Sroki i wróble

21. Data: 2012-02-13 14:52:41

Temat: Re: Sroki i wr?ble
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-13 15:31, Jacek pisze:

> ja daję sikorkom ziarno słonecznika a także słoninę albo ziarno
> słonecznika łuskane ze smalcem (zawieszone w siatce po cytrynach)

Podobnie daję :) Słoninę, słonecznik, "świeczki" z topionego smalcu z
ziarnami głównie słonecznika, ostropestu, siemienia itp. Na zdjęciach
jest pokazane:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a797c7529b
4b0622.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9bd92977fc
4d4ca8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/fcbe858c93
4d367b.html
--
B.

22. Data: 2012-02-13 21:15:01

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:jhb6r9$oov$1@news.task.gda.pl,
niejaki(a): Jacek z adresu <n...@g...com> napisał(a):

> [...]
> ja daję sikorkom ziarno słonecznika a także słoninę albo ziarno
> słonecznika łuskane ze smalcem (zawieszone w siatce po cytrynach)

Ja daję również ziarno słonecznika i nic więcej. Czasem śmiesznie to wygląda
jak wręcz ustawiają się w kolejce do karmnika. Niektóre sikorki wydają się
być właścicielami karmnika i siedzą odganiając nadlatujące. Bywa, że
częściej patrzę na sikorki niż na telewizor :)
--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

23. Data: 2012-02-13 21:17:31

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:jhb843$683$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Bbjk z adresu <b...@q...pl> napisał(a):

> Podobnie daję :) Słoninę, słonecznik, "świeczki" z topionego smalcu z
> ziarnami głównie słonecznika, ostropestu, siemienia itp. Na zdjęciach
> [...]

Piękne ptaszki, piękne zdjęcia.
--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

24. Data: 2012-02-14 06:39:17

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-13 22:15, Dziadek pisze:

> [...]
> być właścicielami karmnika i siedzą odganiając nadlatujące. Bywa, że
> częściej patrzę na sikorki niż na telewizor :)

Najbardziej wojownicze są modre, ale jak nadlatuje kowalik lub dzięcioł,
to one rządzą, a wszelkie sikory ustępują. Dzwońce i mazurki fruwają
chmarami i też nie dają sobie dmuchać w kaszę. Gdy przylatuje
grubodziób, to mamy święto, bo to u nas rzadki i piękny gość. Jastrząb
godzi drobne ptaszki, wydają zgodny pisk i chowają się w gałęziach.
Samotne są rudziki, dziobiące w pojedynkę. Czasem pojawia się
mysikrólik, jest tak płochliwy i szybki, że zanim wyciągnę aparat, to
już go nie ma.
To widowisko mam za oknem pokoju komputerowego, więc często zamiast na
monitor, patrzę przez szybę, a kot na parapecie siedząc i też obserwując
przeżywa frustrację.
--
B.

25. Data: 2012-02-14 08:13:47

Od: OWL <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-13 15:52, Bbjk pisze:

> Podobnie daję :) Słoninę, słonecznik, "świeczki" z topionego smalcu z
> ziarnami głównie słonecznika, ostropestu, siemienia itp. Na zdjęciach
> [...]
Piękne zdjęcia, gratuluję !
U mnie w karmniku ( i obok niego ) też ruch, jest mnóstwo sikorek, są
dzwońce, sójki, bażanty a ostatnio pojawił się piękny grubodziób,
brakuje tylko dobrego aparatu żeby zrobić zdjęcia :-(
BTW - z czego jest zrobiona miseczka, w której wykładasz pokarm ?
Na zdjęciach wygląda jak połowa skorupy orzecha kokosowego :-)

Tomek
sowa1968(at)gmail.com

26. Data: 2012-02-14 08:49:07

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:jhcvj1$qe0$1@inews.gazeta.pl,
> [...]

> To widowisko mam za oknem pokoju komputerowego, więc często zamiast na
> monitor, patrzę przez szybę, a kot na parapecie siedząc i też

O właśnie, patrzę to na telewizor to na sikorki to na kota. Zeza można
dostać a kot zawału. Moje kocisko to prawie że warczy na nie, nie miauczy
tylko tak jakby szczekał zza okna a sikorki go wyraźnie ignorują.
A oto mój kot:
https://picasaweb.google.com/112555280798348775865/M
ojKot?authuser=0&feat=directlink

--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

27. Data: 2012-02-14 10:31:41

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-14 09:13, OWL pisze:

> BTW - z czego jest zrobiona miseczka, w której wykładasz pokarm ?
> Na zdjęciach wygląda jak połowa skorupy orzecha kokosowego :-)

Dzięki za miłe słowa.
Tak, z orzecha kokosowego. Ale równie dobrze sprawdza się z dowolnego
pojemnika o szerokim dostępie :)
--
B.

28. Data: 2012-02-14 10:38:11

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-14 09:49, Dziadek pisze:
> Moje kocisko to prawie że warczy na nie, nie miauczy
> tylko tak jakby szczekał zza okna a sikorki go wyraźnie ignorują.
> [...]

Piękne kocisko. Widać, ze ma charakterek :)
A oto moja biedotka, choć teraz już nie taka biedna:
http://bajarka.fotolog.pl/10,2011,archiwum.html
i na ptaszki też powarkuje, poszczekuje, a najczęściej kwili i ćwierka
do nich cichutko, wiercąc końcem ogona z nerwów.
--
B.

29. Data: 2012-02-14 12:29:56

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:jhddiv$74o$2@inews.gazeta.pl,
> [...]

> i na ptaszki też powarkuje, poszczekuje, a najczęściej kwili i ćwierka
> do nich cichutko, wiercąc końcem ogona z nerwów.

Piękna historia. Ładna bestyjka, nałamie kocich serc, nałamie. Już złamała
właściciela, jak widzę .
--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

30. Data: 2012-02-14 17:53:15

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobnie daję :) Słoninę, słonecznik, "świeczki" z topionego smalcu z
> ziarnami głównie słonecznika, ostropestu, siemienia itp. Na zdjęciach
> [...]
:)
Bajareczko
Ptaszki na Twoich fotkach są piękniejsze niż te co u mnie latają
Pewnikiem jakiś farbek im dodajesz do karmy
:)

z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262