Sroki i wróble

11. Data: 2012-02-12 15:14:48

Temat: Re: Sroki i wr?ble
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-12 12:57, Dziadek pisze:
> W artykule news:jh84d0$h1n$1@mx1.internetia.pl,
> niejaki(a): Tadeusz Smal z adresu<s...@s...pl> napisa?(a):

> Oj tam, oj tam, przeszkadza Ci ?e dzioby dr? ? To? to najpiekniejsza muzyka
> :)
Gdyby tak na spokojnie jeden czy dwa sobie ćwierkały byłoby OK
ale te u mnie to jakieś swarliwe są i cały czas wojnę między sobą toczą
:)
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/
http://www.facebook.com/pages/Trawkipl/1175387782846
39

12. Data: 2012-02-12 16:44:14

Od: " skryba" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal <s...@s...pl> napisał(a):

> ka
> Gdyby tak na spokojnie jeden czy dwa sobie ćwierkały byłoby OK
> ale te u mnie to jakieś swarliwe są i cały czas wojnę między sobą toczą
> :)

Tadziu. Jakie swary, jaka wojna? One negocjują czy Tobie tylko dachówki
obesrać czy najpierw zeżreć w Twoim ogrodzie wszystkie szkodliwe robale.
Cierpliwości - robale zeżrą a potem dachówki i tak ufajdają

Pozdrawiam z rynnami
skryba

13. Data: 2012-02-12 18:24:38

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:jh8l1r$4vi$1@mx1.internetia.pl,
niejaki(a): Tadeusz Smal z adresu <s...@s...pl> napisał(a):

> Gdyby tak na spokojnie jeden czy dwa sobie ćwierkały byłoby OK
> ale te u mnie to jakieś swarliwe są i cały czas wojnę między sobą
> [...]

He he, posłuchałbyś Babci :)

--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

14. Data: 2012-02-12 18:27:40

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:4f3803e8$1@news.home.net.pl,
niejaki(a): Dziadek z adresu <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> He he, posłuchałbyś Babci :)

Oczywiście żartowałem :)
--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

15. Data: 2012-02-12 19:50:00

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-12 17:44, skryba pisze:

> [...]
> obesrać czy najpierw zeżreć w Twoim ogrodzie wszystkie szkodliwe robale.
> Cierpliwości - robale zeżrą a potem dachówki i tak ufajdają
One mają u mnie stołówkę głównie w foliowcach
gdzie żerują na szukających tam ciepełka owadach wszelakich
Myślę,że ich nieco nadmierna nerwowość bierze się z tego
że zawsze w moim towarzystwie są jakieś koty

16. Data: 2012-02-12 22:13:33

Od: " skryba" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal <s...@s...pl> napisał(a):

> Myślę,że ich nieco nadmierna nerwowość bierze się z tego
> że zawsze w moim towarzystwie są jakieś koty

Oj, to duże zmiany u Ciebie.
Dawniej otaczałeś się kociakami.

Pozdrawiam dojrzale
skryba

17. Data: 2012-02-12 23:03:19

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-12 23:13, skryba pisze:
> Tadeusz Smal<s...@s...pl> napisał(a):
>

> Oj, to duże zmiany u Ciebie.
> Dawniej otaczałeś się kociakami.

Dobreee i wiele to tłumaczy
:)))))))))

18. Data: 2012-02-13 13:57:08

Temat: Re: Sroki i wróble
Od: Michał <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

U mnie zero wróbli, zero srok.
Latem ptactwa aż za dużo, bo sad czereśniowy mam za płotem.
Teraz nawet do karmnika, oprócz sójek od czasu do czasu, nic nie
przylatuje...

19. Data: 2012-02-13 14:16:05

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój balkon odwiedzają masowo sikorki co widać, słychać i czuć :)

https://picasaweb.google.com/112555280798348775865/S
ikorki?authuser=0&feat=directlink

--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

20. Data: 2012-02-13 14:31:10

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-13 15:16, Dziadek pisze:
> M?j balkon odwiedzaj? masowo sikorki
Fajny patent z tym kokosem.
Co sypiesz do środka?
Jacek

PS
ja daję sikorkom ziarno słonecznika a także słoninę albo ziarno
słonecznika łuskane ze smalcem (zawieszone w siatce po cytrynach)

mizuna
Kiedy przycinanie drzewek
kamień 'kwitnie'
zima