Środek HMB

11. Data: 2002-08-30 13:22:30

Temat: Re: Środek HMB
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie pomoże ?

Pomoże. Podobnie może pomóc znacznie tańszy środek jakim jest splunięcie
przez lewe ramię, krótka modlitwa lub wypicie łyżki wody. Wszystkie te
środki połączone z wiarą w ich skuteczność wystarczają do wywołania efektu
placebo.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

12. Data: 2002-08-31 14:28:00

Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

> nie pomoże ?
>
> Niestety - tłuszcz nie rozpuszcza sie w powietrzu, mozna go tylko spalic
albo usunac chirurgicznie. jedna metoda wiaze sie z ruchem i wysilkiem a
druga z dosc duzymi pieniedzmi i brakiem satysfakcji ze rzeczywiscie
zasluzylo sie na wymarzona sylwetke. Srodki wspomagajace jak l-karnityna ,
hmb itp wspomagaja spalanie ( a nie usuwaja tłuszcz). Zobacz artykul o
l-karnitynie na www.sklep-mlo.z.pl

Jedyne skuteczne tabletki to te ktorych jest najwiecej w
opakowanie (moze to byc nawet 500 tabletek srodka na porost wlosow). Nalezy
je trzy razy dziennie rozsypac po podlodze i .. pozbierac pojedynczo.
Miesieczna kuracja powinna przyniesc redukcje wago chociazby o 1 kg..
PS.. Naduzycie i przedawkowanie tego sposobu - wskazane
pozdrawiam
WT

13. Data: 2002-09-05 21:03:54

Temat: Re: ÂŚrodek HMB
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bodzio Podolak, Jr." <b...@s...pl> napisał w
wiadomości news:0raumugg28avjirki6ld34v6dnbs5249av@4ax.com...

> Nieprawda. Studenci AWF potwierdzają jego skuteczność. Tyle, że to nie
> jest środek na odchudzanie.

A na co? Na wyciągnięcie kasy od frajera?

> Proponuję zapoznać się z ofertą firmy Olimp z Dębicy (niestety nie
> pomnę adresu inetowego).

Sprzedawca jest jednym z najgorszych i najmniej wiarygodnych źródeł
informacji. Gratuluję wyboru źródła wiedzy. ;-)

14. Data: 2002-09-06 12:36:06

Temat: Re: Â?rodek HMB
Od: "Bodzio Podolak, Jr." <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Sep 2002 23:03:54 +0200, "Jan Werbiński"
<j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> wrote:

>Gratuluję wyboru źródła wiedzy. ;-)
Bardzo dziękuję. ;-/ Raz w miesiącu w "Przeglądzie Sportowym/"Tempie"
ukazuje się rubryka zatytułowana "Apteczka sportowca". Oto właśnie
jest moje źródło wiedzy. Redaguje ową rubrykę dr Ambroziak. Pa.

BTW: Sugeruję zmienić charset w newsreaderze.
--
Bodzio Podolak, Jr. _\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\
Semi Pro downhill & 4X rider _\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\

15. Data: 2002-09-06 13:06:47

Temat: Re: Ă?ÂŚrodek HMB
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bodzio Podolak, Jr." <b...@s...pl> napisał w
wiadomości news:m58hnucqoj2e0ej0jdbhv279ha67u8bq1i@4ax.com...

> Bardzo dziękuję. ;-/ Raz w miesiącu w "Przeglądzie Sportowym/"Tempie"
> ukazuje się rubryka zatytułowana "Apteczka sportowca". Oto właśnie
> jest moje źródło wiedzy. Redaguje ową rubrykę dr Ambroziak. Pa.

A czy na liście reklamodawców jest np Olimp? Jeżeli jest, to sam sobie
dopowiedz resztę...

> BTW: Sugeruję zmienić charset w newsreaderze.

Tzn? Wydaje mi się, że mam ISO. O czym zapomniałem?

16. Data: 2002-09-09 19:45:02

Temat: Odp: Środek HMB
Od: "Kafar" <y...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez lewe ramię, krótka modlitwa lub wypicie łyżki wody. Wszystkie te
> środki połączone z wiarą w ich skuteczność wystarczają do wywołania efektu

Kurde wiesz co ? Ty nie raz jak cos powiesz, to naprawde mnie zadziwiasz !!!
powaga !!! a wiesz czemu ??? bo akurat masz racje w 100%. Wiara w
jakikolwiek srodek wspomogi dziala !! nawet jesli sie zazywa srodek, ktory
nie dziala, a ma sie w niego wiare i sobie czlowiek powtarza ooo jak super,
dziala widac efekty, to faktycznie wyniki zaczynaja sie poprawiac ! true...
true.. true...

Z powazaniem
Kafar

17. Data: 2002-09-09 19:48:21

Temat: Odp: |rodek HMB
Od: "Kafar" <y...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieprawda. Studenci AWF potwierdzają jego skuteczność. Tyle, że to nie
> jest środek na odchudzanie.
Nie wiesz czego to sie dzisiaj na wykladach nie wciska i udowadnia ?!
Generalnie HMB jest malo skuteczne

> Proponuję zapoznać się z ofertą firmy Olimp z Dębicy (niestety nie
> pomnę adresu inetowego).
Ty lepiej nie proponuj Olimpu, lepiej nie proponuj nic - jak nie wiesz co
proponujesz

Z Powazaniem
Kafar

18. Data: 2002-09-09 19:50:12

Od: "Kafar" <y...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sklepie zawsze mówią to, co przynosi zyski. Rzadko się zdarza aby mówili
> prawdę. Tylko naiwni wierzą sprzedawcom i traktują ich jako główne źródło
> wiedzy.
> --
I jeszcze jedno... w sklepie polecaja w szczegolnosci to, co im nie schodzi.

Z powazaniem
Kafar

19. Data: 2002-09-09 20:58:26

Temat: Re: |rodek HMB
Od: "domel" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Generalnie HMB jest malo skuteczne

I tu nie masz racji , czesto biore HMB i ten srodek dziala. probowalem
roznych firm, najlepsze produkuje Hitec ( w plynie ), mniejsza o to. HMB
nalezy jednak brac przez minimum dwa trzy miesiace. efekty sa znacznie
trwalsze nic po kreatynie. moze nie az tak nagly i duzy przyrost sily mimo
to wole HMB gdyz po tym nie przybiera sie tak na masie.
mimo to wielkim minusem CENA ( 130 pln na miesiac :(((((( )

pozdr
Domel

20. Data: 2002-09-09 21:02:39

Od: "Kafar" <y...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tu nie masz racji , czesto biore HMB i ten srodek dziala.
nie rozumiesz mnie..... napewno dziala ! nie zaprzeczam, lecz u wielu
znajomych poprostu HMB sie nie sprawdzilo. Moim zdaniem kwestia dawkowania.

> probowalem
> roznych firm, najlepsze produkuje Hitec ( w plynie ), mniejsza o to. HMB
> nalezy jednak brac przez minimum dwa trzy miesiace.
no napewno od razu nie bedzie efektu....

> [...]
> to wole HMB gdyz po tym nie przybiera sie tak na masie.
> mimo to wielkim minusem CENA ( 130 pln na miesiac :(((((( )

no niestety... glowny minus

Z powazaniem
Kafar

Jaką dietę wybrać?
czy abgymnic to dobra rzecz?
Dieta Atkinsa
Czy ktos z was uzywal juz SLIMTROPIC ???
kontynuacja diety:)