Sszczescie jako choroba?

1. Data: 2002-06-17 18:01:16

Temat: Sszczescie jako choroba?
Od: "zabajawa" <z...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

It is proposed that happiness be classified as psychiatric disorder and be
included in the future editions of the major diagnostic manuals under the
name Major Affective Disorder: Pleasant Type. In a review of relevant
literature. it is shown that happiness is statistically abnormal, consists
of a discrete cluster of symptoms, is associated with a range of cognitive
abnormalities and probably reflects the abnormal functioning of the central
nervous system. One possible objection to this proposal remains - that
happiness is not negatively valued. However, this objection is dismissed as
scientifically irrelevant."

Full article can be downloaded in pdf format form this page: (look for
"Happiness_Disorder.pdf")
http://www.angelfire.com/home/ricardobenoliel/psico/
index3.html

1. Data: 2002-06-17 18:52:38

Temat: Re: Sszczescie jako choroba?
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Istnieje taka zasada, że w hierarchii pl.* nie powinno się cytować
tekstów obcojęzycznych, tylko je tłumaczyć.
Kołtun, faszysta, homofob i seksista.:-)))

1. Data: 2002-06-17 21:06:03

Od: "PowerBox" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nervous system. One possible objection to this proposal remains - that
> happiness is not negatively valued. However, this objection is dismissed

- generalnie cos w tym jest, ale jak zwykle przegina i niepelny obraz wyjety
z szerszego kontekstu. Zapewne mowa o ludziach, którzy przejawiaja anomalie
kognitywne objawiajace sie tym, ze ich mapa rózni sie od terenu 'in plus'
(otwieraja drzwi zlodziejom przebranym za Mikolaja) a nie 'in minus' - tak
jak w przypadku osób permanentnie nieszczesliwych bez wzgledu na obiektywnie
bardzo sprzyjajace okolicznosci (prawdziwego Mikolaja traktuja zawsze jak
zlodzieja). W obu przypadkach stan moze sie brac z bledów kognitywnych
(poznawczych). Rozwiazaniem jest "optymalna dawka optymizmu" - czyli realizm
oparty na waznej epistemologii, ale to juz bylo.

Nie uciekniecie przed obiektywizmem, chyba, ze schronicie sie w mistycyzmie
i bedziecie mysleli, ze sie schroniliscie - a tymczasem - realnie nogi beda
juz po kolana w istnym gnoju, w bagnie, które wciaga.

1. Data: 2002-06-17 21:17:17

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"PowerBox" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
beda
> juz po kolana w istnym gnoju, w bagnie, które wciaga.

Natentychmiast sprawdzam: uff, ciagle mam nogi w czystych skarpetkach.

;)
Kaska

1. Data: 2002-06-18 00:39:14

Od: "PowerBox" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> beda
>

> Natentychmiast sprawdzam: uff, ciagle mam nogi w czystych skarpetkach.

- mam nadzieję, że 'pomacałaś ręką' :)

1. Data: 2002-06-18 05:08:18

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> - mam nadzieję, że 'pomacałaś ręką' :)
Nogi??
W skarpetkach???
Wlasne, w dodatku??????

Teh pozycji nie znalam. 105ta!
:)
Kaska

US : egzaminy
Choroba
Gdzie zdobyć książkę "Racjonalna terapia zachowania"?
zazdrosc....
praca