Re: Stagnacja w związku

11. Data: 2010-06-02 20:47:45

Temat: Re: Stagnacja w związku
Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 22:09, "E." <e...@o...pl> wrote:

> Te same trolle które wykończyły psd czy pręgierz.
>
> E.

Ostatecznie to od nas zależy czy sie damy :)
Nie odchodź :)

12. Data: 2010-06-02 20:53:13

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 22:18, Qrczak <q...@o...pl> wrote:
> Dnia 2010-06-02 22:09, niebożę E. wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ale na pręgu to jeszcze nie byłam.
>
> Qra
> --
> Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
> Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Dobra Qra...przepraszam za ostatnio :/
ale mam cos i na ciebie.

Wypruwasz żyły w kierunku logiki
rozmakasz w potoku wypoconej treści.
Z urokiem gagatka z łatwością beknięcia
Qra w dwóch zdaniach to samo zmieści. ;)

13. Data: 2010-06-02 20:56:34

Od: "Aicha od 6,5 roku ta sama" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Ale na pręgu to jeszcze nie byłam.

LOL :)

--
Pozdrawiam - Aicha

14. Data: 2010-06-03 05:24:51

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-06-02 22:53, niebożę azi wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Słowotok
nie dla kwok.

Ot.

Qra

15. Data: 2010-06-03 06:49:59

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Cze, 07:24, Qrczak <q...@o...pl> wrote:
> [...]
> Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
> Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Coś w tym jest... z obserwacji u sąsiada ;)

16. Data: 2010-06-03 07:33:30

Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-06-02 22:09, niebożę E. wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ale na pręgu to jeszcze nie byłam.
>
> Qra

Dobra Qura, nie tłumacz się teraz głupio bo koleżanka wyraźnie wskazała.
Bierz za wsiarz ostro już zmamciałe koleżanki:
Aichę, Marchewkę, Stalkera, Cepusia i jego nowego kolesia Trena,
Paulinknę i wypie... stąd.
W podskokach jeśli łaska.
Sorry, ale sama widzisz, że nie nadajesz się do normalnych ludzi.
Piotrek

17. Data: 2010-06-03 08:24:27

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lepszy nowy Piotr" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości

> [...]
> i wypie... stąd.
> W podskokach jeśli łaska.
> Sorry, ale sama widzisz, że nie nadajesz się do normalnych ludzi.

tylko co Ty tu sam będziesz robił?

kiwiko

18. Data: 2010-06-03 08:41:25

Temat: Re: Stagnacja w zwi?zku
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-06-03 10:24, niebożę kiwiko wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Odchudzał się.

Qra

19. Data: 2010-06-03 08:49:23

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-06-03 10:41, Qrczak wrote:

> Odchudzał się.
>
> Qra

No przecież on jest piękny, wysportowany i młody.
Nie chcecie chyba, żeby wyglądał jak anorektyk.

BTW, Proponowałbym zacząć się odzwyczajać od łączenia mojego profilu z
"Lepszym nowym Piotrem" vel Pimpusiem.

Gwarantuję, że wtedy dysonans poznawczy po (zabawie się w przewidywanie
przyszłości) poście Przemysława Dębskiego będzie mniejszy.

A i w lustro będzie łatwiej spojrzeć.

Dobry Stary Piotr

20. Data: 2010-06-03 09:02:17

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Gwarantuję, że wtedy dysonans poznawczy po (zabawie się w przewidywanie
> przyszłości) poście Przemysława Dębskiego będzie mniejszy.

jak ktoś nie jest dobrą wróżką to niech się nie sili na dobre rady

kiwiko

Re: Stagnacja w związku
Re: Stagnacja w związku
Ostatnia akcja Izraela