest w moim przypadku zbyt wielkie, aby podejmowali ryzyko, że
ich będę ciągał po sądach. Coś w tym kurde jest...

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com

16. Data: 2007-10-11 22:02:33

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mama wrote:

> [...]
>
> jasny szlag, ile będę jeszcze zmieniać pediatrów?! kiedy znajdę
> porządnego, z prawdziwego zdarzenia lekarza?!

easy, nie patrz na to jak inni się długo leczyli - każdy przypadek jest
inny - u Twojej córki może okazać się bardzo łatwy w leczeniu.

--
www.vegie.pl

17. Data: 2012-08-22 21:52:20

Od: k...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 października 2007 00:46:27 UTC+2 użytkownik mama napisał:
> [...]
> podstawie antybiogramu).
> Niedawno dowiedziałam się, że gronkowca można "utłuc" srebrem koloidalnym...
> Jakie macie spostrzeżenia, doświadczenia w tej kwestii??
> W internecie znalazłam mnóstwo sprzecznych informacji: nie można podawać do
> 2rż., srebro dostawały niemowlęta nawet 5-cio dniowe itp. JEstem naprawdę
skołowana!

> Córka ma problemy w nocy - ma bardzo powiększone migdały, bardzo chrapie i
> "chrumka" w nocy. :( Poza tym miała już 3x anginę w swoim krótkim życiu...
>
> Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedzi :)

Polski Instytut Immunologiczny we Wrocławiu jest jednym z dwóch na świecie (drugi
jest w Tibbilisi ), który nie przestał zajmować się skutecznym zabijaniem bakterii
przez żyjątka z ... kałuży czyli fagi (najwięcej ich jest w jednej z najbrudniejszej
rzeki świata - Gangesu - dlatego tam zakażeni ludzie zdrowieją, a Hindusi zwą rzekę
świętą). Instytut leczy cudzoziemców, prywatnie, bo... oficjalnie w leczeniu
konwencjonalnym w naszym kraju jest ciągle nie zarejestrowane, wiec jest NIELEGALNE!

18. Data: 2012-08-22 22:07:46

Od: k...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
skołowana!
>Trzeba by chyba wyjść "na ulicę" z transparentami pod sejm i ministerstwo zdrowia i
domagać strajkiem (głodujących?) by tą formę leczenia wreszcie zarejestroWANO!! tAK
TRUDNO O ZGODĘ ZAPEWN DLAYEGO, ŻE... PREPARAT
> [...]
> "chrumka" w nocy. :( Poza tym miała już 3x anginę w swoim krótkim życiu...
>
> Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedzi :)

... JEST dostępny z ulicy niemalże, więc bardzo tani!!! Jednym słowem niech się
święcą Polakom firmy farmaceutyczne, bo antybiotyki to napewno droższy specyfik. :/
Grozi mi ropowica (zakażono mnie gronkowcem podczas operacji)... ma jedną nogę
grubszą od drugiej prawie o 100% - tak jest wypełniona ropą i nic... nie mogę
doprosić się o leczenie fagami i cykliczne robienie badań na mutanty bakteryjne.

19. Data: 2012-08-22 22:18:53

Od: k...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "chrumka" w nocy. :( Poza tym miała już 3x anginę w swoim krótkim życiu...
>
> Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedzi :)

oto oficjalny link http://www.aite.wroclaw.pl/otf/otf.html ... życzę zdrowia - jak
ktoś chce porozmawiać trochę dłużej i więcej podaję nr GG 44050808

przeciwciała po antybiotyku
co to może być?
podwiazanie cewki-nietrzymanie moczu
Pytanie do neurologa dziecięcgo