Średnich rozmiarów wkrętarka Li-ion

1. Data: 2016-02-02 20:34:17

Temat: Średnich rozmiarów wkrętarka Li-ion
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Mielismy akcje w Lidlu z taką wkrętarką niedawno, leża też takie w
hipermarketach w podobnej cenie [1]. Ale ja o cos innego pytam.

Wyjmuje z nich baterię i ma charakterystyczny trojkątny kształt. Tak jak
gdyby w środku były 3 ogniwa 16850 lub podobne.

Czy ktoś posiadający podobna ladowarkę mógłby mi potwierdzić że w środku
znajdę normalne ogniwa? 16850 można kupić rozsądnie tanio w sporych
pojemnościach, więc ewentualna wymiana nie była by problemem. Mam
potrzebę na małą wkrętarkę i te są lekkie i wygodne. Jedyne co mnie
blokuje to niepewnośc czy baterie można sobie podmienić.

[1]
http://a.allegroimg.pl/original/00841a/6419a3264340a
3b167b5b17432ca/Wiertarko-wkretarka-Einhell-Einhell-
4513660

2. Data: 2016-02-02 21:12:03

Temat: Re: Średnich rozmiarów wkrętarka Li-ion
Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdyby w środku były 3 ogniwa 16850 lub podobne.
>
> Czy ktoś posiadający podobna ladowarkę mógłby mi potwierdzić że w środku

Ładowarkę?

> znajdę normalne ogniwa? 16850 można kupić rozsądnie tanio w sporych
> pojemnościach,

O "chińskich" pojemnościach tych ogniw, w sieci można dużo poczytać ;-)

> [...]
>
> [1]
> http://a.allegroimg.pl/original/00841a/6419a3264340a
3b167b5b17432ca/Wiertarko-wkretarka-Einhell-Einhell-

Wygląda jak Celma WAK 10LI
http://celma.com.pl/produkty/wiertarko-wkretarka-lit
owo-jonowa-wak-li-10-db
a w niej są takie ogniwa jak piszesz + płytka z elektroniką (sclaki SMD)
- dość porządnie upchnięte w ciasnej obudowie.

A co za ogniwa są w tej z Lidla...? Kupisz, rozkręcisz, to się dowiesz ;-)

--
Czarek

3. Data: 2016-02-02 21:51:17

Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-02-02 21:12, Czarek wrote:
> Ładowarkę?

Wkrętarkę.

> O "chińskich" pojemnościach tych ogniw, w sieci można dużo poczytać ;-)

Nie piszę o chińskich. Piszę np. o Panasonicach:

http://www.bto.pl/B2CProdukt.aspx?id_artykulu=42324

> A co za ogniwa są w tej z Lidla...? Kupisz, rozkręcisz, to się dowiesz ;-)

Nie żartuj sobie, wykupili ją po 10 minutach o 8 rano ;) A w Castoramie
patrzą na mnie jak na wariata kiedy pytam jakie w środku sa ogniwa.
"Bateryjne" odpowiedział jeden bystrzejszy.

Potrzebuje tej informacji bo jest kluczowa w momencie kiedy kupuje
wkrętarkę. Mam już dość bawienia się w nietypowe i drogie pakiety NiCd z
mojej starej. Chcę sobie wymienić jak padną a 18650 gwarantuje mi że dam
radę.

4. Data: 2016-02-02 22:46:58

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
> Chcę sobie wymienić jak padną a 18650 gwarantuje mi że dam radę.

jezeli zamierzasz jej uzywac to predzej ja zajedziesz niz bateria
padnie

plus - jakies dziwne te lidle, u mnie dalej leza, jedyne co mi wykupili
to wiertla stozkowe ;)

--
http://db.org.pl/

5. Data: 2016-02-03 17:12:38

Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-02-02 22:46, m4rkiz wrote:
> jezeli zamierzasz jej uzywac to predzej ja zajedziesz niz bateria
> padnie

Nie. W małej wkrętarce McAlister wymieniłem baterię po 3 latach używania
po straciła ponad 70% pojemności i zlapała wyższa rezystancję. Na
szczęście była typowa.

> plus - jakies dziwne te lidle, u mnie dalej leza

Najwidoczniej u nas emeryci skręcają meble...

>, jedyne co mi wykupili
> to wiertla stozkowe ;)

... a u was rozwiercają sejfy :D

Suszarka wywiewowa - zima - odprowadzenie pary przez ścianę?
Re: Jak przechowujecie płyty DVD?