Srebro koloidalne, przewlekłe zatoki

1. Data: 2011-05-18 19:36:43

Temat: Srebro koloidalne, przewlekłe zatoki
Od: Dawid Motyka <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma ktoś wiedzę na temat stosowanie srebra koloidalnego do
zakrapiania albo jako dodatek do płukania na zapalenie zatok
(przewlekłe lub nawracające)? Czy może być to skuteczne?Mam na myśli
srebro przeznaczone do użytku wewnętrznego o stężeniu 10mg/litr.

2. Data: 2011-05-18 19:52:43

Temat: Re: Srebro koloidalne, przewlekłe zatoki
Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid Motyka" napisał w wiadomości grup
6g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]
>(przewlekłe lub nawracające)? Czy może być to skuteczne?Mam na myśli
>srebro przeznaczone do użytku wewnętrznego o stężeniu 10mg/litr.

witaj
Srebro koloidalne wspomaga leczenie przeziębień, kataru, kaszlu, grypy,
anginy, zapalenia gardła, zatok, oskrzeli, płuc i innych infekcji
bakteryjnych.
zrodlo: http://www.medycynanaturalnie.pl/product_info.php/pr
oducts_id/76

3. Data: 2011-05-19 10:11:03

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-18 21:36, Dawid Motyka pisze:
> [...]
> (przewlekłe lub nawracające)? Czy może być to skuteczne?Mam na myśli
> srebro przeznaczone do użytku wewnętrznego o stężeniu 10mg/litr.

Z tego co mi wiadomo, to starozytnym licznie cisnelo na dekiel
oczywiscie glownie z powodu uzywania mosieznej zastawy stolowej, ale tez
i srebrnej.
Srebro z pewnoscia jest magazynowane jako toksyna w tkance tluszczowej,
jesli ta przyrasta, ale chyba tez nie jest zbyt przyjazne dla komorek
ukladu nerwowego.
Nie wiem czy ci zrobi teraz roznice, jak dostaniesz kiedys uwiadu
starczego pare lat wczesniej niz i tak bys dostal bez tego szlachetnego
eliksiru, zwlaszcza ze jego wplywu na to pewnie i tak nigdy nie udowodnisz.

4. Data: 2011-05-19 10:43:08

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-19 12:11, Lebowski pisze:

> [...]
> i srebrnej.
> Srebro z pewnoscia jest magazynowane jako toksyna w tkance tluszczowej,

jak, nie jako.

5. Data: 2011-05-19 13:06:38

Od: Arkady <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> eliksiru, zwlaszcza ze jego wplywu na to pewnie i tak nigdy nie udowodnisz.

Srebro zapobiega infekcjom skornym to jest wiadome od wiekow.

6. Data: 2011-05-20 13:17:29

Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

In the darkest hour on Wed, 18 May 2011 21:52:43 +0200,
Plumke <s...@s...pl> screamed:

> [...]
> Srebro koloidalne wspomaga leczenie przeziębień, kataru, kaszlu, grypy,
> anginy, zapalenia gardła, zatok, oskrzeli, płuc i innych infekcji

Ogólnie śpiewa, tańczy i gotuje... Eh... :/

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
[ 15:17:08 user up 12808 days, 3:12, 1 user, load average: 0.13, 0.71, 0.84 ]

Intellectuals solve problems; geniuses prevent them. -- Albert Einstein

7. Data: 2011-05-22 19:51:45

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur M. Piwko" <m...@b...pl> wrote in message
> In the darkest hour on Wed, 18 May 2011 21:52:43 +0200,
> Plumke <s...@s...pl> screamed:

> Ogólnie śpiewa, tańczy i gotuje... Eh... :/

a potem sie wyglada tak

http://www.foxnews.com/story/0,2933,317564,00.html

i.

8. Data: 2011-05-22 20:40:49

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-22 21:51, Iwon(K)a pisze:
> "Artur M. Piwko"<m...@b...pl> wrote in message

> a potem sie wyglada tak
>
> http://www.foxnews.com/story/0,2933,317564,00.html

Koszmar!

Tak btw: Iwonka błagam Cię napisz mi co mam robić. Kupiłam Lapis (azotan
srebra) na Allegro. Jeszcze pudełeczka nie otworzyłam, bo się boję (stoi
w szafce na loggi). To jest podobno w granulkach.
http://allegro.pl/show_item.php?item=1556619871
Pamietam, że jak kiedyś miałam lapis w sztyfcie (można było kupić w
aptekach) to trzeba było ten sztyft lekko zmoczyć i przytknąć do tego co
się chce wypalić. Bez problemu wypalilam sobie 2 włókniaki na udach i
nie ma nawet śladu po nich. Teraz chcę sobie wypalić coś (taki
narastający ciągle odcisk, a może brodawkę) na opuszku palca nogi. No i
tak sobie myślę, że taką granulkę też zmoczę i na jakimś patyczku
przyłożę na chwilę do tego miejsca. Nie wiem co będzie dalej i boję się,
a to ścierwo na opuszcze ciągle ni odrasta po wycinaniu, żadne plyny na
odciski ani jakieś lipne płyny na kurzajki nie pomagają. Napisz mi
jakbyś Ty to zrobiła, czy też tylko zmoczyła granulkę, czy rozpuściła w
odpowiedniej ilości wody.
Byłam ostatnio u dermatolożki w Klinice Dermatologicznej na Koszykowej w
Warszawie. Na wizytę czekalam 2 miesiące! Ta pani mineła się z zawodem
(chyba prosto po studiach i olewa pracę), nie chciała wypalić. Napisała
mi na kartce, żebym sobie kupiła w aptece środek rozmiękczający (maść
XERIAL 50), oszukała, że toto wypali, posmarować i przykleić plasterek.
Przeczytałam na jakiejś stronie ulotkę o tej maści i nie kupiłam, bo
szkoda wywalać na to ~ 45 zł.
HELP!

--
animka

9. Data: 2011-05-26 10:55:29

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w
>>> bakteryjnych.
> [...]

Argentoza - rzekomo niegrozna i przy duzych stezeniach.
Samo srebro ma uznane wlasciwosci bakteriobojcze .. tylko jak je do
zatok wprowadzic ?

J.

10. Data: 2011-05-26 18:09:34

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a potem sie wyglada tak

>http://www.foxnews.com/story/0,2933,317564,00.html

a od naduzywania aspiryny mozna dostac marskosci watroby, udaru i...pewnie
zostac cyklista

plumke

w XXI wieku ludzie wybudzają się w trakcie operacji?
Jakie zioła w przydaku kamicy żółciowej?
Ciśnienie chyba mnie niedługo rozsadzi
erytrocyty w moczu
Usunięcie tłuszczaka 400zł :(